شناور بادی کودک طرح کوسه

bestway 41032

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
690,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی کودک طرح کوسه یکی از شناور های بادی جدید و بسیار پر طرفدار کمپانی بست وی می باشد. این محصولا در ابعاد ( طول:183 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر ) طراحی شده و دارای ضخامت  0.25 میلی متر می باشد. این شناور به دلیل وزن بسیار کم آن (0.8 کیلوگرم) به راحتی قابل حمل و جابجایی بوده. در دو طرف این شناور بادی دو دستگیره تعادل قرار گرفته که باعث می شود هنگامی که کودکان شما سوار بر آن هستند بتوانند به راحتی تعادل خود را بر روی آب حفظ کنند. از این محصول می توان در استخر های روباز، استخر های رو بسته و همینطور در دریا نیز استفاده کرد و به دلیل وینیل بودن جنس آن مقاومت بالایی در برابر تابش خورشید دارد. شما میتوانید این کالا را از فروشگاه تهران اینتکس برای کودکان خود خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر بخش نقد و بررسی را مطلعه کنید .

 نوع تفریحی
 طول 183 سانتی متر
 عرض  102 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 0.8
 تحمل وزن 70 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای دو دستگیره تعادل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

شناور بادی کودک طرح کوسه با طراحی خاص و بی نظیری که دارد می تواند مورد استفاده کودکان قرار گرفته و آن ها بتوانند بر روی آب یک سواری بسیار عالی و دوست داشتنی را از این شناور بادی طرح کوسه بگیرند و در کنار خانواده و دوستان خود به بازی و تفریح بپردازند . این محصولات بادی شناور های بسیار عالی بر روی آب هستند که هدف از ساخت آن ها نیز شناوری بر روی آب است . به همین جهت می تواند برای رده سنی که توسط بست وی یعنی شرکت سازنده آن مشخص شده است ، مورد استفاده قرار بگیرد . بنابراین شما می توانید با مشاهده تصاویر و مطالعه مشخصات و نقد و بررسی محصول با اطمینان کامل تری خریدتان را انجام دهید . از این رو در ادامه مطلب با نقد و بررسی بیشتر این لوازم شنا تفریحات آبی همراه ما باشید . 

تولید و ساخت شناور بادی کودک طرح کوسه

شناور های بادی که توسط شرکت بست وی تولید می شود دارای طراحی های مختلفی هستند که بر اساس رده سنی ، طراحی آن ها نیز متفاوت می شود . به عنوان مثال شناور بادی کودک طرح کوسه به دلیل اینکه برای سنین کودک و نوجوان طراحی شده است ، با ساختار عروسکی تولید شده است که می تواند یک وسیله سرگرم کننده و بسیار دوست داشتنی برای این رده سنی باشد . نحوه استفاده از این شناور بادی بدین صورت است که در ابتدا آن را راه اندازی کرده و پس از باد شدن به داخل آب می اندازید ، سپس بر پشت آن سوار می شوید .

باله های بزرگی که این شناور بادی دارد ، می تواند تعادل بهتری را برای شناور بادی به همراه داشته باشد . از سوی دیگر به این نکته نیز توجه داشته باشید که شناور بادی کودک طرح کوسه همچنین دارای دستگیره تعادل در دو طرف خود است که می تواند موجب حفظ تعادل هرچه شده تا در صورت مواج شدن آب بتوانید آن را گرفته و تعادل را حفظ کنید . با توجه به ابعادی که شناور بادی کودک طرح کوسه دارد ، محصول به خوبی می تواند تا 70 کیلوگرم را تحمل کند ، بدون اینکه مشکلی برای آن ایجاد شود . 

جنس بدنه شناور بادی کودک طرح کوسه

برای ساخت بدنه شناور بادی کودک طرح کوسه از لایه های ضخیم وینیل یا همان پی وی سی استفاده شده است . لایه های استفاده در تولید شناور بادی کودک طرح کوسه ، 0.8 میلی متر می باشد که ضحامت بسیار عالی بوده و می تواند در برابر ضربه و حمل وزن افراد به خوبی مناسب باشد . این جنس ضد آب است و شاید یکی از بزرگترین ویژگی های این جنس نیز ضد آب بودنش است که در صورت استفاده طولانی مدت دچار مشکل نخواهد شد . این جنس ممکن است آسیب ببیند ولی قابل تعمیر است . از ویژگی های دیگر این جنس می توان به ضد حساسیت بودن اشاره نمود . توجه داشته باشید که انعطاف پذیری این جنس بسیار بالا بوده و باعث شده است تا کودکان در هنگام استفاده ، احساس راحتی داشته باشند . 

راه اندازی شناور بادی کودک طرح کوسه

برای راه اندازی تنها نیاز است تا دریچه باد را که به راحتی دیده می شود را پیدا کرده و از آن طریق محصول را راه اندازی کنید .برای اینکه راه اندازی ساده تر و سریع تری را داشته باشید می توانید از پمپ های باد نیز استفاده کنید . پمپ های باد مدل های متنوعی دارند که بر اساس کارایی که دارند می توانید خرید های خود را انجام دهید . 

پنچرگیری شناور بادی کودک طرح کوسه 

شما می توانید به دو روش شناور بادی آسیب دیده خود را تعمیر کنید . برای تعمیرات محصولات بادی خود می توانید با تهیه برچسب تعمیرات ، خودتان در خانه محصول آسیب دیده را تعمیر کنید و یا می توانید تعمیرات را به فروشگاه تهران اینتکس بسپارید تا نمایندگی اینکار را برای شما انجام دهد . توجه داشته باشید که تعمیراتی که توسط فروشگاه صورت می پذیرد از نظر کیفیتی بسیار بهتر از تعمیراتی خواهد که خودتان انجام خواهید داد . این در حالی است که در صورت مطمعن بودن به روش تعمیراتی خود و البته آموزش هایی که فروشگاه اینتکس در قالب مطلب در اختیارتان قرار داده است می توانید شناور بادی کودک طرح کوسه را تعمیر کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...