شناور بادی شیبدار راحتی بست وی

bestway 43402

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی شیبدار راحتی بست وی شناوری شبیه به مبل می باشد که دارای طراحی کشیده و شیبدار است که با توجه به طراحی بادی که دارد ، می تواند بر روی آب باقی مانده و به عنوان یک شناور بادی مورد استفاده قرار بگیرد . این شناور بادی مخصوص رده سنی بزرگسال است و به خوبی می تواند تا نود کیلوگرم وزن را تحمل کند ، بدون اینکه تعادل آن بر هم خورده و یا به داخل آب فرو برود . ابعاد بزرگ محصول و وجود محفظه های بزرگ بادی ، باعث شده است تا این شناور به خوبی تعادل خود را نیز بر روی آب حفظ کند . از نظر ابعادی شناور بادی شیبدار راحتی بست وی با طول 176 سانتی متر و عرض 107 سانتی متر ساخته شده است که می تواند فضای کافی و بزرگی را برای دراز کشیدن فراهم کند . فرم شیبدار و مواج سطح شناور بادی شما را در بهترین حالت خود قرار خواهد داد تا بتوانید به سادگی از شناور بادی برای مدت زمان طولانی استفاده کنید . وزن کلی شناور بادی شیبدار راحتی بست وی 4.1 کیلوگرم می باشد . این تشک بادی روی آب از بدنه پی وی سی ساخته شده است ولی دارای یک روکش پارچه ای است که نرمی و لطافت بیشتری را به تشک بادی بخشیده و همچنین موجب شده است تا احساس خوبی را در برخورد با تشک داشته باشید . این رویه طرح دار حتی زیبایی تشک بادی روی آب را دو چندان کرده است . این پارچه یو پی اف 50 مقاومت خوبی در برابر نور خورشید و رطوبت داشته و طول عمر بالایی نیز دارد .

  • شناور بادی شیبدار راحتی بست وی
  • طول : 176 سانتی متر
  • عرض : 107 سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 4.1 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای روکش پارچه ای قابل جدا شدن
  • پارچه جنس UPF 50
  • مقاوم در برابر نور خورشید
  • دارای نگهدارنده بطری نوشیدنی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 43402

شناور بادی شیبدار راحتی بست وی یک شناور بسیار دوست داشتنی است که بیشتر برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است و طراحی آن به دلیل اینکه شبیه به مبل یا تخت شناور است می تواند بسیار راحت تر از سایر شناور های بادی باشد . به همین دلیل است که فروشگاه اینتکس آن را موجود کرده تا کسانی که این شناور بادی پر فروش را دوست دارند بتوانند آن را تهیه کرده و برای آب تنی و استراحت کردن بر روی آب از آن استفاده کنند . این شناور به صورت بادی طراحی شده است و دلیل اینکه می تواند بر روی آب شناور باقی بماند ، طراحی بادی بدنه است و برای استفاده نیاز است که آن را باد کنید . 

شاید به دلیل اینکه شناور بادی شیبدار راحتی بست وی دارای روکش پارچه ای می باشد ، ظاهر شناور زیاد شبیه به یک محصول بادی نبوده و احساس کنید که این یک مبل راحتی برای نشستن و دراز کشیدن است . ولی این شناور به صورت کاملا بادی طراحی شده است و شرکت بست وی برای اینکه شما در هنگام استراحت کردن بر روی آب راحت تر باشید ، از یک روکش پارچه ای استفاده کرده است که امکان جدا شدن آن نیز وجود دارد ، به همین دلیل شما می توانید در صورت نیاز آن را جدا کرده و هر زمان که دوست داشته باشید دوباره روکش را پهن کنید . استفاده از روکش می تواند سطحی بهتر را برای شما داشته باشد و از لغزندگی شناور بادی در زمان خیس شدن جلوگیری کند . 

شناور بادی شیبدار راحتی بست وی برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است و می تواند 90 کیلوگرم را تحمل کند . بزرگ بودن بدنه می تواند احساس خوبی را به شما بدهد . طول شناور بادی شیبدار راحتی بست وی 176 سانتی متر است و عرض شناور 107 سانتی متر است . نوع طراحی سطح شناور بادی می تواند بسیار فرم خوبی را در اختیار شما قرار دهد . با وجود سطح شیبدار شناور بادی شما احساس راحتی بیشتری را خواهید داشت . دلیل اینکه بست وی این شناور را به این شکل طراحی کرده است راحتی هر چه بیشتر شما خواهد بود . جنس پارچه استفاده شده به عنوان روکش از جنس UPF 50 می باشد . 

این محصول مقاوم در برابر نور خورشید است و شما می توانید به راحتی برای مدت زمان طولانی از شناور بادی شیبدار راحتی بست وی استفاده کنید . در بدنه شناور بادی شیبدار راحتی بست وی نگهدارنده بطری نوشیدنی می باشد و شما می توانید نوشیدنی ها و بطری های خود را در آن قسمت قرار دهید . این محصولات بادی قابلیت تعمیر شدن را دارند و در صورتی که بدنه محصول آسیب ببیند شما می توانید با استفاده از برچسب آن قسمت را تعمیر کنید تا باد از آنجا خارج نشود . این شناور بادی تک رنگ ساخته شده است و سطح رویه آن به صورت طرح دار است که ظاهری از برگ درخت نخل می باشد که جذابیت و زیبایی بسیار خوبی را به شناور بادی شیبدار راحتی بست وی بخشیده است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...