شناور بادی شورتی کودک

Intex 59586

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
220,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک با  طرح مختلف در سه مدل با چسب تعمیرات و پمپ باد مناسب برای کودکان 1 تا 3 سال با قیمت ارزان مناسب برای کودکان در هنگام آبتنی و شنا در داخل استخر و سواحل شمال و یا آبهای کم عمق

  • ابعاد : 81 × 72 سانتی متر
  • نوع جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای رنگ بندی مختلف
  • دارای پمپ باد
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول: Intex 59586

شناور بادی شورتی کودک

شناور بادی شورتی کودک یک مدل دیگر و بسیار دوست داشتنی برای استفاده کودکان است که اگر به آن توجه داشته باشید ، متوجه خواهید شد که طراحی آن شبیه به یک ماشین آتش نشانی بوده و طراحی های چاپی بر روی بدنه شناور بادی این زیبایی را چندین برابر کرده و محصول را بیشتر شبیه به یک ماشین آتش نشانی کرده است . طراحی چاپی لاستیک ها و چراغ و جلو پنجره ماشین آتش نشانی در کنار نردبان هایی که در بدنه شناور بادی شورتی کودک طراحی شده است ، به زیبایی این شناور افزوده و آن را در نظر کودکان بسیار جذاب و دوست داشتنی کرده است . این محصول برای کودکان خرد سال طراحی شده است و می تواند برای آنها به خوبی مورد استفاده قرار بگیرد . برای اینکه طراحی محصول به صورت شورتی است و اگر به مرکز شناور و درست جایی که کودک در آن محل می نشیند ، نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که این شناور دارای دو حفره است که کودکان می توانند هر دو پای خود را وارد آن کنند . 

رده سنی که برای استفاده از شناور بادی شورتی کودک می توان در نظر داشت ، کودکان زیر سن 4 سال می باشد و اگر کودک شما سنی بالاتر از سن در نظر گرفته شده دارد ، بهتر است که از سایر شناور های بادی مخصوص کودکان استفاده کند که برای سنین بالاتر طراحی شده و می توانند وزن های بیشتری را نیز تحمل کنند . ابعاد محصولات و شناور های بادی نیز در رده های سنی محصولات دخیل هستند ، بنابراین هر چه شناور بادی بزرگ تر باشد ، وزنی که می تواند تحمل کند بیشتر است . ابعادی که شناور بادی شورتی کودک دارد به طول 81 سانتی متر و عرض 72 سانتی متری می باشد . توجه داشته باشید که اگر آب به داخل شناور بادی راه پیدا کند ، باز هم مشکلی را بر عملکرد شناور بادی نخواهد داشت و مشکلی را برای آن ایجاد نخواهد کرد .

طراحی پهن و همچنین ارتفاع خوب بدنه کناری شناور باعث شده است تا تعادل محصول بسیار عالی شود . این نکته و داشتن یک تعادل بسیار خوب در شناور های بادی یک مسئله مهمی است که شرکت های تولید کننده شناور های بادی باید به آن توجه داشته باشند و شرکت اینتکس به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده شناور بادی در دنیا ، کاملا به این موضوع آگاه است و همواره سعی دارد که شناور های بادی خود را با کیفیت های فوق العاده خوبی طراحی کند . کودک نیز درهنگام استفاده از شناور بادی احساس راحتی را خواهد داشت و می تواند مدت زیادی را بر روی آب شناور بماند . با این وجود باز هم توصیه می شود که در هنگام بازی کردن از محصول ، والدین نیز مراقب کودکان باشند تا مشکلی برای آن ها به وجود نیاید . 

برای ساختن بدنه شناور بادی شورتی کودک شرکت اینتکس از پی وی سی استفاده کرده است ، جنسی که شاید بهترین ماده برای ساخت محصولات بادی باشد و بسیاری از شرکت ها نیز به مانند اینتکس برای ساخت محصولات بادی خود از این مواد استفاده کرده اند . این جنس برای کودکان و پوست آن ها نیز مشکلی را نخواهد داشت . حتی در صورت آسیب دیدن بدنه شناور بادی شورتی کودک شما می توانید آن را تعمیر کنید . برای اینکه در کنار محصول برچسب تعمیراتی قرار داده شده است که دقیقا به جهت تعمیر کردن این محصولات پس از آسیب دیدن خواهد بود . 

برای اینکه محصول را نیز راه اندازی کنید می توانید از پمپ باد استفاده کنید تا با سرعت بیشتری اینکار را انجام دهید . بهترین پمپ باد برای اینکه شناور بادی شورتی کودک را راه اندازی کنید ، استفاده از پمپ باد دستی می باشد . نباید بدنه شناور بادی شورتی کودک را بیش از اندازه باد بزنید ، برای اینکه اینکار باعث صدمه دیدن محصول خواهد شد . از سوی دیگر باد کم نیز شناوری آن را مختل خواهد کرد . از سوی دیگر بهتر است که از برخورد جسم های برنده و نوک تیز به بدنه شناور بادی اجتناب شود و حدالامکان ناخن کودکان کوتاه شود و آموزش های لازم به جهت استفاده از شناور بادی شورتی کودک به کودکان داده شود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...