صندلی شنی اسپرت

MBl-55680

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی اسپرت

صندلی شنی اسپرت یکی از پر طرفدار ترین مدل های تولیدی توسط برند های مطرح جهانی می باشد که در همان ابتدای ورود به بازار با استقبال های فراوانی رو به رو شد . این صندلی شنی دارای نشیمنگاهی به ارتفاع 60 سانتی متر تا سطح زمین می باشد که در پشت آن یک عدد تکیه گاه تعبیه شده است و آرگونومی بدن را به خوبی تحت کنترل قرار می دهد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . جنس پارچه استفاده شده در ساخت این صندلی شنی از نوع مخمل می باشد که دارای نرمی و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه است . رویه این صندلی شنی به صورت کامل قابل جدا شدن و شستشو توسط زیپی که در بخش کف محصول تعبیه شده است می باشد . قابلیت تحمل وزن در صندلی های شنی یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید محصول باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما دارد . قابلیت تحمل وزن در این صندلی شنی بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین وزن صندلی شنی اسپرت برابر با 6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو مناسب برای مکان هایی می باشد که نیاز به جا به جایی در دفعات بالا دارد . صندلی شنی اسپرت با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

نقد و بررسی صندلی شنی اسپرت

صندلی شنی اسپرت یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در اتاق های پذیرایی می تواند باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . این محصول در سال جاری و توسط برند اینتکس در رنگبندی های متنوع روانه بازارهای جهانی شده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل صندلی شنی اسپرت همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی شکل ظاهری این محصول مشابه مبل های سنتی خانگی می باشد . استاندارد بودن ساختار و ابعاد صندلی های شنی یکی از مهمترین نکاتی می باشد که در هنگام ساخت ، برند های مطرح جهانی تمرکز بالایی را بر روی آن قرار می دهند . این محصول دارای ساختاری استاندارد می باشد تا از این رو بتواند بهترین حالت را برای بدن فراهم آورد که به هنگام استفاده در مدت زمان طولانی احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . همچنین پارچه رویه این محصول در رنگبندی های متنوعی موجود می باشد که از این رو اکثر سلیقه های رنگی را پوشش می دهد . شایان ذکر است که این صندلی شنی دارای ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس می باشد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید صندلی های شنی باید به آن توجه داشته باشید زیرا تاثیر بسیار بالایی در افزایش طول عمر محصول دارد . جنس رویه این صندلی شنی از پارچه مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت بالا ، مقاومت ایده آلی نیز در برابر ساییدگی و ضربه دارد . همچنین در ساختار داخلی این محصول از یونولیت خرد شده استفاده شده است که استحکام بالا را در کنار انعطاف پذیری مهندسی شده برای شما فراهم می آورد و این امر موجب راحتی بدن و حفظ آرگونومی درست در هنگام استفاده می شود .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد صندلی شنی اسپرت اینتکس به مشخصات ( طول : 130 سانتی متر ، عرض : 130 سانتی متر و ارتفاع : 110 سانتی متر ) می باشد که از استانداردهای جهانی پیروی می کند . همچنین قابلیت تحمل وزن در محصولاتی همچون صندلی های شنی و هپی چیر یکی از مهمترین نکاتی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه نمایید . قابلیت تحمل وزن در این محصول بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری وزن یک نفر کاملا ایده آل است . وزن این صندلی شنی برابر با 6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به همین خاطر می توانید برای استفاده در مکان هایی که نیاز به جا به جایی متعدد دارند از آن استفاده نمایید .

مراقبت ، نگهداری و خدمات نمایندگی :

برای نگهداری هر چه بهتر از صندلی های شنی باید از جامپینگ بر روی آن ها خودداری نمایید زیرا تاثیر بسزایی در کاهش طول عمر آن ها دارد . همچنین این محصولات باید از اجسام تیز و داغ همانند بخاری به دور باشند زیرا در برابر این اقلام کاملا آسیب پذیر می باشند . شایان ذکر است که نمایندگی اینتکس علاوه بر ضمانت دادن دو  ساله برای این محصول ، تمامی خدمات تعمییر و گارانتی پس از فروش را در دفتر تهران و یا به صورت خرید اینترنتی انجام می دهد و در صورت هر گونه سوال در این خصوص می توانید با مشاوران ما در نمایندگی تهران اینتکس تماس بگیرید .

صندلی شنی اسپرت با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .ش

طول 130 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...