شناور بادی کودک طرح کروکودیل بست وی

bestway 41478

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی کودک طرح کروکودیل بست وی شناوری بسیار جذاب و نسبتا ترسناک می باشد که شبیه به یک کروکودیل ساخته شده است تا جذابیت خاصی را در هنگام انداختن به داخل استخر و آب داشته باشد . بست وی این شناور بادی را برای کودکان طراحی کرده است تا آن ها بتوانند با استفاده از این شناور بادی بر پشت کروکودیل سوار شده و از آن بر روی آب سواری بگیرند . طراحی عروسکی شناور به همراه طراحی بدنه و رنگ خاصی که برگرفته از پوست کروکدیل است ، چهره واقعی تری از این شناور بادی ساخته تا دوست داران این نوع شناور های بادی جدید بست وی بتوانند آن را با قیمت ارزان از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کرده و استفاده کنند . قبل از خرید شناور بادی بایستی به یک نکته یعنی محدودیت تحمل وزن شناور بادی کودک طرح کروکودیل بست وی و سایر شناور های بادی توجه داشته باشید . این شناور بادی می تواند 45 کیلوگرم وزن را تحمل کند که با در نظر داشتن وزن کودکان می توان گفت که کودکان بالای 3 سال تا 10 سال می توانند از شناور بادی کودک طرح کروکودیل بست وی استفاده کنند . برای تولید و ساخت بدنه بادی شناور بادی کودک طرح کروکودیل بست وی از لایه های پی وی سی ضخیم و طرح دار استفاده شده است . وزن این شناور نیز 1.2 کیلوگرم بوده که به واسطه توسط شما و حتی کودکان می تواند حمل شود .

  • شناور بادی کودک طرح کروکودیل بست وی
  • طول : 193 سانتی متر
  • عرض : 94  سانتی متر
  • تحمل وزن : 45 کیلوگرم
  • وزن : 1.2 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای دستگیره تعادل
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 41478

شناور بادی کودک طرح کروکودیل بست وی از شناور های بسیار دوست داشتی و با طراحی شبیه به کروکودیل می باشد که حتما بعضی از کودکان علاقه زیادی به این نوع شناور بادی دارد . شاید این شناور بادی کمی ترسناک باشد ، ولی با باد کردن و قرار دادن آن شناور بادی بر روی آب و استفاده کودکان از آن برای شناور ماندن بر روی آب می تواند برای آن ها جذاب باشد . شرکت بست وی برای اینکه کودکان شناور های بادی دوست داشتنی داشته باشند ، این شناور ها را شبیه به بسیاری از حیوانات مخصوصا حیوانات آبزی طراحی کرده است که بیشتر آن ها را در آب می بینیم . به همین دلیل است که اگر در فروشگاه اینترنتی اینتکس ببینید ، شناور هایی را شبیه به ماهی ، نهنگ ، کوسه ، سفره ماهی ، کروکودیل و ... را خواهید دید که در شکل های مختلف تولید شده اند . 

شناور بادی کودک طرح کروکودیل بست وی برای کودکانی طراحی شده است که وزن آن ها کمتر از 45 کیلوگرم می باشد . یعنی این شناور بیشتر از 45 کیلوگرم را نمی تواند تحمل کند و ممکن است به داخل آب فرو برود و یا بر اثر فشار حتی آسیب ببیند . برای همین بهتر است که در زمان انتخاب و خرید شناور بادی کودک ، وزن کودکتان را ملاک قرار دهید . یک توصیه و نکته ای که شرکت بست وی برای استفاده از شناور بادی کودک طرح کروکودیل و حتی در دیگر مدل ها دارد این است که نباید کودکانی که زیر 3 سال دارند از آن ها استفاده کنند . اما آن ها می توانند به راحتی از شناور های بادی شورتی استفاده کنند که مخصوصا برای کودکانی تولید شده است که سن پایین تری دارند . مدل هایی از این گروه در فروشگاه اینتکس وجود دارد . 

شرکت بست وی برای اینکه بدنه بادی شناور بادی کودک طرح کروکودیل بست وی را تولید کند ، از پی وی سی استفاده کرده است . بست وی برای ساختن بیشتر شناور های بادی از همین جنس استفاده می کند تا شناور کیفیت بالایی را داشته باشد . معروف بودن شرکت بست وی برای این است که محصولات بادی را با کیفیت بسیار خوب تولید می کند . طول شناور بادی کودک طرح کروکودیل بست وی 193 سانتی متر است و عرض آن 94 سانتی متر می باشد و شناور یک شناور بسیار بزرگی خواهد بود که کودکان می توانند به راحتی از آن استفاده کنند .

هر کودک می تواند به راحتی در پشت شناور بادی کودک طرح کروکودیل بست وی نشسته و با گرفتن دستگیره ها به راحتی از شناور استفاده کند . این دستگیره ها را شرکت بست وی برای این قرار داده است تا کودکان در هنگام استفاده از شناور تعادلشان را داشته باشند و اگر شناور تکان خورد باز هم به خوبی از شناور سواری بگیرند . وزن شناور بادی کودک طرح کروکودیل بست وی 1.2 کیلوگرم است و سبک است . شناور بادی کودک طرح کروکودیل بست وی دارای برچسب تعمیرات است که برای تعمیر کردن شناور کارایی دارد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...