شناور بادی طرح تمساح بست وی

bestway 41090

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
420,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی طرح تمساح بست وی از محبوب ترین شناور های بادی روی آب می باشد . این شناور بادی توسط شرکت بست وی تولید و روانه ی بازار شده است . طرح این شناور بادی به شکل کوسه می باشد که بر روی آن دستگیره هایی وجود دارد ، کودک با استفاده از این دستگیره می تواند شناور بادی را هدایت و همچنین تعادل خود را بر روی آب حفظ کند . جنس این محصول وینیل می باشد که با ضخامت 0.24 میلی متری در میان شناور های بادی کودک کیفیت قابل قبولی را دارا می باشد . رده ی سنی این شناور بادی +3 سال می باشد . به علت وزن پایین این محصول در (حدود 900 گرم) می تواند گزینه ی مناسبی برای سفرهای شما و همچنین استفاده در استخر های خانگی شما باشد . به همراه این محصول برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در هنگام بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده کرده و از روز خود لذت ببرید . شما عزیزان می توانید قیمت و همچنین شناور بادی را از نمایندگی شرکت اینتکس در ایران مشاهده و خریداری کنید .

نوع تفریحی کودک
 طول175 سانتی متر
 عرض102 سانتی متر
 ارتفاع30 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 900 گرم
 تحمل وزن  -
 پمپ  - 
 نوع پمپ  -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای دو دستگیره تعادل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

شناور بادی طرح تمساح بست وی بدون شک یکی از جذاب ترین لوازم شنا تفریحات آبی و شناور های بادی سنین کودکان می باشد که به علت ساختار شبیه به تمساحی که دارد ، به یکی از بهترین و مناسب ترین آن ها تبدیل شده است تا اینچنین کودکان بتوانند بر پشت آن سوار شده و بر روی آب شناور بمانند . این محصول بی نظیر و دوست داشتنی برای کودکان سنین بالای 3 سال طراحی شده است و بهتر است که برای استفاده بزرگسالان خریداری نشود . این محصول به خوبی می تواند تا وزن های بالای 50 کیلوگرم را تحمل کند که می توان گفت نوجوانان نیز می توانند از آن استفاده کنند . برای اینکه بهتر بتوانید خریدتان را انجام دهید ، توصیه می کنیم که در ادامه مطلب همراه ما باشید تا به نقد و بررسی بیشتر شناور بادی طرح تمساح بست وی بپردازیم. 

توجه داشته باشید که شناور بادی طرح تمساح بست وی دارای طولی 175 سانتی متری می باشد که با توجه به عرض 102 متری خود توانسته به یک شناور بزرگ تبدیل شود و فضای کافی را برای استفاده کودکان فراهم کند . هر چه یک شناور بادی پهن باشد ، شناوری آن نیز بر روی آب بهتر بوده و تعادلش نیز به خوبی حفظ خواهد شد . شما نیز توجه داشته باشید که در خرید شناور بادی حتما به این نکات مهم توجه ویژه ای را داشته باشید . توجه کنید که شناور های بادی به خوبی می توانند برای مدت های طولانی مورد استفاده قرار بگیرند ، زیرا بدنه آن ها ضد آب بوده و در صورت قرار گیری برای مدت زمان طولانی نیز صدمه ای به محصول وارد نخواهد شد . 

توجه داشته باشید که شناور بادی طرح تمساح بست وی از لایه های پی وی سی استفاده شده است ، زیرا شرکت بست وی برای تولیدات خود از این جنس بسیار مرغوب استفاده می کند تا علاوه بر ضد آب شدن شناور بادی ، محصول از ویژگی های بسیار زیاد و خوب دیگری همچون ضد حساسیت ، مقاومت در برابر نور آفتاب ، تحمل وزن بالا ، انعطاف پذیری و ... برخوردار شود . پی وی سی ها می توانند طول عمر بالایی را داشته باشند و با توجه به نگهداری هر چه بهتر شما ، سال های سال قابلیت استفاده دارند ، زیرا شرایط مختلف جوی به آن صدمه ای را وارد نخواهد کرد . 

از ویژگی های طراحی شناور بادی طرح تمساح بست وی می توان به داشتن رویه مواج اشاره کرد ، رویه مواج باعث می شود تا شناور بادی به خوبی بتواند انعطاف پذیری لازم را از خود نشان بدهد ، وجود انعطاف خوب بر روی شناور بادی راحتی را در اختیار کودک قرار می دهد و او می تواند برای مدت زمان طولانی تری بر روی شناور بادی طرح تمساح بست وی سوار بشود . برای اینکه کودکان بتوانند بهتر تعادلشان را حفظ کنند ، دو دستگیره نیز در طرفین محصول قرار داده شده است که می توانند از آن دستگیره ها بگیرند تا اینچنین حفظ تعادل خوبی را داشته باشند و بتوانند در زمان هایی که آب مواج می شود ، به خوبی تعادل خود را حفظ کنند . 

راه اندازی و استفاده از شناور بادی طرح تمساح بست وی بسیار ساده است ، ما به شما پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از خستگی برای راه اندازی محصولات بادی خود همچون شناور بادی طرح تمساح بست وی از پمپ های باد استفاده کنید ، زیرا این پمپ های باد به خوبی می توانند با سرعت بیشتری محصول را راه اندازی کنند . پمپ های باد مدل های مختلف دستی ، پدالی ، برقی ، شارژی و فندکی دارند که شما می توانید بسته به نیاز خود آن ها را خریداری کنید .

همچنین توجه داشته باشید که در هنگام راه اندازی به بدنه زیاد فشار وارد نشود ، باد زیاد می تواند منچر به آسیب دیدن محصول بادی شود . با این وجود بسته های تعمیراتی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید پارگی ها و سوراخ های جزئی را تعمیر کنید تا بتوانید دوباره از محصولات بادی استفاده کنید . شما می توانید خرید های خود را به صورت اینترنتی ، حضوری و تلفنی از فروشگاه اینتکس انجام دهید و از خدمات تعمیراتی محصولات بادی نیز بهره مند شوید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...