شناور بادی شورتی طرح گربه

intex 58511

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
560,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی کودک شورتی اینتکس با طرح گربه، محصولی فوق العاده زیبا و کاربردی که برای کودکان جذاب و دلنشین است، دارای ابعاد مناسب برای استفاده کودکان در سنین بالای سه سال، قابل استفاده در استخر و آبهای کم عمق، دارای بسته بندی کوچک 28×5×20 سانتی متر که به سادگی در کیف یا کیسه حمل جای می گیرد. وزن این شناور بادی نیز کمتر از نیم کیلو گرم بوده که استفاده آن برای کودکان را ساده تر می کند. جنس تمامی قسمت های شناور بادی طرح گربه از PVC دو لایه مقاوم بوده و بر اثر ضربات کوچک صدمه ای نمی بیند. به همراه برچسب تعمیرات و پمپ دستی سوزنی.

نوع تفریحی
 طول 94 سانتی متر
 عرض 82 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 جنس بدنه PVC
 وزن 453 گرم
 تحمل وزن 23 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپدستی سوزنی
 سایر ویژگی هامناسب کودکان بالای سه سال
رنگ زرد و نارنجی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

شناور بادی شورتی طرح گربه

شناور بادی شورتی طرح گربه یک شناور بسیار دوست داشتنی شبیه به یک ببر یا گربه می باشد که ظاهری بسیار دوست داشتنی و عروسکی دارد . این شناور ها برای بازی های کودکان ساخته شده است و کودک می تواند پس از راه اندازی شناور بادی ، آن را به آب انداخته و خود نیز از آن بگیرد و تفریح کند . شناور های بادی مدل های مختلفی را دارند و بسیاری از آن ها برای استفاده رده سنی کودک ساخته شده است . ولی مدل های زیادی نیز برای استفاده سنین بزرگسال ساخته شده است که در صورت تمایل می توانید از شناور های رده سنی بزرگسال نیز استفاده کنید . این محصولات بادی بسیار ساده و اسان حمل شده و شما می توانید آن ها را در سفر ها نیز به همراه خود ببرید . 

ویژگی بسیار خوبی که شناور های بادی به خصوص شناور های بادی حلقه ای دارند این است که می توانید به آسانی از آن در هر جایی و در هر آبی استفاده کنید . حتی اگر آب مواج باشد . ولی از آن جا که شناور بادی شورتی طرح گربه برای استفاده کودکان ساخته شده است ، بهتر است که کودکان از آن برای استفاده در آب های آرام تر مانند استخر ها استفاده کنند که حتی آب جریانی ندارد و همواره ثابت و بدون موج است . بنابراین کودک نیز می تواند با آرامش خاطر از شناور بادی استفاده کرده و لحظه های شادی را برای خود رقم بزند . استفاده از شناور بادی شورتی طرح گربه برای یک کودک مجاز بوده و بهتر است که چند کودک به صورت همزمان از آن استفاده کنند . 

دلیل آن هم این است که تمامی شناور های بادی مانند شناور بادی شورتی طرح گربه دارای تحمل وزن خاصی هستند و اگر فشار و وزن بیشتری به آن ها وارد شود ، متوجه خواهید شد که شناور به داخل آب فرو رفته و حتی در برابر فشار زیاد ممکن است آسیب ببیند . وزنی که شناور بادی شورتی طرح گربه می تواند تحمل کند 23 کیلوگرم است و این مقدار نسبتا پایین بوده و برای همین است که برای استفاده کودکان مناسب می باشد . بهتر است که کودکانی که از شناور بادی شورتی طرح گربه استفاده می کنند در رده سنی بالای 3 سال قرار داشته باشند . کودکان بالای سه سال به دلیل اینکه از خطرات احتمالی آگاه تر هستند بهتر می توانند با شناور بادی شورتی طرح گربه ارتباط گرفته و از آن استفاده کنند . 

وزن خود شناور بادی شورتی طرح گربه برابر با 453 گرم می باشد و شما می توانید به راحتی شناور بادی را برداشته و آن را جابجا کنید . شما حتی می توانید این محصول را با خود به سفر ببرید تا کودک در هر جایی که دوست دارد از آن استفاده کند . این محصول حتی در حالت راه اندازی شده خود نیز ابعاد بزرگی را ندارد و برای همین در صورت بسته بندی خواهید دید که ابعاد بسته بندی آن بسیار کوچک خواهد شد . این شناور بادی در حالت راه اندازی شده دارای ابعادی به طول 94 سانتی متر و عرض 82 سانتی متری می باشد و برای همین است که مناسب برای استفاده کودکان خواهد بود . 

برای ساخت و تولید شناور بادی شورتی طرح گربه از پی وی سی استفاده شده است . این لایه تقریبا به به لایه های لاستیکی کیفیتی فوق العاده بالایی را دارد و از آن مهم تر کاملا ضد آب است و در طول زمان و استفاده های مکرر نیز آسیبی نخواهد دید . این شناور بادی را می توانید به سادگی و در کمترین زمان ممکن راه اندازی کنید و حتی برای اینکار می توانید از پمپ های باد استفاده کنید . در کنار این محصول یک پمپ باد دستی سوزنی قرار دارد که به آسانی می توانید محصول را از طریق دریچه بادی که در بدنه آن قرار دارد محصول را راه اندازی نمایید . شما می توانید شناور بادی شورتی طرح گربه را با قیمت ارزان از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...