شناور بادی طرح ماشین پلیس

bestway 34103

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
360,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی طرح ماشین یکی از شناور های بسیار زیبا و با طراحی دوست داشتنی است که ساختار بسیار خوبی دارد و می تواند فشار وارده حاصل از وزن کودک را به سادگی تحمل کند. این محصول دارای ضخامت بسیار خوبی می باشد و دیواره های آن دارای وینیل 0.25 میلی متری می باشند. سایر قسمت ها نیزاز این ضخامت بهره می برند. بدنه این شناور فوق العاده زیبا بوده و دارای رنگ بندی آبی و سفید می باشد که مشابه ماشین  های پلیس می باشد. قسمت بالایی آن نیز دارای چراغ های پلیس به صورت بادی می باشد که دارای رنگ قرمز و آبی می باشد. این محصول دارای بسته بندی بسایر کوچکی می باشد و می توان آن را به سادگی جابجا کرد. به علاوه این محصول شمایلی مشابه قایق های بادی دارد و دارای محل قرار دادن پا به عنوان حالت شورتی نمی باشد. همچنین برای جلوگیری از صدمه دیدن پوست کودک و عدم تابش نور خورشید از یک سایبان وینیل در این کالا بهره گرفته شده است . 

 نوع تفریحی
 طول 98 سانتی متر
 عرض 66 سانتی متر
ضخامت لایه ها 0.20 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 860 گرم
 سازنده بست وی
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان زیر 3 - 6 سال
دارای سایه بان بادی
مشابه قایق
دارای سایبان
 اقلام همراه-

شناور بادی طرح ماشین پلیس شناوری بسیار دوست داشتنی می باشد که برای کودکان طراحی شده و می تواند آن ها را بر روی آب نگهدارد تا اینچنین به بازی و تفریحات آبی بپردازند . این شناور ها مختص آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها و یا ساحل های آرام می باشد که در کنار حضور والدین می توانند به بازی بپردازند . ویژگی های این محصول بسیار زیاد بوده و می تواند برای کودکان سنین 3 تا 6 سال سرگرم کننده باشد ، با توجه به علاقه کودکان به لوازم شنا تفریحات آبی همچون شناور بادی طرح ماشین پلیس در ادامه قصد داریم تا به نقد و بررسی کامل محصول بپرازیم تا خریدی بهتر را داشته باشید .

طراحی و ساخت شناور بادی طرح ماشین پلیس

طراحی شناور بادی طرح ماشین پلیس همانطور که از نامش مشخص است و تصاویری از آن در بخش بالا قرار گرفته شده است ، می توانید مشاهده کنید که این محصول دارای ساختاری شبیه به یک ماشین است که طراحی چاپی بدنه آن ، محصول را بسیار شبیه به ماشین پلیس کرده است ، از این رو کودک در هنگام استفاده از شناور بادی خود ، حس خوبی را خواهد داشت . این شناور به خوبی می تواند وزن کودکان را تحمل کند ، زیرا ابعاد این شناور نسبتا بزرگ بوده و به خوبی می تواند وزن های بالا را نیز تحمل کند . 

از ویژگی های بسیار خوبی که می توان نسبت به شناور بادی طرح ماشین پلیس اشاره نمود ، داشتن سایه بان بادی در بدنه محصول بادی می تواند از کودکان در برابر نور آفتاب و اشعه های مضر خورشیدی محافظت کند ، به همین علت نیز آفتاب سوختگی و گرما زدگی برای کودکان پیش نخواهد آمد . شناور بادی طرح ماشین پلیس دارای کف بادی و مواج است ، این طراحی می تواند موجب انعطاف پذیری هرچه بهتر کف شناور شده تا کودک احساس راحتی بیشتری را داشته باشد . در بخش جلویی شناور بادی ، یک فرمان پلاستیکی قرار داده شده است که جلوه واقعی تری را به شناور بادی ماشین پلیس بخشیده است . 

جنس شناور بادی طرح ماشین پلیس

برای تولید و ساخت شناور بادی طرح ماشین پلیس از pvc استفاده شده است که ضخامت لایه های آن به 0.25 میلی متر می رسد که کاملا مناسب برای ساخت شناور بادی طرح ماشین پلیس بوده و استحکام و دوام خوبی را به محصول خواهد بخشید . شناور های بادی بایستی ضد آب باشند ، پی وی سی نیز این ویژگی بسیار خوب ضد آب بودن را داراست و به همین دلیل نیز بست وی از آن برای ساخت شناور بادی استفاده کرده است .

راه اندازی ، استفاده و مراقب از شناور بادی طرح ماشین پلیس

برای استفاده از شناور بادی طرح ماشین پلیس در ابتدا نیاز است تا محصول را از کارتن خود خارج کرده و بر روی زمین آن را باز کنید ، برای اینکه راه اندازی سریع تر شود بهتر است که تمامی بخش های تا شده را باز کنید . پس از باز کردن بدنه ، دریچه را باز کنید و از آن طریق محصول را باد کنید . برای باد کردن و راه اندازی شناور بادی طرح ماشین پلیس می توانید از پمپ های باد استفاده کنید که مدل های متنوعی از آن ها هستند که مخصوص محصولات بادی می باشند ، ولی توصیه می کنیم که به دلیل کوچک بودن این محصول و همچنین کاربردی که دارد، از پمپ های باد دستی استفاده کنید .

توجه داشته باشید که این محصولات بادی بوده و آسیب پذیر هستند ، بدین منظور بهتر است که از آن به خوبی استفاده و نگهداری شود ، پس از هر بار استفاده آن را به خوبی خشک کنید . میزان باد شناور بادی طرح ماشین پلیس را کنترل کنید ، از برخورد اجسام تیز و یا ساییده شدن به سطوح زبر ، فشار دادن و ... دوری کنید . در صورت آسیب دیدن محصولات بادی خود می توانید آن رابرای تعمیرات به فروشگاه تهران اینتکس تحویل بدهید ، همچنین می توانید خودتان با استفاده از برچسب های تعمیراتی محصول آسیب دیده خود را تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...