شناور بادی کودک شورتی طرح فلامینگو

intex 80009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی کودک شورتی طرح فلامینگو یک محصول فوق العاده شکیل و زیباست که با طراحی منحصر به فردی که دارد سبب شده تا مشتریان مجذوب ظاهر ان شوند. این کالا همان طور که از اسمش پیداست ظاهری شبیه به فلامینگو داشته و رنگ ان نیز یکدست صورتی می باشد. هم چنین شرکت اینتکس در تولید این محصول سعی کرده تا تمام جزئیات را رعایت کرده و به بهترین شکل ممکن این محصول را به بازار ارائه کند. هم چنین ساختار این محصول به صورت شورتی بوده و کودک شما با ایمنی بالا می تواند در داخل این شناور قرار بگیرد. در بخش انتهایی این محصول هم یک عدد تکیه گاه بادی قرار دارد که می تواند به این بخش هم به راحتی تکیه دهد. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا دارا بودن سایه بان مجزای این محصول است که می توان ان را جدا نموده و در مواقع نیاز ان را وصل کرده و از ان استفاده کرد. وزن کم این محصول در کنار بدنه مقاوم این کالا هم از دیگر خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. این محصول را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 81 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
ضخامت لایه ها 0.20 میلی متر
 جنس بدنه PVC
 وزن 500 گرم
 سازنده اینتکس
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان زیر 6 سال
دارای سایه بان
 اقلام همراه-

شناور بادی کودک شورتی طرح فلامینگو

شناور بادی کودک شورتی طرح فلامینگو یک شناور فوق العاده دوست داشتنی است که برای استفاده کودکان به خصوص کودکان خردسال طراحی شده است تا بتوانند با ایمنی بیشتری از این شناور استفاده کرده و بر روی آب بمانند . شناور های بادی مخصوص کودکان می تواند از نظر طراحی متفاوت باشد و هر یک از آن ها با توجه به نوع طراحی خاصی که دارند می توانند ویژگی ها و خصوصیت های مورد نظر خود را داشته باشند ، به همین دلیل است که شما باید این محصولات را بهتر و بیشتر بشناسید و سپس اقدام به خرید شناور بادی کودک خود کنید . بنابراین در این بخش قصد داریم تا به نقد و بررسی کامل شناور بادی کودک شورتی طرح فلامینگو بپردازیم و شما را با ویژگی ها و خصوصیاتی که این محصول دارد آشنا کنیم . 

شناور بادی کودک شورتی طرح فلامینگو در واقع طراحی شبیه به شورت داشته و کودک می تواند به نوعی این شناور بادی را بپوشد . برای اینکه کف شناور بادی دارای دو حفره است که شما می توانید پاهای کودک را از این حفره به داخل فرو برده تا کودک بتواند به راحتی بر روی شناور بادی نشسته و از آن استفاده کند . با توجه اینکه پاهای کودک داخل این قسمت شورتی مانند قرار دارد نمی تواند از شناور بادی خارج شود و برای همین است که امنیت بسیار بیشتری را نسبت به سایر شناور های بادی خواهد داشت . برای همین است که توصیه می شود تا کودکانی که سنین زیر 3 سال دارند از شناور بادی کودک شورتی طرح فلامینگو استفاده کنند . طراحی جذاب بدنه شناور بادی استفاده از این محصول را برای کودکان بسیار دوست داشتنی کرده است . 

همانطور که می دانید کودکان به وسیله های جذاب و زیبا علاقه مند هستند ، برای همین است که برای ساخت شناور بادی کودک شورتی طرح فلامینگو از طراحی عروسکی استفاده شده است و محصول شبیه به یک فلامینگو زیبا طراحی شده . با توجه به اینکه این پرنده زیبا رنگی صورتی دارد ، شرکت اینتکس نیز از لایه های صورتی رنگ برای ساخت شناور بادی کودک شورتی طرح فلامینگو استفاده کرده است . طراحی صورت و نوک فلامینگو به صورت بادی بوده و زیبایی محصول را چندین برابر کرده است . قسمت تشک این شناور بادی به صورت گرد است و اگر به محصول توجه داشته باشید متوجه خواهید شد که یک سایه بان بسیار عالی و کاربردی در بدنه شناور وجود دارد . با وجود چنین سایه بان بی نظیر و بسیار خوبی ، کودکان دیگر می توانند در یک شرایط فوق العاده خوب به بازی و تفریحات خود ادامه دهند . 

برای اینکه ممکن است همواره نتوانید آب هایی را در دسترس داشته باشید که به صورت سرپوشیده هستند و در برخی موارد ممکن است استخر ها به صورت روباز باشند و یا دوست داشته باشید که شناور بادی کودک شورتی طرح فلامینگو را در سواحل دریا و ... استفاده کنید که اصلا سایه ای وجود ندارد . برای همین با راه اندازی سایه بان می توانید شرایط را برای بازی بهتر و بدون خطر آفتاب سوختگی یا گرما زدگی کودکان فراهم کنید . در نظرداشته باشید که این سایه بان نیز قابلیت جدا شدن را دارد و شما می توانید بستگی به شرایط آن را راه اندازی کنید و یا از این کار صرف نظر کنید . بدنه سایه بان نیز به مانند بدنه شناور بادی به صورت بادی طراحی شده است . 

شرکت اینتکس برای اینکه کودک احساس راحتی بیشتری را در هنگام نشستن بر روی شناور بادی کودک شورتی طرح فلامینگو داشته باشد ، در قسمت پشتی نشیمنگاه شورتی کودک یک تکیه گاه بسیار عالی طراحی کرده است که کودک می تواند به آن تکیه داده و از بازی های خود لذت کامل را ببرد . تمامی قسمت های بادی شناور بادی کودک شورتی طرح فلامینگو از پی وی سی ساخته شده است و شرکت اینتکس برای تولید آن از لایه هایی با ضخامت 0.20 میلی متری استفاده کرده است . وزن دقیق شناور بادی کودک شورتی طرح فلامینگو 500 گرم می باشد که وزن بسیار سبک خواهد بود . ابعاد محصول در بخش ابعاد و مشخصات به صورت کامل درج شده است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...