شناور بادی طرح فلامینگو مشکی

bestway 90810

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
230,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی طرح فلامینگو مشکی یکی از خلاقانه ترین شناور های بادی موجود در دنیاست که با بهره گیری از طرح و نقش فلامینگو طراحی و تولید شده است. این محصول ساختاری منحصر به فرد را دارا می باشد به این صورت که دقیقا طرح سر و گردن و هم چنین دم این حیوان به زیبایی هر چه تمام تر و با ظرافت خاصی طراحی گردیده است. رنگ این محصول به صورت یکدست مشکی می باشد و تنها نقاط سر و چشمان این حیوان است که دارای رنگ قرمز بوده است. بخش اصلی این محصول نیز به صورت گرد تولید شده است که فرد استفاده کننده از این کالا می تواند به راحتی در داخل ان قرار گرفته و با در دست گرفتن گردن این حیوان ایمنی خود را در داخل اب حفظ کند. هم چنین وزن سبک این محصول هم سبب شده تا بر روی اب بتوانید به راحتی ان را جا به جا کرده و تغییر مسیر دهید. هم چنین باد کردن این محصول هم از طریق دریچه های باد موجود بر روی این محصول شکل می گیرد که با در دست داشتن یک عدد پمپ باد می توانید این کار را به سادگی انجام دهید. این شناور زیبا هم اکنون قابل خرید از طریق نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران می باشد.

نوع تفریحی
 طول 142 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 96.5 سانتی متر
 جنس بدنه PVC
 وزن 1.8 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 پمپ ندارد 
 نوع پمپدستی
 سایر ویژگی هامناسب برای کودکان و نوجوانان
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

شناور بادی طرح فلامینگو مشکی

شناور بادی طرح فلامینگو مشکی از سری محصولات مهیج وجذابی است که ان را می توان در دسته بندی شناور های خلاقانه و محصولات بادی روی اب جذابی نام برد که به تازگی تولید و روانه بازار شده است. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول دارای ظاهری شبیه به فلامینگو دارد که رنگ ان مشکی بوده و از ابعاد مناسبی هم برخوردار است که برای تمام سنین مناسب می باشد. در همین راستا با ما همراه باشید تا در ادامه این مقاله به صورت کامل این محصول را نقد و بررسی نماییم...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی دیگر از خصوصیات مهم این محصول ظاهر ان و نوع طراحی و ساخت این کالا می باشد که با دارا بودن کیفیت بسیار مناسب و شکل و شمایل جذاب باعث شده تا این محصول را خریداری نمایید. در همین راستا باید عنوان کنیم که بخش اصلی این محصول که بر روی اب قرار می گیرد ساختاری گرد را دارا می باشد که در جلوی ان سر وگردن این فلامینگو و در پشت ان نیز دم این حیوان به چشم می خورد. این دم خود از رنگ مشکی ساخته شده که بخش بالایی ان را هم رنگ سفید شکل داده است. هم چنین سر و گردن این محصول هم یکدست مشکی رنگ می باشد که تنها بخش چشمان و نوک این پرنده نیز قرمز رنگ خواهد بود. همین عوامل سبب شده تا این کالا از سادگی خارج شده و چشم نواز تر شود. هم چنین بخش اصلی این کالا یعنی نشیمنگاه ان نیز به صورت فرو رفته طراحی و تولید شده است که نرمی و راحتی را در اختیار فرد استفاده کننده از این محصول قرار داده و باعث می شود که بتواند با خیال راحت و با در دست گرفتن گردن این حیوان ایمنی خود را در داخل اب حفظ نماید.

جنس بدنه

یکی دیگر از خصوصیات خوبی که این کالا در اختیار دارد و باعث شده تا با خیال راحت این محصول را خریداری کرده و از ان استفاده کنند نوع جنس بدنه و ساختار این کالاست. در همین رابطه نیز باید عنوانکنیم که این محصول بدنه ای ساخته شده از نوع PVC را دارا می باشد که هم مقاومت بالایی داشته و هم به راحتی دچار اسیب نخواهد شد. ضخامت مناسب لایه های این محصول هم از دیگر ویژگی های مهم این شناور روی اب به شمار می رود که با خیال راحت می توانید ان را سفارش دهید و از این حیث نگرانی نخواهید داشت.

ابعاد و وزن

در کنار نوع ظاهر زیبا و همین طور جنس بدنه مقاوم این کالا باید به ابعاد و وزن این محصول هم اشاره کنیم. در همین خصوص نیز باید گفت که این کالا در طول 142 سانتی متر و عرض 137 سانتی متر تولید و عرضه شده است. ارتفاع این کالا هم 96.5 سانتی متر خواهد بود. هم چنین این محصول تنها 1.8 کیلو گرم وزن دارد که کودکان و نوجوانان می توانند به سادگی از این محصول استفاده کنند و برای این رده سنی محصولی کاملا مناسب و استاندارد خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی دیگر از مزایای این محصول نحوه راه اندازی و باد کردن سریع و اسان این کالا خواهد بود که شما می توانید به سادگی این کار را در عرض چند دقیقه انجام داده و این شناور را در اختیار فرزند خود قرار دهید. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که در ابتدا باید یک عدد پمپ باد و یا وسیله مشابه دیگری که بتوانید با استفاده از ان باد را با فشار زیاد در داخل این شناور قرار دهید را تهیه کنید. پس از خرید ان نیز می توانید این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و از طریق محفظه های بادی که بر روی ان قرار گرفته است در مدت زمان بسیار کمی این شناور را باد کنید. پس از انجام این کار نیز حال شما باید روش هایی همچون عدم ضربه زدن و پریدن ، عدم سوراخ کردن و نزدیک کردن اشیا نوک تیز و هم چنین عدم وارد کردن وزن زیاد به این محصول جلوگیری کنید تا این محصول هیچ گونه اسیبی را نبیند.

جمع بندی

شناور بادی طرح فلامینگو مشکی یک محصول زیبا و دیدنی است که دارای وزن کم و راه اندازی ساده و اسان بوده و مناسب برای کودکان و نوجوانان می باشد. هم چنین دارا بودن دستگیره حمل و نقل و ساختار استاندارد این محصول هم از دیگر ویژگی های خوب این کالا به شمار می رود که با قیمت ارزان قابل خرید از نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...