صندلی شنی مخملی بزرگسال

bestway 43789

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی مخملی بزرگسال

صندلی شنی مخملی بزرگسال بست وی محصولی زیب و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ بندی زیبایی توسط فروشگاه تهران اینتکس با کمترین قیمت عرضه می گردد . بدنه این محصول از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین منظور این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . این محصول دارای طرح و رنگ بندی متنوع می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد .

صندلی شنی مخملی بزرگسال دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونوللیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همینن جهت در زمان استراحت حس خوش آیندی به شما دست خواهد داد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می تواند مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و به همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . برای خرید صندلی شنی مخملی بزرگسال از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

 

امکان صندلی شنی به صورت سفارشی نیز وجود دارد ، شما می توانید این محصولات را در ابعاد دلخواه و در رنگبندی مد نظر خود سفارش داده و محصول را خریداری کنید . فروشگاه تهران اینتکس این بستر را برای مشتریان خود فراهم نموده تا بتوانند حتی به صورت اینترنتی ، تلفنی و حضوری مبل های شنی خود را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید .

این مبل شنی کاملا طبی و فرم پذیر است ، برای اینکه داخل این مبل از یونولیت های خرد شد تشکیل شده است . یونولیت های استفاده شده به صورت دانه دانه و با تراکم بالا در داخل مبل شنی ریخته شده اند که پس از نشستن فشرده شده و با شناوری و تحرک بسیار خوبی که دارند فرم بدن را به خود می گیرد ، از این رو گودی کمر به خوبی پر شده و مبل به صورت کاملا آرگونومیک در آمده و از وارد شدن فشار بر روی اندام های شما جلوگیری خواهد کرد .

اگر فردی هستید که بسیار علاقه به بازی های رایانه ای و کنسول ها دارید و به اصطلاح گیمر هستید ، می توانید با خرید مبل های شنی بستر های بسیار عالی و ایده آل را برای خود داشته باشید تا بتوانید ساعت های طولانی تری را به نشستن ادامه دهید . فرم پذیری این مبل می تواند به شما اجازه دهد تا به صورت نیمه دراز کش بر روی مبل نشسته و سر خود را بر روی پشتی قرار دهید . 

از ویژگی های بسیار عالی این مبل شنی و سایر مبل های شنی و بین بگ ها می توان به وزن بسیار سبک آن ها اشاره کرد ، مبل شنی مخملی بزرگسال فوق تنها 4 کیلوگرم وزن دارد به همین دلیل به سادگی می توانید محصول را جابجا کنید . دستگیره ای نیز به همین منظور در قسمت تکیه گاه مبل قرار گرفته است که با گرفتن آن می توانید مبل را بلند کنید . علت سبک بودن مبل شنی نیز استفاده از محتوای یونولیتی می باشد . این محتوا به صورت اسفنجی بوده و حجم بسیار زیاد آن نیز سبک است . پارچه های استفاده در مبل نیز از پارچه بوده که وزن بسیار زیادی ندارد .

به واسطه جنس بدنه بسیار خوب و مقاوم این مبل شنی شما می توانید از محصول علاوه بر فضاهای بسته مانند خانه از آن در فضاهای باز مانند حیاط و پشت بام نیز استفاده کنید . برخی از مدل مبل های شنی که عمدتا از بدنه چرمی ساخته می شوند مناسب برای استفاده در محیط های باز و در معرض نور خورشید نیستند اما این مبل شنی به دلیل استفاده از پارچه مخملی قابلیت استفاده در محیط های باز را دارد . این پارچه دارای رنگ ثابت بوده و در دراز مدت نیز رنگ پریده نشده و کیفیت خود را از دست نمی دهد .

شما خریداران گرامی می توانید با مراجعه به دسته بندی مبل شنی و بین بگ ها انواع مبل های شنی را در اشکال و طرح های مختلف را مشاهده کنید و با در نظر داشتن رنگ دلخواه خود ، اقدام به خرید مبل شنی مد نظر خود کنید . فروشگاه اینتکس بزرگترین مرکز فروش مبل شنی در ایران است که می توانید بیشترین تنوع را در آن یافته و دیگر نیازی به رفتن به بازار و یا فروشگاه های دیگر نداشته باشید . برای کسب اطلاعات بیشتر از محصول می توانید قسمت نقد و بررسی را مطالعه کنید .

نقد و بررسی صندلی شنی مخملی بزرگسال

صندلی شنی مخملی بزرگسال نمونه ای از سری مبل های شنی راحتی و طبی موجود در بازار است که با توجه به ابعاد و سایزی که دارد برای استفاده بزرگسالان تولید شده است . این صندلی شنی برای تمامی سنین قابل استفاده بوده اما از نظر ابعادی بیشتر برای بزرگسالان قابل استفاده می باشد ، بنابراین اگر قصد دارید صندلی شنی برای کودک خود خریداری کنید نمونه های کوچکتری از مبل های شنی را خریداری کنید .

مبل های شنی به واسطه ساختار انعطاف پذیری که دارد می تواند نشیمنگاه بسیار راحت را برای افراد فراهم کند ، از این رو کسانی که ساعت های طولانی را در خانه سپری می کنند و یا کار های خود را به صورت نشسته انجام می دهند ، مبل های شنی را انتخاب می کنند چرا که این محصولات طبی بوده و می تواند از وارد شدن فشار زیاد به اندام ها و حتی کمر ، نشیمنگاه ایده آل برای شما باشد .

مبل های شنی برخلاف مبل های دیگر به صورت یک نفره ساخته شده اند و خریداران نیز می توانند این محصولات را به صورت تکی خریداری کنند ، البته اگر مبل های بیشتری را جهت استفاده تمامی خانواده و یا دوستان و حتی همکاران دارید نیاز است که این مبل ها را به صورت تعداد خریداری کنید . مبل های شنی محصولاتی شیک و پر طرفدار هستند که استفاده از آن ها تنها محدود به خانه نیست و چه بسا می توانید از این محصولات در دفتر کار ، مغازه و بوتیک ها ، آتلیه عکاسی و بسیاری از جاهای دیگر استفاده کنید .

طراحی و ساختار صندلی شنی

ویژگی بسیار خوب مبل های شنی نوع طراحی و ساختار آن ها می باشند که باعث شده این محصولات سطوحی طبی و بسیار نرم را داشته باشند ، این مبل ها دارای محتوای داخلی شناور و متحرک بوده که می توان آن را به سادگی حتی توسط دست فرم و شکل داد . صندلی شنی مخملی بزرگسال دارای طراحی موفقی بوده و توانسته یکی از پر فروش ترین مبل های شنی فروشگاه اینتکس باشد . این صندلی شنی کیفیت بسیار بالایی داشته و می تواند وزن های بالا را به خوبی تحمل کند چرا که از طراحی سه لایه ساخته شده است . 

بیشتر مدل های صندلی شنی به مانند صندلی شنی مخملی از طراحی سه لایه ساخته شده اند ، این طراحی موجب افزایش دوام صندلی شنی شده و ویژگی های خوبی را به محصول می بخشد . بیرونی ترین لایه صندلی شنی با نام های پوسته ، بدنه و رویه شناخته می شود که ظاهر و جنس آن بسیار مهم است چرا که بیرونی ترین لایه مبل بوده و در معرض دید است ، بنابراین شرکت های تولیدی سعی بر این داشته تا با استفاده از بهترین اجناس صندلی شنی خود را با ظاهری زیبا تولید کنند .

در بخش داخلی صندلی شنی از آستری و محتوای شنی استفاده شده است که آستری لایه میانی مبل محسوب می شود ، وجود آستری می تواند دوام مبل و رویه را دو چندان کند . علت اصلی استفاده از آستری در صندلی شنی نگهداری از محتوای خرد و شنی می باشد تا در صورت نیاز بتوانید پوسته را جدا کنید . با خارج کردن پوسته شما می توانید رویه مبل را بشویید و یا دسترسی به محتوای داخلی محصول داشته باشید .

جنس صندلی شنی

جنس صندلی شنی از مهم ترین فاکتور ها در هنگام خرید صندلی شنی و هر محصول دیگری می باشد چرا که جنس محصول است که می تواند بیانگر کیفیت و دوام مبل های شنی باشد . تنوع جنس نیز در این محصولات بسیار زیاد است . صندلی شنی مخملی بزرگسال از جنس پارچه مخمل ساخته شده است . این پارچه یکی از زیبا ترین و شیک ترین پارچه های بازار است که حتی از آن در تولید انواع پوشاک نیز استفاده می شود ، این جنس در برابر ساییدگی و وزن های بالا مقاوم است همچنین استفاده از آن می تواند سبب نرمی و لطافت صندلی شنی گردد . شما می توانید حتی این صندلی شنی را در رنگبندی های دیگر نیز سفارش دهید ، برای کسب اطلاعات بیشتر از صندلی شنی مخملی بزرگسال و ثبت سفارش این محصولات در رنگ های دلخواه با فروشگاه تماس بگیرید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...