شناور نگهدارنده نوشیدنی روی آب طرح طاووس

BESTWAY 34104E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
199,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور نگهدارنده نوشیدنی روی آب طرح طاووس نیز از دیگر محصولات خلاقانه و جدید شرکت بست وی می باشد که با عرضه ان در سال 2020 میلادی همگان را متحیر کرد. این محصول همان طور که از نام و تصاویرش پیداست یک محصول ایده ال برای نگهداری بطری نوشیدنی و همین طور لیوان اب و سایر وسایل کوچک اینچنینی بر روی اب به کار می رود که قطعا یک محصول خاص خواهد بود. با استفاده از این محصول شما در حین شنا کردن بر روی اب می توانید همواره نوشیدنی خود را در کمترین مسافت ممکن کنار خود در اختیار داشته باشید که همین امر نیز باعث شده تا خیال شما از این بابت راحت باشد. طراحی زیبای این محصول هم یکی دیگر از مواردی است که باعث شده تا در هنگام خرید این محصول در خرید این کالا بیشتر اثرگذار باشد. علاوه بر این ها شما می توانید خارج از اب و به عنوان یک محصول تزئینی هم از این محصول استفاده نمایید که قطعا مزایای این محصول را نشان خواهد داد. این شناور ابعاد بسیار کوچکی دارد و با دارا بودنیک وزن بسیار کم به راحتی قابل حمل و جا به جایی خواهد بود.

نوع طرح دار
 قطر 34.5 سانتی متر
 ارتفاع  31 سانتی متر
وزن 40 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب برای نگهداری بطری
 مناسب برای نگهداری لیوان
 پرتابل و قابل حمل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

شناور نگهدارنده نوشیدنی روی آب طرح طاووس از شناور های بسیار خوب بر روی آب های آرام مانند استخر می باشد که می توانید با استفاده از آن نوشیدنی های خود را به صورت شناور بر روی آب قرار دهید . این طراحی بی نظیر می تواند برای افرادی که دوست دارند ، نوشیدنی های خود را در هنگام بازی ، شنا و تفریحات آبی در نزدیکی خود داشته باشند ، مناسب می باشد . تصاویری از محصول نیز در بخش بالا و در متن قرار داده شده است که می توانید طراحی ظاهری آن را مشاهده کنید . ولی در ادامه به صورت کامل تر به بررسی شناور نگهدارنده نوشیدنی روی آب طرح طاووس خواهیم پرداخت .

ساخت و تولید شناور نگهدارنده نوشیدنی روی آب طرح طاووس

ساخت و تولید شناور نگهدارنده نوشیدنی روی آب طرح طاووس همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، به صورت طاووس ساخته شده است که رنگبندی بسیار زیبای بدنه ، جلوه جذاب تری را به محصول بخشیده است . وجود ساختار بادی و همچنین بال های طاووس که به صورت بادی نیز طراحی شده اند ، باعث شده است تا این محصول شناوری بسیار خوبی را بر روی آب داشته باشد تا بتواند این چنین وزن یک بطری نوشیدنی را نیز بر روی خود تحمل کند . 

جنس شناور نگهدارنده نوشیدنی روی آب طرح طاووس

برای ساخت و تولید این محصول بی نظیر و زیبا از لایه های بسیار خوب پی وی سی استفاده شده است . به جرات می توان گفت که بیش از 98 درصد محصولات بادی و لوازم شنا تفریحات آبی از جنس پی وی سی تولید شده اند ، زیرا این جنس ویژگی های بسیار عالی داشته که می توان در رابطه با آن ، به ضد آب بودن پی وی سی و دوام عالی در برابر نور افتاب اشاره کرد ، از این رو استفاده از شناور نگهدارنده نوشیدنی روی آب طرح طاووس در استخر های روباز نیز آسیبی به محصول نخواهد زد . این جنس همچنین طول عمر بالایی را دارد و به سختی آسیب می بیند . رنگ بدنه این شناور بادی ثابت بوده و به مرور زمان نیز کمرنگ نمی شود .

راه اندازی شناور نگهدارنده نوشیدنی روی آب طرح طاووس

راه اندازی این شناور بسیار ساده است به طوریکه حتی نیازی به پمپ باد نیز نخواهید داشت ، چرا که ابعاد بزرگی نداشته و به راحتی می توانید در کمترین زمان آن را راه اندازی کنید . برای راه اندازی نیز دریچه باد در بدنه قرار گرفته شده است که پس از استفاده می توانید باد آن را خالی کنید . 

مراقبت و نگهداری از شناور نگهدارنده نوشیدنی روی آب طرح طاووس

از شناور نگهدارنده نوشیدنی روی آب طرح طاووس نیز بایستی به مانند هر محصول بادی دیگری مراقبت و نگهداری کنید ، و چه بسا توجه داشته باشید که برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه شناور نگهدارنده نوشیدنی روی آب طرح طاووس می تواند به سادگی به آن آسیب وارد کند . برای اینکه طول عمر شناور نگهدارنده نوشیدنی روی آب طرح طاووس افزایش داشته باشد ، در زمان هایی که از محصول استفاده نمی کنید آن را در خشکی و در سایه قرار دهید و حدامکان آن را خشک کنید . برای کسب اطلاع از قیمت و موجودی محصول با فروشگاه تهران اینتکس تماس بگیرید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...