صندلی شنی بزرگسال مشکی

hc 662019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی بزرگسال مشکی

صندلی شنی بزرگسال مشکی محصولی با رنگ و طرحی زیبا می باشد که بسیار پرطرفدار بوده و با اغلب دکوراسیون ها همخوانی خواهد داشت. رویه این محصول از جنس پارچه مخمل بوده که بسیار نرم و لطیف بوده و در حین استفاده حس آرامش را به شما القا خواهد نمود. این رویه علاوه بر نرمی و راحتی، از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. همچنین این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و صندلی شنی مانع از تعریق در استفاده های طولانی مدت خواهد شد. محتوای تشکیل دهنده آن از یونولیت های خرد شده درنظر گرفته شده است که علاوه بر استحکام بالا، از انعطاف مطلوبی برخوردار می باشد و در حین استفاده به خوبی با بدن شکل خواهد گرفت. در قسمت زیرین آن یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. همچنین می توانید با تغییر حجم محتوای آن، این صندلی شنی را به شکل دلخواه خود تبدیل نمایید. وزن آن اندک و در حدود 5 کیلو گرم می باشد و قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب به همراه ضمانت نامه دو ساله از فروشگاه تهران اینتکس دریافت نمایید.

نقد و بررسی صندلی شنی بزرگسال مشکی

صندلی شنی بزرگسال مشکی از سری صندلی های شنی محبوب و پرطرفدار شرکت اینتکس می باشد که با دارا بودن رنگی جذاب، مقاومت بالای بدنه و انعطافی قابل توجه توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. این محصول به گونه ای طراحی شده است که قابل استفاده در اتاق خواب و پذیرایی می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید صندلی شنی بزرگسال همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

 

یکی از اولین مواردی که در حین خریداری محصولات، نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید، شکل ظاهری و نوع طراحی محصول مورد نظر می باشد. طراحی هر محصول علاوه بر زیبایی شکل ظاهری بر کارایی آن نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت. به همین منظور شرکت اینتکس نشیمنگاه این محصول را به صورت مستطیل شکل طراحی نموده و برای آن یک تکیه گاه با ارتفاع منایب در نظر گرفته تا در حین استفاده پشت شما را در بهترین موقعیت ممکن قرار داده و مانع از درد و خستگی شما شود. در قسمت زیرین آن یک عدد زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را جدا نموده و به راحتی مورد شستشو قرار دهید. همچنین با استفاده از این ویژگی شما قادر خواهید بود و  محتوای تشکیل دهنده آن را به طور کامل تخلیه و تعویض نموده، و یا با تغییر حجم آن، این صندلی شنی را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نموده و متناسب با نیاز خود تنظیم نمایید. 

 

جنس بدنه 

 

پس از انتخاب محصول مورد نظر توجه به جنس و کیفیت بدنه آن از مهمترین مواردی می باشد که می بایست مورد بررسی قرار گیرد. زیرا این مورد مستقیماً بر طول عمر و کارایی محصول تاثیر بسزایی خواهد داشت. به همین منظور شرکت اینتکس روی این محصول را از جنس پارچه مخمل در نظر گرفته که علاوه بر دارا بودن مقاومت و استحکام بالا در برابر ساییدگی و پوسیدگی از نرمی و لطافت و قابل قبولی برخوردار می باشد. علاوه بر این، این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و صندلی شنی مانع از تعریق در استفاده های طولانی مدت خواهد شد و این امکان را فراهم می آورد که چند ساعت آن را مورد استفاده قرار دهید. محتویات تشکیل دهنده آن از یونولیت های خرد شده در نظر گرفته شده است که انعطاف پذیری محصول را تا حد قابل توجهی افزایش داده و موجب شده که در حین استفاده به خوبی با بدن شما شکل بگیرد.

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن 

 

همانطور که ذکر شد این محصول به صورت مستطیل شکل طراحی شده و دارای طول 90 سانتی متر، عرض 75 سانتی متر و ارتفاع 75 سانتی متر می باشد که مطابق با استاندارد های موجود در نظر گرفته شده و از فضای کافی برای استراحت بزرگسالان برخوردار می باشد. وزن این محصول اندک و در حدود 5 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

همانطور که ذکر شد این محصول از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد اما نحوه مراقبت و استفاده ما نیز بر طول عمر آن موثر می باشد. به منظور افزایش طول عمر این محصول می بایست از قرار دادن وزن هایی بیش از وزن مجاز بر روی آن خودداری نموده و از برخورد اشیاء نوک تیز به بدنه آن ممانعت نمایید. در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را تعویض و یا تعمیر نمایید. 

 

جمع بندی 

 

صندلی شنی بزرگسال مشکی محصولی با ظاهری شکیل و زیبا می باشد که در عین حال از رویه ای مقاوم و منعطف برخوردار بوده و از فضای کافی برای استفاده بزرگسالان برخوردار می باشد. این صندلی شنی در حین استفاده بدن شما را در موقعیت مناسبی قرار داده مانع از ایجاد خستگی خواهد شد. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با کیفیتی عالی به همراه ضمانت نامه ای 2 ساله از فروشگاه بزرگ تهران اینتکس دریافت نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 75 سانتی متر
ارتفاع 75 سانتی متر
رنگ محصول مشکی و سفید
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...