شناور نگهدارنده نوشیدنی روی آب طرح فلامینگو

BESTWAY 34104

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
180,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور نگهدارنده نوشیدنی روی آب طرح فلامینگو از جدید ترین محصولات شرکت بست وی است که با طراحی فوق العاده ای که دارد سبب شده تا مشتریان خاص خود را به دست اورد. این محصول همان طور که از اسمش پیداست یک کالای خاص می باشد که کاربرد ان برای نگهداری بطری نوشیدنی و یا لیوان می باشد. شما با استفاده از این محصول می توانید به سادگی نوشیدنی خود را در هنگام شنا کردن بر روی اب در داخل این محصول قرار داده و نگران فرو رفتن ان در زیر اب نباشید. این محصول با کیفیت بالا و همچنین توان فوق العاده ای که دارد باعث می شود تا شما به سادگی بتوانید در هنگام شنا کردن و یا تفریحات ابی نیز نوشیدنی خود را هر لحظه در اختیار داشته باشید. البته به غیر از استفاده بر روی اب ، می توانید از ان در خارج از استخر و اب های ارام هم استفاده کرده و یک محصول زیبا و تزئینی را در اختیار داشته باشید که قطعا نگهدارنده فوق العاده ای برای لیوان و وسایل کوچک شما خواهد بود. هم چنین طراحی برگرفته از فلامینگو این محصول نیز یکی دیگر از خصوصیات فوق العاده این محصول به شمار می رود که پیشنهاد می کنیم هم اکنون ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع طرح دار
 قطر 22.5 سانتی متر
 ارتفاع  22.5 سانتی متر
وزن 40 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب برای نگهداری بطری
 مناسب برای نگهداری لیوان
 پرتابل و قابل حمل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

شناور نگهدارنده نوشیدنی روی آب طرح فلامینگو از دیگر شناور های بسیار خوب بادی می باشد که با توجه به ساختاری که دارد ، می تواند نوشیدنی را بر روی خود قرار دهد تا اینچنین بتوانید به راحتی از شناور بادی استفاده کنید و نوشیدنی های خود را در هنگام شنا و یا تفریحات آبی در کنارتان داشته باشید . این محصولات در مدل های مختلفی تولید شده اند که می توانید در دسته بندی مربوطه مشاهده کرده و مدل های مد نظر خود را انتخاب کنید . و اما در این بخش قصد داریم تا به نقد و بررسی بیشتر شناور نگهدارنده نوشیدنی روی آب طرح فلامینگو بپردازیم و این محصول را به شما معرفی کنیم .

ساخت و تولید شناور نگهدارنده نوشیدنی روی آب طرح فلامینگو

برای ساخت این محصول از طراحی عروسکی استفاده شده است . در تصویر مشاهده می کنید که شناور نگهدارنده نوشیدنی روی آب فوق دارای طراحی شبیه به پرنده فلامینگو است که به زیبایی طراحی شده است و با در نظر گرفتن رنگ صورتی ، جلوه زیبا تری را نیز به خود گرفته است . شما می توانید با باد کردن این شناور بادی ، وسایل و نوشیدنی های خود را در پشت آن قرار دهید . در تصویر نیز این حرفه مشخص است. شناوری این محصول بادی بسیار خوب بوده و می تواند مانع از افتادن نوشیدنی به داخل آب بشود .  این لوازم شنا تفریحات آبی توسط برند بست وی تولید شده و کیفیت بسیار عالی دارد .

ویژگی های شناور نگهدارنده نوشیدنی روی آب طرح فلامینگو

از ویژگی های بسیار خوب شناور نگهدارنده نوشیدنی روی آب طرح فلامینگو می توان به جابجایی و استفاده راحت اشاره کنیم . داشتن وزن بسیار سبک در کنار بسته بندی بسیار کم حجم ، موجب شده است تا بتوانید شناور نگهدارنده نوشیدنی روی آب طرح فلامینگو را با خود به همراه داشته باشید . همچنین این محصول به سادگی راه اندازی می شود . کیفیت ساخت بسیار بالایی داشته و شناوری خوبی را بر روی اب دارد . می تواند به خوبی وزن نوشیدنی را تحمل کند . 

جنس بدنه شناور نگهدارنده نوشیدنی روی آب طرح فلامینگو

برای ساخت و تولید شناور نگهدارنده نوشیدنی روی آب طرح فلامینگو از لایه های پی وی سی استفاده شده است که طراحی شفاف این لایه موجب زیبایی هرچه بهتر شناور شده است . این جنس ضد آب است و به همین دلیل از بهترین اجناس برای تولید یک شناور بادی روی آب گردیده است . طول عمر بالایی را می توان برای پی وی سی تصور کرد ، چرا که ضد آب است ، نور خورشید به آن صدمه ای وارد نمی کند و از سوی دیگر شرایط آب و هوایی و دما تاثیری بر این جنس ندارد .

نحوه استفاده و راه اندازی شناور نگهدارنده نوشیدنی روی آب طرح فلامینگو

استفاده و راه اندازی شناور نگهدارنده نوشیدنی روی آب طرح فلامینگو بسیار کار ساده ای است . برای راه اندازی اصلا نیازی به پمپ های باد ندارید ، زیرا حجم آن بسیار کوچک بوده و حتی با دهان نیز راه اندازی می شود . پس از راه اندازی تنها بایستی درب دریچه را بسته و نوشیدنی را در پشت آن قرار دهید و سپس بر روی آب قرار دهید . به همین سادگی شما می توانید از شناور نگهدارنده نوشیدنی روی آب طرح فلامینگو استفاده کنید . 

مراقبت و توصیه های نگهداری شناور نگهدارنده نوشیدنی روی آب طرح فلامینگو

برای نگهداری هرچه بهتر از شناور نگهدارنده نوشیدنی روی آب طرح فلامینگو توصیه می شود که پس از هر بار استفاده و عدم نیاز به آن ، بهتر است که شناور را خشک کرده و آن را در خشکی و یا در سایه قرار دهید تا طول عمر بالایی را داشته باشد ، هر چند استفاده مداوم از محصول نیز خیلی بر عمر آن موثر نخواهد بود . توجه داشته باشید که فشرده شدن بدنه ، برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه محصول بادی می تواند منجر به سوراخ شدن آن گردد . لذا توصیه می شود که حتما از برخورد این مدل از اشیاء با بدنه شناور نگهدارنده نوشیدنی روی آب طرح فلامینگو جلوگیری کنید . همچنین وسایل برنده در داخل آن قرار ندهید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...