صندلی شنی بزرگسال مخملی

bestway 43761

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی بزرگسال مخملی

صندلی شنی بزرگسال مخملی بست وی یک محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ های زیبا  در فروشگاه تهران اینتکس با قیمتی مناسب  و ارزان عرضه می گردد . بدنه این محصول از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین منظور این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . صندلی شنی بزرگسال بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول  با خیایل آسوده استفاده نمایید . این محصول زیبا با توجه به طرح و رنگ بندی متنوعی که دارد برای شما این شراط را فراهم می کند که در  مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نزمی این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی صندلی را کم یا زید نموده و صندلی خود را به شکل دلخواه غرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا کرده و به راحتی شست و شو دهید . برای خرید صندلی شنی بزرگسال مخملی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

صندلی شنی بزرگسال مخملی

صندلی شنی بزرگسال مخملی یک صندلی و یا مبل شنی بی نظیر است که شما می توانید برای استراحت کردن از آن استفاده کنید . صندلی های شنی بسیار نرم و راحت هستند و برای همین است که شما می توانید از آن ها برای نشستن های طولانی مدت استفاده کنید ، بدون اینکه از نشستن خسته شوید . این ویژگی بسیار خوب در صندلی شنی به شما اجازه می دهد تا به راحتی بتوانید برای تماشای تلویزین ، مطالعه کتاب و ... از آن استفاده کنید . دلیل این نرمی و راحتی در صندلی های شنی را در ادامه به طور کامل اشاره خواهیم کرد تا بیش از پیش با این محصولات شنی بی نظیر آشنا شوید . صندلی شنی بزرگسال مخملی برای رده سنی بزرگسال ساخته شده است و با توجه به ابعادی که دارد ، شاید بهتر باشد که بزرگسالان از آن استفاه کنند . 

البته صندلی های شنی نیز با ابعاد کوچک نیز ساخته شده اند که برای استفاده کردن کودکان بودهو شما می توانید در فروشگاه اینترنتی اینتکس تمامی این صندلی های شنی را در سایز ها و رده سنی های مختلف مشاهده کرده و آن ها را خریداری کنید . ولی همانطور که از نام صندلی شنی بزرگسال مخملی مشخص است ، این محصول برای سنین بزرگسال ساخته شده است و می تواند وزن آن ها را تحمل کند . یک ویژگی بسیار خوبی که صندلی شنی دارد ، تحمل وزن بسیار بالای آن می باشد . به همین دلیل نیز شما می توانید به راحتی و بدون مشکل از آن استفاده کنید ، بدون اینکه آسیبی را ببیند . به عنوان مثال صندلی شنی بزرگسال مخملی می تواند تا 150 کیلوگرم وزن را تحمل کند که وزن بسیار خوب و بالایی است و می توان گفت که هر فرد بزرگسالی می تواند از آن استفاده کند . 

ظاهر این صندلی شنی و جنس پارچه و رنگی که دارد ، آن را شبیه به صندلی هایی کرده است که روکش جین یا همان لی دارد ، ولی در واقع رویه و پوسته ای که صندلی شنی بزرگسال دارد از جنس پارچه مخملی بوده که یکی از بهترین پارچه ها می باشد . برای اینکه پارچه مخمل بسیار نرم  و لطیف است و برای همین برخورد بدن با آن حس خوشایندی را به شما خواهد داد . همواره برای ساخت صندلی های شنی و سایر مبل های شنی از پارچه های نرم و بسیار خوب استفاده می شود که در کنار جنس بی نظیر و با کیفیتشان ، دارای زیبایی خاص و منحصر به فرد نیز می باشند ، برای همین است که شما می توانید از صندلی های شنی در ادارات و یا دفاتر خود و حتی در نمایشگاه ها و ... استفاده کنید . 

صندلی شنی بزرگسال مخملی در ابعاد استانداردی ساخته شده است و شما می توانید با خیالی راحت از آن استفاده کنید . چه بسا ابعاد صندلی شنی بزرگسال مخملی نیز بزرگ بوده تا در هنگام استراحت کردن بسیار راحت باشید و به مشکل بر نخورید . ابعاد این محصول به صورت دقیق مشخص است و طول و عرض آن به 80 سانتی متر می رسد و ارتفاعی 95 سانتی متری دارد ، البته ارتفاع نیشمنگاه مبل شنی از سطح زمین به 50 سانتی متر می رسد که در حالت کلی کاملا استاندارد و مناسب است . تولید کننده صندلی شنی بزرگسال مخملی ، شرکت بست وی است و این شرکت یک برند آمریکایی و خارجی می باشد ، برای همین است که می توانید کیفیت بالایی را برای محصول متصور باشید . 

به همین دلیل است که حتی فروشگاه اینتکس محصول را با ضمانت 2 ساله به فروش می رساند تا در صورت بروز مشکل بتوانید آن را به رایگان تعمیر کنید . تعمیرات صندلی شنی بزرگسال مخملی ممکن بوده و پوسته آن قابلیت تعویض داشته و محتوای شنی که در داخل صندلی قرار دارد نیز قابلیت شارژ شدن و تعویض را دارد . این محصول از محتوای شنی یونولیتی ساخته شده است که در واقع همان فیبر بوده و دلیل اصلی داشتن وزن سبک و انعطاف پذیری بسیار عالی آن نیز همین محتوای شنی است که در داخل صندلی ریخته شده است . رویه صندلی شنی حتی قابلیت شستشو دارد تا در صورت کثیف شدن بتوانید آن را بشویید .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...