شناور بادی شورتی کودک طرح فیل بست وی

bestway 34152

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
189,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک طرح فیل بست وی از محصولات بادی بسیار ایمن برای بازی و تفریحات آبی کودکان و خردسالان می باشد که بست وی به دلیل اینکه این شناور ها را برای رده سنی 1 تا 2 سال طراحی کرده است ، سعی کرده تا آن را به صورت شورتی تولید نماید تا اینچنین کودکان خردسال بتوانند به نوعی با پوشیدن شناور بادی ، ایمنی بیشتری را داشته باشند و به راحتی به همراه بزرگ تر ها به بازی و تفریحات آبی بپردازند . لوازم شنا تفریحات آبی برند بست وی از بهترین و پر طرفدار ترین ها بوده و به همین دلیل نیز فروشگاه intex که از بزرگترین فروشگاه های محصولات بادی در ایران است ، شناور بادی شورتی کودک طرح فیل بست وی را موجود کرده است . البته شناور بادی شورتی کودک طرح فیل بست وی از جدید ترین شناور های بادی کودک تولید شده در سال 2022 برند بست وی می باشد . این تشک به خوبی می تواند تا 30 کیلوگرم را تحمل کند . همچنین این تشک وزن چنئدانی نداشته و شما می توانید به سادگی وزن 700 گرمی شناور را بلند و آن را جابجا کنید . بست وی برای اینکه این شناور بادی کودک برای کودکان جذاب تر باشد و آن ها را تشویق به استفاده و بازی کند ، طراحی بدنه آن را عروسکی و شبیه یک بچه فیل دوست داشتنی در نظر گرفته است که می تواند نظر کودکان را به خود جلب کند . 

  • شناور بادی شورتی کودک طرح فیل بست وی
  • قطر : 96.5 سانتی متر
  • ارتفاع : 84  سانتی متر
  • تحمل وزن : 30 کیلوگرم
  • وزن : 0.7 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • رده سنی : یک تا دو سال
  • دارای طراحی شورتی برای ایمنی بیشتر
  • کد محصول : bestway 34152

شناور بادی شورتی کودک طرح فیل بست وی یک شناور جدید است که طرح آن با شناور هایی که قبلا با آن ها آشنا شده اید تفاوت دارد . این شناور بادی به صورت شورتی ساخته شده است و دلیل آن این است که کودکانی که سنین پایین دارند بتوانند به مانند یک شورت ، شناور بادی شورتی کودک طرح فیل بست وی را پوشیده و با امنیت بسیار بیشتری وارد آب شوند . شناور بادی برای استفاده بر روی آب بوده و می تواند باعث شناور شدن شود . این محصولات برای کودکان و بزرگسالان ساخته شده است و در مدل جدید آن ها ، شرکت بست وی شناور بادی را برای کودکان سنین پایین تر طراحی کرده است که با نام شناور بادی شورتی شناخته می شود .

این شناور بادی شورتی بسیار زیباست و طراحی آن شبیه به یک بچه فیل دوست داشتنی می باشد که رنگ طوسی آن ، این شناور را بسیار شبیه به یک فیل کرده است . برای این شناور بادی یک سر با گوش های بزرگ و خرطوم دراز در نظر گرفته شده است و دست و پاهایی به صورت بادی برای شناور بادی استفاده شده است که این شناور را واقعا شبیه به یک فیل شناور بر روی آب گرفته است . با توجه به چنین طراحی دوست داشتنی حتما کودکان نیز از شناور خوششان خواهد آمد و می توانند از شناور بادی استفاده کنند .

دلیل اینکه به این شناور بادی یک شناور بادی کودک طرح فیل گفته می شود ، وجود بخش داخلی شناور است که پاهای خودکان می تواند از داخل دو سوراخ موجود عبور کرده و کودکان به عنوان یک شلوار یا شورت شناور را بپشوند ، در چنین حالتی اصلا پاهای کودکان از داخل شناور بیرون نیامده و آن ها می تواند در بهترین حالت خود بر روی آب شناور بمانند . حتی آن ها با این نوع طراحی می توانند تعادل بسیار بهتری را داشته باشند . وجود این طراحی می تواند باعث شود که پای کودکان در آب قرار بگیرد و بتوانند بهتر بازی کنند .

شناور بادی شورتی کودک طرح فیل بست وی به صورت گرد ساخته شده است و دارای قطر 96.5 سانتی متری است و ارتفاع آن 84 سانتی متر می باشد . شرکت بست وی شناور بادی شورتی کودک طرح فیل بست وی را برای کودکانی مجاز می داند که وزنی کمتر از 30 کیلوگرم داشته باشند . در خرید شناور بادی کودک بهتر است که با در نظر داشتن تحمل وزن محصول آن ها را خریداری کنید تا از آن استفاده کنند .

به طور معمول بهتر است که رده سنی یک تا دو سال از شناور بادی شورتی کودک طرح فیل بست وی استفاده کنند . وزن شناور بادی شورتی کودک طرح فیل بست وی 700 گرم است و شما می توانید برای مسافرت کردن به شمال و شهر هایی که ساحل دارد و یا برای رفتن به استخرهای عمومی به راحتی شناور بادی شورتی کودک طرح فیل بست وی را حمل کنید تا کودکان بتوانند در این محل ها نیز از شناور بادی استفاده کنند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...