صندلی شنی توپی

bestway 43783

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی توپی

صندلی شنی توپی بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح های زیبا مناسب برای نوجوانان تولید شده است . حنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف مانند کودکان و نوجوانان می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن می تواند مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و به شکل دلخواه فرم دهید تا در زمان استراحت و تماشای تلویزیون حس خوش آیندی را تجربه کنید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی تمیز نمایید . صندلی شنی توپی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین با توجه ب طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما ین شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده کنید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید صندلی شنی توپی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی صندلی شنی توپی

صندلی شنی توپی از سری صندلی شنی یا مبل شنی فروشگاه تهران اینتکس می باشد که با ابعاد نسبتا کوچک ساخته شده و مناسب برای کودکان و نوجوانان می باشد . صندلی های شنی از جدید ترین و مدرن ترین مبل های بازار می باشد که به واسطه طراحی بسیار خوش نقش خود توانسته در دل کودکان و نوجوانان راه پیدا کند . این صندلی شنی دارای طراحی نرم و انعطاف پذیر می باشد و می تواند نشیمنگاه های بسیار خوبی برای کودکان باشد .

این صندلی شنی وزن بسیار سبکی داشته و کودک می تواند به راحتی آن را حمل و جابجا کند تا در صورت نیاز بتواند در هر جای خانه و حیاط از داشتن چنین صندلی های پرتابل و زیبایی استفاده کند . تنوع در صندلی های شنی کودک و نوجوان بسیار زیاد بوده و شما می توانید این محصولات را در ابعاد و طرح های مختلف با قیمت مناسب و ارزان از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

صندلی شنی به واسطه طراحی بسیار عالی و ایده آلی که دارد می تواند برای سلامتی کمر و ستون فقرات نقش مهمی داشته باشد به خصوص در کودکان و نوجوانان که در سنین رشد هستند . بنابراین به انتخاب و خرید مبل دقت کافی را داشته باشید . در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را در خرید صندلی شنی توپی راهنمایی کنیم .

طراحی و تولید صندلی شنی

با توجه به جدید بودن مبل و صندلی های شنی از شاید از طراحی و نحوه تولید آن ها بی اطلاع باشید ، به همین جهت شما را با نحوه ساخت و آرگونومی این صندلی شنی آشنا خواهیم کرد . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، این صندلی شنی دارای رویه چهل تکه رنگی می باشد که ظاهر گرد آن ، صندلی را به مانند توپ های چهل تکه فوتبال شبیه کرده است ، این طراحی می تواند برای کودکان و نوجوانان بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد تا با استفاده از آن ها در اتاق خواب خود ، فضای اتاق را فوتبالی تر و منحصر به فرد کند .این مبل شنی از سه لایه پوسته ، آستری و محتوای داخلی تشکیل شده است که برای پوسته و آستری آن از پارچه استفاده شده است .

پوسته و رویه صندلی شنی نیز به مانند ساخت انواع لباس ها و روکش های پارچه ای به کمک برش و دوخت و دوز ساخته و تولید می شود ، بنابراین تولیدی های صندلی شنی با استفاده از الگو های برش زنی ، پارچه ها را برش داده و با چرخ خیاطی آن ها را به یکدیگر میدوزند تا در نهایت پوسته و آستری مبل شنی را درست کنند . در قسمت زیرین مبل شنی زیپی قرار گرفته شده است که از آن طریق می توانید به محتوای شنی مبل دسترسی داشته باشید . همچنین آستری نیز دارای درب است که از آن طریق بتوانید به محتوای شنی صندلی دسترسی داشته باشید .

جنس صندلی شنی

علاوه بر توجه ظاهری و مشاهده طراحی و رنگ صندلی شنی باید به جنس آن نیز توجه داشته باشید چرا که جنس این محصولات می تواند دوام و کیفیت محصول را مشخص کند . برای ساخت صندلی شنی توپی فوق از پارچه چرمی استفاده شده است . پارچه های چرمی دو نوع طبیعی و مصنوعی دارند که برای ساخت این محصول از چرم مصنوعی مقاوم و درجه یک استفاده شده است به همین دلیل نیز می توان طول عمر زیادی را برای صندلی متصور بود . این پارچه در برابر ساییدگی مقاوم بوده و به خوبی می تواند وزن های بالا را تحمل کند .

در داخل مبل نیز از یک آستری پارچه ای با ظاهر معمولی اما ضخیم استفاده شده است که می تواند بر دوام مبل شنی بیافزاید . این آستری بیشتر برای نگهداری محتوای شنی می باشد تا بتوانید در صورت نیاز رویه را از آستری جدا کنید . برای پر کردن صندلی شنی توپی فوق نیز از یونولیت های خرد شده استفاده شده است . یونولیت ها خاصیت اسفنجی داشته و حالت خرد شده آن می تواند موجب شناوری آن ها در داخل آستری شود ، این موضوع نیز کمک زیادی به فرم پذیری این صندلی ها کرده است . البته وزن سبک صندلی نیز به دلیل استفاده از یونولیت می باشد.

طول 70 سانتی متر
عرض 60 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...