شناور بادی کودک طرح ماشین بست وی

bestway 34045

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
245,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی کودک طرح ماشین از جمله محصولات پرطرفدار کودک می باشد که توسط برند محبوب بست وی روانه ی بازارهای جهانی شده است . این شناور بادی در دو رنگ آبی و قرمز موجود می باشد که هر کدام از این رنگ ها جذابیت منحصربفرد خود را برای کودک دارد . جنس این محصول از پی وی سی می باشد که با ضخامت 0.22 میلی متری که دارد از کیفیت بالایی برخوردار می باشد . رده ی سنی این محصول 1 الی 2 سال می باشد که کودک در این سن می تواند از داشتن این شناور بادی نهایت لذت را ببرد . در قسمت جلوی این شناور بادی که طرح ماشین نیز می باشد یک فرمان قرار گرفته است که کودک توسط آن می تواند تعادل خود را بر روی آب حفظ کند . همچنین پرس بر روی بدنه برای جلوگیری از باز شدن با ترکیب چسب و حرارت نیز انجام شده است که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و با خیال راحت می توانید به استفاده از این محصول بپردازید . این محصول با بهترین قیمت و کیفیت در فروشگاه اینترنتی اینتکس که نمایندگی برند بست وی در ایران می باشد نیز موجود است .

 نوع تفریحی
 طول 71 سانتی متر
 عرض 56 سانتی متر
ضخامت لایه ها 0.22 میلی متر
 جنس بدنه پی وی سی
 وزن 400 گرم
 سازنده بست وی
 پمپ - 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان 1 الی 2 سال
مشابه قایق
 اقلام همراه-

شناور بادی کودک طرح ماشین بست وی از شناور های بسیار عالی و لوازم شنا تفریحات آبی پرفروش فروشگاه تهران اینتکس می باشد که می توانید آن را برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان خود خریداری کنید تا آن ها بتوانند در استخر ها و آب های کم عمق بر روی آب باقی مانده و به بازی بپردازند . شناور های بادی مدل های مختلفی را دارند و از نظر طراحی متفاوت هستند ، این تنوع در طراحی باعث شده است تا هر محصول برای رده های سنی مختلف مناسب باشد . بنابراین در خرید شناور بادی به خصوص شناور بادی کودک حتما به رده سنی محصولات توجه داشته باشید . شناور بادی کودک طرح ماشین بست وی نیز به مانند طراحی شورتی خود مناسب برای استفاده کودکان سنین 1 تا 2 سال می باشد .

شناور های بادی شورتی از ایمن ترین شناور های بادی هستند که برای استفاده کودکان سنین پایین طراحی شده اند و با توجه به طراحی متفاوت خود ، می تواند توسط کودکان پوشیده شوند تا اینچنین آن ها از بیرون افتادن از شناور در امان بمانند و با حفظ تعادل بهتری از شناور بادی استفاده کنند . از نظر طراحی این شناور بادی شبیه به قایق های بادی ساخته شده اند و طراحی اولیه آن ها برگرفته از قایق های بادی می باشد . زیرا این طراحی شناوری بسیار خوبی را ایجاد کرده و کودکان می توانند به راحتی در آب ها از شناور استفاده کنند . این طراحی باعث می شود تا بخش گودی برای نشستن کودکان ایجاد شود و با داشتن لبه های بادی بزرگ تر ، از ورود آب به داخل شناور جلوگیری خواهد کرد .

برای اینکه شناور بادی کودک طرح ماشین بست وی بسیار جذاب تر و زیبا تر شود ، در بدنه شناور از طراحی های چاپی استفاده شده است که شناور را شبیه به ماشین کرده است . اگر به تصاویر دقت کنید ، مشاهده خواهید کرد که بدنه این محصولات بادی دارای چرخ های چاپی و همچنین چراغ های زیبا در بخش جلویی خود است که باعث شده تا محصول شبیه به یک ماشین شوند که بر روی آب شناور است . همچنین شرکت بست وی برای این شناور بادی یک فرمان نیز در نظر گرفته است که این فرمان قابلیت چرخش را داشته و می تواند به بهترین شکل مورد استفاده قرار بگیرد . 

وجود یک فرمان برای بازی در شناور بادی کودک طرح ماشین بست وی می تواند به عنوان یک اهرم نیز در نظر گرفته شود تا کودکان با گرفتن آن تعادل خود را بر روی آب حفظ کنند ، زیرا گاهی ممکن است ، سطح آب مواج شود . برای همین خاطر بست وی خلاقانه از این شناور بادی استفاده کرده است . توجه داشته باشید که این شناور بادی همچنین دارای یک تکیه گاه نیز در بخش عقب خود است ، این تکیه گاه می تواند باعث شود تا کودک آزاد تر و راحت تر از شناور بادی استفاده کند ، بدون اینکه خسته شود . به همین دلیل وجود تکیه گاه برای کودکان خردسال می تواند بسیار کاربردی باشد .

کف شناور بادی کودک طرح ماشین بست وی همچنین دو حفره کودک دارد که در آن بخش ، پاهای کودکان قرار گرفته و می تواند در آب فرو برود ، از این رو کودک می تواند پاهای خود را تکان داده و حتی شناور را حرکت دهد . وجود این طراحی شورتی میتواند مانع از خروج کودکان از شناور بادی شود . شناور بادی کودک طرح ماشین بست وی در دو رنگ ساخته شده است و شما می توانید با توجه به سلیقه و جنیست کودکتان آن ها را خریداری کنید .

هر دو مدل از یک ابعاد و یک نوع طراحی برخوردار هستند و تفاوتی در میان آن ها نیست . شرکت تولید کننده این محصول بادی نیز همانطور که ذکر شد ، برند بزرگ بست وی می باشد که یک برند اورجینال در میان محصولات بادی است . این تشک تنها 400 گرم وزن دارد که وزن بسیار پایینی است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...