صندلی شنی بزرگسال یک نفره

bestway 43754

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی بزرگسال یک نفره

صندلی شنی بزرگسال یک نفره یا بین بگ بزرگسال یک نفره بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ بندی متنوع در فروشگاه تهران اینتکس عرضه می گردد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد . بدنه این محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این  محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصولی را کم یا زیاد نموده و بین بگ خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی تمیز نمایید . بین بگ بزرگسال یک نفره بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول زیبا با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید بین بگ بزرگسال چرمی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی صندلی شنی بزرگسال یک نفره

صندلی شنی بزرگسال یک نفره از صندلی های بسیار دوست داشتنی و شیک فروشگاه تهران اینتکس می باشد که دارای طراحی بسیار عالی و ساختار نرم و طبی می باشد . صندلی های شنی نسل جدیدی از مبل های راحتی هستند که به واسطه جنس استفاده شده در تولید محصول ، سبب شده است تا انعطاف پذیری صندلی های شنی بسیار زیاد شود . این محصولات در رده های سنی مختلفی ایجاد شده اند که با در نظر داشتن آن می توانید صندلی مد نظر خود را خریداری کنید . صندلی شنی فوق نیز برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است . در بخش بعدی به بررسی بیشتر صندلی شنی و ویژگی های آن خواهیم پرداخت . 

طراحی و تولید صندلی شنی بزرگسال یک نفره

طراحی و تولید صندلی شنی بزرگسال یک نفره در واقع طراحی مخروطی شکل می باشد که آن را با طراحی گلابی نیز می شناسیم ، این طراحی بسیار عالی به دلیل داشتن تکیه گاه بلند تر ، نسبت به سایر صندلی های شنی از محبوبیت بیشتری برخوردار است . تکیه گاه از مهم ترین بخش های یک صندلی به شمار می آید که می تواند سطحی طبی تر را ایجاد کند . بخش نشیمنگاه صندلی شنی بزرگسال یک نفره دارای طراحی گود است تا اینچنین بتوانید بهتر و راحت تر بر روی صندلی شنی نسته و استراحت کنید . 

طراحی عمده صندلی ها و مبل های شنی به صورت سه لایه است که صندلی شنی بزرگسال یک نفره نیز از آن مستثنی نبوده و ساختار لایه لایه دارد . این محصول از رویه ، آستری و محتوای شنی تشکیل شده است که بخش آستری لایه میانی رویه و محتوای شنی خرد را تشکیل داده است . این طراحی علاوه بر امکان دسترسی و امکان جدا سازی لایه ها سبب دوام بیشتر صندلی شنی بزرگسال یک نفره شده است تا اینچنین بتواند وزن های بالا را تحمل کند . به عنوان مثال صندلی شنی بزرگسال یک نفره قادر به تحمل وزن بیش از 150 کیلوگرم می باشد .

جنس لایه های صندلی شنی بزرگسال یک نفره

برای هر بخش صندلی شنی بزرگسال از اجناس متفاوتی نیز استفاده شده است که شاید دوست داشته باشید با آن ها آشنا شده و ویژگی های آن ها را بدانید . برای بدنه صندلی شنی بزرگسال تک نفره از پارچه چرم مصنوعی استفاده شده است . پارچه های چرمی بی شک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و همواره به زیبایی شناخته می شوند . البته پارچه های چرمی مصنوعی دارای رنگبندی مختلف می باشد که با توجه به این موضوع نیز رنگبندی بسیار متنوعی را در صندلی های شنی داریم . شما می توانید حتی صندلی شنی خود را در رنگبندی های مختلف از فروشگاه تهران اینتکس سفارش دهید . 

توصیه های مهم در نگهداری صندلی شنی بزرگسال یک نفره

توجه داشته باشید که صندلی های شنی نیز به مانند سایر مبل ها و صندلی ها نیازمند مراقبت هستند ، به عنوان مثال فشار زیاد به مبل شنی می تواند به آن آسیب وارد کند ، برخورد اجسام تیز و کشیده شدن آن ها می تواند منجر به پارگی صندلی شنی شود . در صورت کثیف شدن صندلی شنی شما می توانید رویه مبل را خارج کرده و آن را بشویید . البته شستشو به دفعات زیاد توصیه نمیشود ، شما می توانید تنها با استفاده از دستمال نمناک نیز بدنه صندلی شنی بزرگسال یک نفره را تمیز کنید .

تعمیرات صندلی شنی بزرگسال یک نفره

گاهی ممکن است صندلی شنی بزرگسال یک نفره دچار آسیب دیدگی شود . از ویژگی های بسیار خوب صندلی های شنی می توان به قابلیت تعمیرات هر بخش از آن ها اشاره کرد . شما می توانید هر سه لایه را تعمیر یا تعویض کنید . با توجه به جنس پارچه ای این محصولات می توانید با دوخت و دوز ، آسیب ها را رفع کنید و همچنین می توانید در صورت افت مبل شنی ، بخش داخلی آن را شارژ کنید .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...