شناور بادی طرح گل کودک

bestway 42046

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
265,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی طرح گل یکی دیگر از شناور های بسیار جدید و با کیفیت شرکت بست وی می باشد. بدنه این شناور از جنس وینیل بوده که در برابر تابش نور خورشید مقاومت خوبی دارد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این محصول مناسب استفاده کودکان 3 تا 10 سال می باشد که کودکان می توانند از آن در استخر های رو باز و رو پوشیده یا حتی در دریا استفاده کنند. طراحی ساده و زیبای آن باعث شده تا افراد زیادی خواهان این شناور بادی بشوند. در دو طرف این شناور دو عدد دستگیره تعادل قرار داده شده تا هنگامی که کودکان بر روی آن دراز می کشند بتوانند با گرفتن دستگیره ها تعادل خود را بر روی آب حفظ کنند و مشکلی برای آنها پیش نیاید. این محصول به دلیل رنگ صورتی اش و همینطور طرح گل دار آن معمولا مورد استفاده ی کودکان دختر قرار می گیرد. به دلیل وزن کم این شناور شما می توانید علاوه بر استفاده از آن در استخر منزل خود، در دریا و یا حتی در مسافرت نیز استفاده کنید چرا که به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد. این شناور دارای دو دریچه هوا بوده و به دلیل حجم کم آن به سرعت باد می شود. برای اطلاعات بیشتر و یا برای خرید شما می توانید با همکاران ما در فروشگاه اینتکس تماس حاصل فرمایید.

 نوع تفریحی
 طول 114  سانتی متر
 عرض 46 سانتی متر
 شرکت سازنده بست وی
 جنس بدنه وینیل
 وزن 1 کیلوگرم
 تحمل وزن 60 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان 3-10 سال
دارای دستگیره تعادل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

شناور بادی طرح گل کودک از شناور های محبوب برای استفاده تمامی سنین می باشد که با طراحی بی نظیر خود به یکی از بهترین شناور ها تبدیل شده است تا به خوبی بتواند افراد را بر روی خود نگهداری کند تا اینچنین آن ها به تفریحات آبی بپردازند و بر روی آب شناور بمانند . این محصولات بی نظیر با توجه به طراحی های متفاوتی که دارند می توانند به صورت های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند . به عنوان مثال شناور بادی طرح گل کودک با توجه به ساختار تشک مانند خود بسیار مناسب برای دراز کشیدن و ریلکس کردن بر روی آب است . بنابراین اگر شما به دنبال شناور هایی هستید که بتوانید از آن ها به صورت نشسته و ... استفاده کنید ، بایستی مدل های دیگر را انتخاب کنید . 

توجه داشته باشید که شناور های بادی می توانند با توجه به ابعادی که دارند وزن های مختلفی را تحمل کنند ، از این رو شما نیز می توانید شناور های بادی خود را بسته به میزان ابعادی که دارند ، انتخاب کرده و مدل های بزرگتر را برای بزرگسالان خریداری کنید . توجه داشته باشید که فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز رده سنی محصولات بادی و همچنین تحمل وزن آن ها را مشخص کرده است . شناور بادی طرح گل کودک همانطور که از نامش مشخص است برای سنین کودکان ساخته شده است و فروشگاه اینتکس آن را برای رده سنی 3 تا 10 سال مناسب دانسته است ، از این رو شما خریداران بایستی به این نکات توجه داشته باشید . 

از دیگر موارد بسیار مهم در خرید شناور های بادی می توان به تحمل وزن آن ها اشاره کرد که یکی از پارامتر های مهم در خرید شناور های بادی می باشد . شناور بادی طرح گل کودک می تواند به خوبی تا 60 کیلوگرم را تحمل کند که این مورد می تواند به شما این امکان را بدهد تا با در نظر داشتن وزن کودکان ، شناور بادی را خریداری کرده و از آن استفاده کنید . این لوازم شنا تفریحات آبی به دلیل اینکه طراحی آن به شکل گل می باشد ، با این نام یعنی شناور بادی طرح گل کودک نامیده می شود . توجه داشته باشید که این شناور بادی سطح بسیار نرم و راحتی را دارد ، زیرا رویه آن مواج است . 

رویه مواج یا کامفورت در بیشتر محصولات بادی همچون تشک های بادی ، تخت خواب بادی ، کاناپه بادی و ... استفاده می شود و علت آن نیز انعطاف پذیری بی نظیر محصولات بادی در هنگامی است که از رویه های مواج استفاده شود . به همین علت نیز افراد و کودکان در هنگام استفاده طولانی مدت دچار مشکل نشده و به راحتی می توانند از شناور های خود استفاده کرده و لحظات شادی را رقم بزنند . توجه داشته باشید که این شناور ها بسیار مناسب برای مسافرت ها نیز می باشند ، زیرا وزن آن ها سبک بوده و در هنگام بسته بندی می توانید آن ها را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کرده و با خود به سفر ببرید . 

بدنه شناور بادی فوق از لایه های ضخیم پی وی سی ساخته شده است ، این لایه ها یکی از بهترین ماده ها برای تولید شناور های بادی می باشد که یکی از مهم ترین ویژگی های آن می توان به ضد آب بودنش اشاره کنیم ، توجه داشته باشید که شناور های بادی می توانند سال های سال مورد استفاده قرار بگیرند و در صورت استفاده مداوم از آن ها در آب نیز صدمه ای را به محصول نخواهد رساند . برخی از مردم نگران آسیب دیدن محصولات از سوی آفتاب باشند که بایستی به این نکته اشاره کنیم که بدنه این محصول در برابر نور خورشید نیز مقاوم است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...