صندلی شنی اسپرت قرمز

MBl-55687

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی اسپرت قرمز

صندلی شنی اسپرت قرمز یکی دیگر از تولیدات برند محبوب و مطرح اینتکس می باشد که در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است . رویه این محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . همچنین در ساختار داخلی این صندلی شنی از فوم خرد شده استفاده شده است که استحکام بالا را در کنار انعطاف پذیری ایده آل برای مصرف کننده فراهم می آورد . این انعطاف پذیری باعث می شود که صندلی به خوبی با بدن شما حالت گرفته و مانع از خستگی بدن به هنگام استفاده در طولانی مدت شود . قابلیت تحمل وزن در این محصول برابر با 150 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین وزن این صندلی شنی بالغ بر 6 کیلو گرم است که به راحتی در فضای های کوچک و یا خانگی قابل جا به جایی می باشد . در بخش کف این محصول یک عدد زیپ تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید در صورت لزوم اقدام به تعویض ساختار داخلی و رویه نمایید . شایان ذکر است که این محصول شامل ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس است . صندلی شنی اسپرت قرمز با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

نقد و بررسی صندلی شنی اسپرت قرمز

صندلی شنی اسپرت قرمز از سری محصولات زیبا و با کیفیت برند محبوب اینتکس می باشد که در بخش های قبلی با رنگبندی های دیگر آن آشنا شدیم . این محصول دارای رویه ای از جنس چرم مصنوعی می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل صندلی شنی اسپرت قرمز همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی صندلی هایی شنی باید برپایه استاندارهای جهانی باشد تا بهترین حالت را برای بدن فراهم بیاورد و به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن دست ندهد . این محصول در رنگبندی های متنوع همراه با جنس های رویه مختلف روانه بازار شده است که در این بخش با رویه قرمز و جنس چرم آن آشنا خواهید شد . در بخش بالایی تکیه گاه این صندلی شنی یک عدد دستگیره وجود دارد که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی محصول در فضای مورد استفاده نمایید . شایان ذکر است که ساختار داخلی و همچنین رویه تشکیل دهنده این صندلی شنی توسط زیپی که در بخش کف آن تعبیه شده است قابل تعویض در صورت لزوم می باشد . همچنین به همراه این صندلی شنی ، ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس نیز برای شما وجود دارد که خیال شما را به طور کلی پس از خرید نیز راحت می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این محصول از نوع چرم مصنوعی می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار استحکام ایده آل در برابر ساییدگی برخوردار است . همانطور که در تصویر محصول مشاهده می کنید تمامی درزهای رویه آن به خوبی دوخت شده اند . همچنین ساختار داخلی تشکیل دهنده این محصول از یونولیت خرد شده مخصوص می باشد که علاوه بر استحکام بالا ، دارای انعطاف پذیری مهندسی شده ای می باشد . این انعطاف پذیری مهندسی شده باعث می شود به هنگام استفاده از آن ، آرگونومی بدن به خوبی حفظ شود و مانع از خستگی بدن می شود .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد صندلی شنی اسپرت قرمز اینتکس به مشخصات ( طول : 130 سانتی متر ، عرض : 110 سانتی متر و ارتفاع : 110 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده یک نفر بزرگسال فراهم می آورد . همچنین وزن این صندلی شنی برابر با 6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی توسط دستگیره ای که در بخش بالای تکیه گاه تعبیه شده است قابل جا به جایی می باشد . برند اینتکس بر روی قابلیت تحمل وزن این محصول نیز به طور ویژه ای کار کرده است و این محصول دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد .

مراقبت ، نگهداری و خدمات نمایندگی اینتکس :

مراقبت و نگهداری از محصولات شنی چندان کار سختی نمی باشد و بدین منظور باید از جامپینگ بر روی آن ها خودداری نمایید زیرا این امر باعث کاهش طول عمر محصول می شود و تاثیر منفی بر روی رویه و ساختار داخلی دارد . همچنین در همین راستا باید از برخورد اشیا تیز به محصولات چرم خودداری نمایید زیرا آسیب پذیری آن ها در برابر اجسام تیز بالا می باشد . لازم به ذکر است که این صندلی شنی شامل گارانتی دو ساله نمایندگی اینتکس می باشد و از همین رو خیال شما را از بابت تعمییر محصول در صورت آسیب رسیدن به آن به طور کلی راحت می کند . همچنین علاوه بر تعمییر محصولات شامل ضمانت نامه ، نمایندگی اینتکس در جهت تمامی محصولات شنی نظیر هپی چیر ، مبل شنی و بین بگ نیز فعالیت میکند .

ابعاد صندلی شنی اسپرت قرمز اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا به صورت حضوری درب منزل تحویل بگیرید .

طول 130 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...