شناور بادی کودک طرح نمو

bestway 41088

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,090,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی کودک طرح نمو یک وسیله تفریحی آبی زیبا و دوست داشتی از شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 در بازار عرضه شد. این محصول به دلیل زیبایی و ترکیب رنگ جذاب آن طرفداران بسیاری دارد. این شناور در ابعاد (طول: 157 سانتی متر، عرض: 94 سانتی متر) طراحی شده و ضخامت آن نیز 0.22 میلی متر است. جنس آن از وینیل براق بوده و در مقابل تابش نور خورشید مقاومت خوبی دارد. علاوه بر نشیمنگاه بسیار راحت این محصول، در دو طرف آن دو دستگیره تعادل تعبیه شده تا کودکان هنگام نشستن بر روی شناور بتوانند تعادل خود را به خوبی حفظ کنند. کودکان شما می توانند از این شناور بادی هم در استخر و هم در دریا استفاده و به دلیل وزن بسیار کم آن به راحتی این شناور را جا به جا کنند. شما میتوانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری فرمایید.

 نوع تفریحی
 طول 157 سانتی متر
 عرض  94  سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 0.8
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای دو دستگیره تعادل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

شناور بادی کودک طرح نمو محصولی زیبا با ساختاری عروسکی می باشد که می تواند با توجه به طراحی بادی خود بر روی آب شناور باقی بماند . شناور های بادی می توانند بسیار جذاب و دوست داشتنی باشند و با توجه به اینکه در محفظه های آن باد وجود دارد ، به داخل آب فرو نمی رود و حتی می تواند تا مقداری وزن را به خوبی تحمل کند . از این رو می توان اینگونه از شناور ها را یکی از بهترین شناور ها به جهت بازی و تفریحات آبی دانست . 

شناور بادی کودک طرح نمو برای کودکان تولید و طراحی شده است ولی به خوبی می تواند تا وزن 80 کیلوگرم را تحمل کند که یکی از بهترین تحمل وزن را به عنوان یک شناور بادی کودک دارد . در ادامه فروشگاه تهران اینتکس قصد دارد تا با نقد و بررسی جامع نسبت به این لوازم شنا تفریحات آبی ، شما را بیش از پیش با این محصول آشنا نماید .

طراحی و تولید شناور بادی کودک طرح نمو

طراحی و تولید شناور بادی کودک طرح نمو برگرفته از دلقک ماهی می باشد که البته الهام گرفته از طرح ماهی نمو می باشد که انیمیشن آن بسیار دوست داشتنی و زیباست . شناور های بادی که شبیه به آبزیان می باشد ، می تواند برای کودکان بسیار دوست داشتنی و حائز اهمیت و البته جذاب باشد که بست وی در کنار این محصول زیبا ، شناور های بادی دیگری را با توجه به آبزیان دیگری همچون نهنگ ، کوسه و ... تولید کرده است که می توانید آن ها را نیز مشاهده کرده و خریداری کنید .

چیزی که اهمیت دارد ، این است که شناور های بادی طراحی شده توسط شرکت بست وی به خوبی می توانند بر روی آب شناور بمانند و با توجه به ساختار بی نظیر خود ، تعادل خوبی را می توانند حفظ کنند . هر چند با وجود دستگیره هایی که در پشت شناور بادی کودک طرح نمو قرار داده شده است ، می تواند به مراتب حفظ تعادل بسیار بهتری را برای کودکان ایجاد کند . 

جنس بدنه شناور بادی کودک طرح نمو

یکی از مهم ترین دلایلی که سبب شده است تا شناور بادی کودک طرح نمو کیفیت بسیار عالی و مطلوبی را داشته باشد ، جنس بدنه آن است که از لایه های ضخیم و مقاوم پی وی سی تشکیل شده است . پی وی سی با نام وینیل نیز شناخته می شود و یکی از پر استفاده ترین مواد در صنعت ساخت و ساز محصولات بادی می باشد که بست وی برای ساخت بسیاری از محصولات بادی خود از آن استفاده می کند .

از نکات مهمی که می توان در رابطه با جنس شناور بادی کودک طرح نمو اشاره نمود ، ضد آب بودن آن است که باعث شده است تا این محصول بادی ، در هنگام استفاده و قرار گیری طولانی مدت در آب ، آسیبی نبیند . این جنس در برابر نور آفتاب نیز مقاوم است و همین موضوع باعث شده است تا کودکان بتوانند از آن در استخر های روباز و حتی سواحل دریا و دریاچه ها نیز بازی کنند . 

راه اندازی شناور بادی کودک طرح نمو

راه اندازی این شناور بادی بسیار کار ساده ای است ولی شاید برای کودکان کمی دشوار باشد . برای راه اندازی شما می توانید از پمپ باد استفاده کنید که می توانید آن را از فروشگاه اینتکس تهیه کنید . پمپ های باد مدل های مختلفی را دارند که می توانید در دسته بندی مرتبط با پمپ های باد ، مدل مد نظر خود را یافته و آن را خریداری کنید .

نگهداری و تعمیرات شناور بادی کودک طرح نمو

بهتر است که حتما از شناور بادی کودک طرح نمو در داخل آب استفاده شود و سوار شدن بر روی آن در خشکی می تواند باعث آسیب دیدن محصول بادی شود . از سوی دیگر شناور های بادی به دلیل ساختار بادی خود در برابر ضربه و فشار و برخورد اجسام تیز به راحتی آسیب پذیرند ، از این رو بایستی نکات مهم نگهداری را به کودکان گوشزد کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...