شناور بادی طرح سفینه فضایی بست وی

65329

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
410,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی طرح سفینه فضایی محصول سال 2018 شرکت بست وی می باشد که از طراحی زیبا و مقاومت بالایی برخوردار است.جنس این سفینه وینیل می باشد و سه رنگ آب زرد و قرمز تشکیل شده است که این باعث شده این محصول ترکیب رنگ بسیار زیبایی داشته باشه. این سفینه دارای دو دستگیره برای حفظ تعادل کودک و هم چنین یک آب چاش سرخود می باشد که روی خود این شناور طرح سفینه تعبیه شده است که این خود برای کودکان  بسیار جذاب است.برای کودکان سه سال به بالا مناسب می باشد و می توان در استخر و هم چنین آب های کم عمق استفاده کرد به گونه ای که تحت نظارت والدین باشد.طرحی این سفینه به گونه ای است که زمانی که باد نشده فضای بسیار کمی را اشغال می کند و جا به جایی آن بسیار آسان می باشد.با بسته بندی شیک و زیبایی که این محصول دارد می توانید به عنوان کادو به عزیزان خود هدیه دهید.به همراه آن پمپ باد نمی باشد و درصورت لزوم می توانید پمپ باد را از شرکت تهران اینتکس با کمترین قیمت تهیه کنید.هم چنین شرکت برای خاطر جمع شدن مشتریان به همراه این محصول برچسب تعمیرات گذاشته که در صورت صدمه دیدن می توانید از آن استفاده کنید .

 نوع تفریحی
 طول 109 سانتی متر
 عرض 89 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.22 میلی متر
 جنس بدنه PVC وینیل
 وزن 1000 گرم
 سازندهبست وی
 پمپ  
 نوع پمپ-----
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای دستگیره حفظ تعادل
دارای آب پاش 
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

شناور بادی طرح سفینه فضایی بست وی از شناور های بسیار عالی و زیبای کودکانه با طراحی بی نظیر عروسکی می باشد که برای استفاده سنین پایین طراحی شده است . این شناور های بادی می توانند به دلیل ساختار بادی خود بر روی آب شناور بمانند . توجه داشته باشید که شما نیز بایستی حتما به رده سنی محصولات بادی در هنگام خرید آن ها توجه داشته باشید . به عنوان مثال شناور بادی طرح سفینه فضایی بست وی برای سنین بالای 3 سال مناسب است . طراحی بی نظیر و ساختار محصول باعث شده است تا شناور بادی به خوبی بتواند تعادلش را بر روی آب حفظ کند . 

توجه داشته باشید که این شناور بادی طرح سفینه فضایی دارای دو موشک در کناره ها می باشد که این طراحی بی نظیر باعث شده است تا محصول عریض تر باشد و اینچنین بتواند به خوبی بر روی آب شناور مانده و به اطراف حرکت نکند و چپ نشود . برای اینکه کودکان در استفاده از محصول راحت باشند ، یک تکیه گاه نیز در بخش پشتی محصول قرار داده شده است که از آن طریق کودکان می توانند بر روی شناور نشسته و بر روی آن تکیه دهند . شرکت تولید کننده شناور بادی طرح سفینه فضایی ، شرکت بزرگ بست وی می باشد که از معروف ترین برند های تولید کننده محصولات بادی می باشد . 

همانطور که در تصویر نیز مشخص است ، بخش پشتی شناور بادی به صورت برجسته طراحی شده است تا کودکان در هنگام نشستن و استراحت کردن احساس راحتی داشته باشند . همچنین شرکت بست وی برای راحتی بیشتر کودکان و حفظ تعادلشان بر روی آب دو دستگیره در طرفین شناور بادی قرار داده است که از آن گرفته و بتوانند از افتادن به داخل آب جلوگیری کنند . برای ساخت و تولید این محصول بی نظیر و بسیار زیبا از لایه های پی وی سی استفاده شده است . این لایه ها از بهترین لایه ها برای تولید محصولات بادی هستند . نام دیگر پی وی سی ، وینیل می باشد.

 وینیل ها ضد حساسیت بوده و برای پوست کودکان هیچ آسیبی را وارد نمی کند ، همچنین وینیل ضد آب بوده و در صورت استفاده مداوم بر روی آب صدمه ای را نخواهد دید . این ضد آب بودن در کنار دوام عالی در برابر نور آفتاب باعث شده است تا شناور های بادی به خوبی بتوانند طول عمر بالایی را داشته باشند . از این رو با نگهداری صحیح شناور بادی طرح سفینه فضایی بست وی می توانید سال های سال از محصولات بادی استفاده کنید ، بدون اینکه کهنه شود و یا به خودی خود آسیبی ببیند .

این لایه ها نیازمند مراقبت و نگهداری از سوی کودکان می باشد ، تا هیچگونه جسم نوک تیزی به آن برخورد نداشته باشد ، همچنین توجه داشته باشید که شناور های بادی را نباید ، بیش از اندازه باد کرد ، زیرا باد کردن بیش از حد می تواند منجر به آسیبب دیدن محصول شود . ساییدگی بر روی سطوح زبر و وارد کردن فشار بیش از حد به بدنه می تواند به محصول آسیب وارد کند . توجه داشته باشید که شناور های بادی در صورت برخورد و مجاورت با آتش و یا حرارت های بالا می تواند به سادگی ذوب شده و آسیب ببیند . 

برخی از آسیب دیدگی ها در محصولات بادی قابل تعمیر است . به عنوان مثال آسیب های جزئی همچون سوراخ ها و پارگی های کوچک را می توانید به راحتی با استفاده از برچسب تعمیرات ، پنچرگیری کنید . توجه داشته باشید که تعمیرات با برچسب های تعمیراتی بسته به روند پنچرگیری دارد و چه بسا در صورتی که بهتر پنچرگیری را انجام داده باشید می توانید به مانند روز اول از محصول بادی استفاده کنید . این برچسب تعمیرات را در تعداد های بیشتر می توانید از فروشگاه اینتکس تهیه کنید . در کنار محصول مقداری برچسب تعمیرات وجود دارد . 

استفاده و راه اندازی شناور بادی بسیار ساده و آسان است ، چه بسا شما می توانید برای اینکه راحت تر محصول را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید ، از پمپ های باد دستی و یا ... استفاده کرده و با سرعت بیشتری آن را راه اندازی کنید . ولی توجه کنید که کنترل شده محصول را راه اندازی کنید . شما عزیزان می توانید به صورت اینترنتی خرید های خود را از فروشگاه اینتکس انجام دهید و همچنین می توانید خرید های خود را به صورت حضوری نیز انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...