شناور بادی هواپیما جنگ ستارگان

Bestway 91206

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی هواپیما جنگ ستارگان یکی از محصولات جدید و فوق العاده در میان تولیدات بست وی می باشد که از طراحی زیبا و شکیلی بهره می برد. این شناور از هواپیما فیلم جنگ ستارگان الگو برداری کرده و برای بسیاری از کودکان که انیمیشن جنگ ستارگان را داده باشند جذاب خواهد بود. بدنه این شناور فضای خوبی را برای قرار گیری کودکان 3-4 سال و بزرگ تر فراهم می کند و برای حفظ و ایمنی کودک یک دستگیره از جنس پلاستیک نرم که حالت لاستیکی دارد در بخش بالایی قرار داده شده است. جنس این شناور از وینیل ضخیم بوده و در برابر فشار و وزن کودک تا حدود 45 کیلوگرم به سادگی مقاومت می کند . در بخش نقد و بررسی به صورت کامل به بررسی شناور بادی هواپیما جنگ ستارگان پرداخته شده است که در صورت نداشتن اطلاعات کافی می توانید آن را مطالعه کرده و با اطمینان بیشتر این شناور های بادی را برای استفاده کودکان خود خریداری کنید . 

 نوع تفریحی
 طول 150 سانتی متر
 عرض 140 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل دولایه
 وزن 1.6 کیلوگرم
 تحمل وزن 45 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای دستگیره ی تعادل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

شناور بادی هواپیما جنگ ستارگان با طراحی بی نظیر خود به یکی از محبوب ترین مدل ها برای استفاده کودکان تبدیل شده است که به آن ها اجازه خواهد داد تا در کنار دوستان خود به بازی و تفریحات بپردازند و لحظات شادی را برای خود رقم بزنند . همانطور که از نام این لوازم شنا تفریحات آبی مشخص است ، می تواند به عنوان یک شناور عالی بر روی اب قرار بگیرد تا اینچنین افراد بتوانند بر روی آن سوار شده و به بازی بپردازند . شناور های بادی برای تمامی سنین طراحی شده اند ، ولی شناور بادی هواپیما جنگ ستارگان برای سنین کودکان بوده و به همین دلیل طراحی عروسکی دارد و می تواند برای آن ها بسیار مناسب باشد . در ادامه مطلب به بررسی بیشتر این مدل خواهیم پرداخت . 

تولید و ساخت شناور بادی هواپیما جنگ ستارگان

شناور بادی هواپیما جنگ ستارگان همانطور که در تصویر و در نامش ذکر شده است ، شبیه به یک هواپیما ساخته شده است که نمونه آن را در انیمیشن جنگ ستارگان دیده ایم ، این ویژگی بسیار خوب که شناور می توانید بر روی آب باقی بماند ، در کنار ساختار هواپیمایی محصول ، می تواند شبیه ساز یک پرواز را به کودکان بدهد تا حس خوبی را در  هنگام بازی و تفریحات آبی خود داشته باشند .در مشاهده ساختاری این محصول بادی می توان به طراحی بزرگ و پهن آن اشاره کرد که باعث خواهد شد تا تعادل بسیار خوبی را بر روی آب داشته باشند تا کودکان بتوانند بدون استرس از شناور بادی هواپیما جنگ ستارگان استفاده کنند .

جنس بدنه شناور بادی هواپیما جنگ ستارگان

بست وی با توجه به ویژگی های بسیار خوبی که پی وی سی دارد ، برای تولید و ساخت شناور بادی هواپیما جنگ ستارگان از جنس پی وی سی استفاده کرد که بسیار نرم و انعطاف پذیر است ، این جنس یکی از بهترین اجناس در میان اجناس پلاستیکی است ، زیرا هیچ حساسیت پوستی را برای بدن ایجاد نمی کند ، از این رو کودکان مشکلی را در هنگام استفاده نخواهند داشت ، نکته قابل توجه دیگر این است که شناور های بادی به خوبی می توانند ضد آب شوند چرا که این ویژگی بسیار خوب در پی وی سی وجود دارد و در استفاده طولانی مدت نیز صدمه ای به شناور بادی وارد نخواهد شد . 

راه اندازی شناور بادی هواپیما جنگ ستارگان

راه اندازی و استفاده از شناور بادی هواپیما جنگ ستارگان کاری آسان و ساده است و برای اینکار شما تنها نیاز به یک پمپ باد دارید تا در سریع ترین حالت ممکن محصول را راه اندازی کنید . توجه داشته باشید که وجود پمپ باد ضروری نیست ولی به دلیل کارایی و ویژگی که دارد به خوبی می تواند سریع تر محصولات بادی را راه اندازی کند و استفاده برای شما راحت تر خواهد شد ، ولی توجه داشته باشید که برای راه اندازی این محصولات بادی از پمپ های باد بسیار قوی مانند کمپرسور های باد استفاده نکنید زیرا می تواند به محصول آسیب وارد کند .

مراقبت و نگهداری شناور بادی هواپیما جنگ ستارگان

در بخش قبلی اشاره شد که نباید شناور بادی را با پمپ های باد قوی راه اندازی کنید ، زیرا در این حالت ممکن است به بدنه محصول بادی آسیب وارد کند ، فشاری که از سمت داخل شناور بادی توسط باد وارد می شود ، تفاوتی با فشاری که از بیرون شناور وارد می شود ، فرقی ندارد .

توصیه می شود که کودکان زیر 45 کیلوگرم از آن استفاده کنند و حدالامکان بزرگسالان از این محصول استفاده نکنند . میزان باد در هر بار راه اندازی چک شود . همچنین استفاده از محصول در خشکی توصیه نمی شود . از برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه جلوگیری شود . شما می توانید این محصول بی نظیر را با قیمت ارزان از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...