شناور بادی کودک با طرح سوسمار

intex 56520

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
720,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی کودک در طرح سوسمار محصولی تفریحی و کودک پسند با طراحی بدنه شیک خود که برای استفاده در انواع آب های آرام و کم عمق تولید شده است. این کالا دارای رنگبندی داخلی بسیار شاد بوده و بدنه ای ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم دارد. بدنه ای مقاوم در برابر فشار و دمای مختلف آب و همچنین شرایط جوی متفاوت که یک محصول تفریحی با کیفیت را به ارمغان می آورد. اما این شناور که نوع بزرگتر و یا همان دو نفره که دارد از دو دستگیره مخصوص حفظ تعادل بر روی شناور بهره مند بوده که در قسمت جلو تعبیه شده است. این دستگیره ها نیز از جنس پلاستیک مقاوم بوده که به بدنه متصل شده اند. از دیگر ویژگی های خوب این محصول داشتن وزن بسیار مناسب و همچنین راه اندازی سریع توسط یک پمپ باد دستی می باشد.

 نوع  تفریحی
  طول 170 سانتی متر
  عرض 43 سانتی متر
  ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
  وزن 900 گرم
 تحمل وزن 50 کیلوگرم
  پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتکس
مناسب سنین کودکان
دارای دو دستگیره تعادل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

شناور بادی کودک با طرح سوسمار

شناور بادی کودک با طرح سوسمار یک شناور بادی بسیار با مزه و دوست داشتنی است که به شکل سوسمار طراحی شده و ظاهر آن بسیار جالب و با چهره ای بامزه است که کودکان را می تواند به سمت خود جلب کند تا از آن برای تفریحات آبی خود استفاده کنند . این شناور بادی برای کودکان طراحی شده و برای همین است که ابعاد خیلی بزرگی را ندارد ، از سوی دیگر این شناور بادی برای استفاده یک نفره ساخته شده است و یک کودک می تواند از آن استفاده نماید . محدودیتی برای استفاده از شناور بادی کودک با طرح سوسمار وجود دارد که آن هم تحمل وزن 50 کیلوگرمی محصول بوده و بهتر است که این شناور را برای کودکانی خریداری کنید که وزن پایین تر از پنجاه کیلوگرم را دارند و همچنین سن آن ها بیشتر از 2 و یا 3 سال می باشد . با این خصوصیات می توان گفت که بیشتر کودکان در سنین سه سال تا شش سال به راحتی می توانند از این وسیله بادی بسیار دوست داشتنی استفاده کنند . 

شناور بادی کودک با طرح سوسمار طول 170 سانتی متری دارد و عرض و ارتفاع آن به ترتیب 43 و 25 سانتی متر می باشد که تقریبا می توان گفت که ابعاد بزرگی را دارد و می تواند برای استفاده یک کودک کاملا مناسب باشد . یک نکته در رابطه با شناور های بادی مطرح است و آن هم رابطه مستقیم ابعاد و حجم شناور بادی با تحمل وزن می باشد ، یعنی هر چه شناور بادی بزرگ تر باشد می تواند وزن های بالاتری را تحمل کند ، بدون اینکه مشکلی برای شناور بادی پیش بیاید . این شناور بادی زیبا و دوست داشتنی راه اندازی بسیار آسانی را دارد و شما می توانید برای اینکه سریع تر محصول را باد کنید از پمپ باد استفاده کنید . پمپ های باد دستی بهترین نوع پمپ ها برای راه اندازی شناور بادی کودک با طرح سوسمار می باشد برای اینکه نیازی به برق ندارد و به سادگی قابل راه اندازی خواهد بود .

برای ساخت شناور بادی کودک با طرح سوسمار از پی وی سی استفاده شده است و اگر در میان محصولات بادی شرکت اینتکس جستجو کنید ، متوجه خواهید شد که تمامی این شناور های بادی از پی وی سی ساخته شده اند ، برای اینکه این ماده یکی از بهترین جنس ها برای ساخت محصولات بادی می باشد ، به طوریکه می تواند از آسیب رسیدن به شناور بادی جلوگیری شود . پی وی سی یک ماده ضد آب است و برای همین است که استفاده از شناور بادی در آب هیچ صدمه و مشکلی را برای شناور ایجاد نخواهد کرد . هر چه این لایه ها ضخیم تر باشد کیفیت محصول بادی نیز بیشتر خواهد شد . البته شرکت اینتکس کاملا به این موضوع آگاه بوده و با توجه به نوع محصول است که از لایه های مختلف پی وی سی و ضخامت های گوناگون برای ساخت شناور بادی استفاده می کند . 

وزنی که شناور بادی کودک با طرح سوسمار دارد تنها 900 گرم است ، این ویژگی در تمامی محصولات بادی وجود دارد ، برای اینکه حتی بزرگترین محصولات بادی نیز تنها از باد پر شده اند و حجم آن ها را باد تشکیل داده است ، به همین دلیل نیز شما می توانید از سبک بودن این محصولا بهره برده و از آن ها در هر جایی استفاده کنید . به عنوان مثال شما می توانید به راحتی شناور بادی کودک با طرح سوسمار را برای مسافرت ها به همراه دشته باشید و آن را در هر زمان که کودک علاقه داشت راه اندازی کنید تا استفاده کنند . شرکت اینتکس برای اینکه کودکان در هنگام بازی با شناور بادی کودک با طرح سوسمار دچار مشکل نشوند و بتوانند تعادل خود را حفظ کنند دو دستگیره تعادل بر روی بدنه شناور بادی قرار داده شده است که کودکان می توانند از آن بگیرند و بهتر از شناور استفاده کنند و بر روی آب بمانند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...