شناور بادی کودک طرح اژدها بست وی

bestway 41476

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی کودک طرح اژدها بست وی محصولی دوست داشتنی و پر طرفدار برای بازی ها و آب تنی می باشد که فروشگاه intex آن را موجود کرده است تا شما بتوانید محصولات بادی اورجینال برند بست وی را با قیمتی ارزان از فروشگاه اینتکس در تهران به صورت اینترنتی ، تلفنی و حضوری خریداری کنید . این شناور بادی روی آب برای کودکان طراحی شده است و به همین دلیل نیز ابعاد نسبتا کوچکی را داشته و می تواند 45 کیلوگرم را تحمل کند . توجه داشته باشید که بست وی به صورت خلاقانه این شناور بادی را به صورت عروسکی شبیه به اژدها فانتزی طراحی کرده و بخش تشک آن را به صورت صاف در نظر گرفته است تا کودکان بتوانند به راحتی بر روی شناور نشسته و یا دراز بکشند . استفاده از طراحی چاپی بر روی بدنه و همچنین طراحی بادی سر و گردن شناور بادی شبیه به اژدها باعث شده است تا کودکان علاقه خاصی به استفاده از این محصول داشته باشند . جنس بدنه این شناور بادی از لایه های ضخیم پی وی سی ساخته شده است که خاصیت لاستیکی داشته و نرمی آن باعث راحتی هر چه بهتر شناور بادی برای کودکان خواهد بود . وزن شناور بادی کودک طرح اژدها بست وی 1.1 کیلوگرم می باشد که می توانید به سادگی آن را برداشته و با خود به مسافرت ببرید . این محصولات در هنگام بسته بندی بسیار کوچک خواهد بود . رده سنی شناور بادی کودک طرح اژدها بست وی کودکان بالای 3 سال می باشد . 

  • شناور بادی کودک طرح اژدها بست وی
  • طول : 142 سانتی متر
  • عرض : 134  سانتی متر
  • تحمل وزن : 45 کیلوگرم
  • وزن : 1.1 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دو دستگیره تعادل
  • دارای رویه مواج
  • رده سنی بالای سه سال
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 41476  

شناور بادی کودک طرح اژدها بست وی شناور بسیار دوست داشتنی با طراحی شبیه به اژدها می باشد که مطمعنا کودکان علاقه بسیار زیادی به آن پیدا خواهند کرد . این محصول بادی می تواند به عنوان یک شناور خوب بر روی آب باشد تا کودکان بتوانند در پشت اژدها سوار شده و بر روی آب حرکت کنند . شناور بادی کودک طرح اژدها بست وی بیشتر برای استفاده در استخر ها طراحی شده است و مناسب برای آب های آرام تر می باشد تا کودکان بتوانند با امنیت بیشتری از شناور بادی استفاده کنند . این شناور با توجه به ابعادی که دارد و وزنی که می تواند تحمل کند بیشتر برای استفاده کودکان بوده و بزرگتر ها نمی توانند از آن استفاده کنند . 

وزنی که شناور بادی کودک طرح اژدها بست وی می تواند تحمل کند 45 کیلوگرم است و شما می توانید شناور بادی کودک طرح اژدها بست وی را برای کودکانی خریداری کنید که حداکثر این وزن را دارند و یا پایین تر از آن می باشد . همچنین بهتر است که این محصول را برای کودکان بالای سه سال خریداری کنید ، چرا که کودکان زیر سه سال ممکن است نتوانند به خوبی از شناور استفاده کرده و به داخل آب بیوفتند ، با توجه به اینکه سن کمی دارند ، می تواند بازی کردن با شناور بادی برای آن ها بسیار خطرناک باشد . بست وی برای اینکه این شناور را با طراحی بسیار خوبی تولید کند تا بتواند تعادل خوبی را داشته باشد ، ابعاد بزرگی را برای شناور بادی کودک طرح اژدها بست وی در نظر گرفته است . 

شناور بادی کودک طرح اژدها بست وی ابعاد بزرگتری را نسبت به مدل های دیگری که برای کودکان ساخته شده است دارد . طول شناور بادی کودک طرح اژدها بست وی 142 سانتی متر و عرض آن 134 سانتی متر می باشد . محلی که کودکان باید بر روی آن قرار گرفته و بشینند ، دقیقا پشت شناور بادی طرح اژدها می باشد که به صورت مواج ساخته شده است تا کودکان احساس راحتی داشته باشد . این طراحی را شرکت بست وی حتی برای ساختن بیشتر محصولات بادی دیگر خود استفاده می کند . برای اینکه کودکان تعادل خوبی را در هنگام استفاده از شناور بادی داشته باشند ، برای شناور دو دستگیره برای تعادل بهتر کودکان در نظر گرفته شده است . 

جنس دستگیره ها از پلاستیک است و به بدنه بادی شناور وصل شده است و که بسیار مقاوم است و کنده نمی شود . جنسی که شناور بادی کودک طرح اژدها بست وی از آن ساخته شده است ، پی وی سی بوده و کیفیت بسیار خوبی که شناور دارد را مدیون این جنس یعنی پی وی سی می باشد . وزن دقیق شناور بادی کودک طرح اژدها بست وی 1.1 کیلوگرم است . جابجا کردن شناور با توجه به سبک بودن آن ، به راحتی ممکن است . شما مشتریان می توانید در صورت انتخاب شناور بادی کودک طرح اژدها بست وی ، آن را به صورت اینترنتی و یا حضوری از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...