شناور بادی طرح ماشین دخترانه

bestway 34103 s

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
345,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی طرح ماشین دخترانه یکی از شناور های بادی جدید و دوست داشتنی از شرکت بست وی می باشد که ساختار بسیار خوبی دارد و می تواند تحمل وزن بالایی نیز داشدته باشد. این شناور بادی دارای بدنه ای ساخته شده از وینیل می باشد که طبق اعلام سازنده 0.20 میلی متری می باشد. برای جذاب تر شدن این محصول شرکت سازنده از رنگ بندی صورتی در تمامی قسمت ها استفاده کرده اند. قسمت اصلی بدنه طرح ماشین داشته و قسمت جلویی آن نیز دارای فرمان است. همچنین در قسمت بالایی با یک ستون بادی سایبان این شناور قرار داده شده است که کودک را از تابش مستقیم نور خورشید مصون میدارد. لازم به ذکر است که این محصول دارای هیچ حرفه ای در قسمت پایینی نبوده و ساختاری مشابه قایق بادی با کف بادی دارد. همچنین به دلیل بسته بندی کوچک و حمل آسان این کالا می توان آن را به سادگی جابجا کرده و در شرایط مختلف راه اندازی و نصب کرد. 

 نوع تفریحی
 طول 98 سانتی متر
 عرض 66 سانتی متر
ضخامت لایه ها 0.20 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 860 گرم
 سازنده بست وی
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان زیر 3 - 6 سال
دارای سایه بان بادی
مشابه قایق
دارای سایبان
 اقلام همراه-

شناور بادی طرح ماشین دخترانه از دوست داشتنی ترین شناور های بادی با طراحی عروسکی و بسیار زیبا می باشد که به واسطه رنگ و طراحی خاصی که دارد ، استفاده از آن برای دختران بسیار جذاب تر خواهد بود . این شناور بادی همانطور که از نامش مشخص است به عنوان یک لوازم شنا تفریحات آبی برای کودکان بوده و می تواند بر روی آب شناور بماند و علاوه بر آن یک کودک را نیز بر روی خود سوار کرده تا آن ها بتوانند بر روی آب بازی کرده و لحظات خوشی را برای خود رقم بزنند .

توجه داشته باشید که هر شناور بادی برای یک رده سنی خاصی طراحی شده است و قبل از هر گونه اقدام به خرید و سفارش محصول بایستی رده سنی محصولات بادی را در نظر داشته باشید . شناور بادی طرح ماشین دخترانه نیز با توجه به شرکت سازنده خود ، برای استفاده سنین 3 تا 6 سال مناسب می باشد . 

از نظر طراحی شناور بادی طرح ماشین دخترانه ، شبیه به یک ماشین بوده ولی طراحی آن برگرفته از قایق های بادی می باشد ، با این تفاوت که بدنه آن از طراحی چاپی ماشین برخوردار بوده و به واسطه استفاده از طراحی چاپی لاستیک ها ، چراغ و ... زیبایی خاصی را داشته و جلوه واقعی تر و عروسکی را به خود گرفته است .

برای اینکه کودک در هنگام بازی احساس واقعی بودن این ماشین را داشته باشد ، یک فرمان پلاستیکی را در بخش جلویی شناور بادی طرح ماشین دخترانه قرار داده است که قابلیت چرخیدن را داشته و کودکان می توانند از آن استفاده و بازی کنند . این فرمان پلاستیکی می تواند یک اهرم بسیار عالی برای حفظ تعادل کودکان نیز باشد. چرا که دستگیره دیگری برای شناور بادی طرح ماشین دخترانه در نظر گرفته نشده است . 

از سایر ویژگی ها و خصوصیت هایی که می توان در رابطه با شناور بادی طرح ماشین دخترانه اشاره کرد ، داشتن یک سایه بان بادی بزرگ برای این شناور بوده که می تواند کودکان را از آفتاب سوختگی ها و گرما زدگی ها دور نگه دارد ، البته در زمان هایی که کودک قصد دارد در استخر های روباز و یا در سواخل آران دریا استفاده کند ، می توانید سایه بان را راه اندازی کنید تا آن ها به بازی و تفریحات آبی بپردازند .

این در حالی است که در استخر های سرپوشیده شما می توانید آن را حتی راه اندازی و نصب نکنید تا فضایی اشغال نشود . توجه داشته باشید که سایه بان به صورت مجزا طراحی شده است . این سایه بان دارای دو ستون زرد رنگ است و بخش بالایی آن یعنی سایه بان محصول دارای یک صفحه بزرگ بادی می باشد که به خوبی می تواند وسعت زیادی را پوشش دهد .

اگر به قسمت کف شناور بادی طرح ماشین دخترانه دقت کنید ، مشاهده خواهید کرد که بخش صورتی رنگ شناور بادی طرح ماشین دخترانه از رویه مواج و بادی برخوردار است تا کودکان در هنگام استفاده از محصول ، احساس راحتی بیشتری را داشته باشند . به همین جهت برای این شناور بادی یک کف بادی مواج در نظر گرفته شده است . ارتفاع لبه های شناور بادی نیز بسیار زیاد بوده و در هنگام بازی ، آب به داخل شناور راه نخواهد داشت .

شرکت تولید کننده شناور بادی طرح ماشین دخترانه ، شرکت بست وی بوده و این محصول به عنوان یک شناور اورجینال توسط فروشگاه تهران اینتکس به فروش می رسد و شما می توانید با اطمینان از اصالت کالا آن را خریداری کنید . بست وی برای ساخت این شناور از پی وی سی استفاده کرده است و آن را پس از تست و سلامت فیزیکی به مرحله بسته بندی ارسال کرده است .

بدنه محصول ضخامت 0.20 میلی متری داشته که بسیار مقاوم و با کیفیت است . وزن کلی محصول نیز به 860 گرم می رسد . وزن کم به همراه حجم کوچک محصول می تواند به شما اجازه دهد تا به راحتی شناور بادی را برای اینکه کودکان در سفر نیز بتوانند از آن استفاده کنند ، با خود به مسافرت ببرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...