صندلی شنی مخملی بست وی

bestway 43777

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,740,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی مخملی بست وی

صندلی شنی مخملی بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در ابعاد مناسب و رنگ یندی متنوع در فروشگاه تهران اینتکس عرضه می گردد . بدنه این محصول از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد و در زمان استراحت حس خوش آیندی به شما دست خواهد داد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و صندلی خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می تویانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . صندلی شنی مخملی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می بشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده ستفاده نمایید . این محصول زیبا در طرح و رنگ بندی متنوع ساخته شده که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید صندلی شنی مخملی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .  

صندلی شنی مخملی بست وی با طراحی و رنگبندی زیبا در مدت زمان کوتاهی توانست جایگاه ویژه ای را در بین مصرف کنندگان به خود اختصاص دهد . رویه این صندلی شنی از پارچه مخمل درنظر گرفته شده که انعطاف و لطافت بالایی به آن بخشیده است . این محصول به دلیل دارا بودن تحمل وزن بالا مناسب استفاده هر گروه سنی می باشد . در ادامه این مطلب به تشریح جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید صندلی شنی همراهی می کنیم...

طراحی و آرگونومی ساخت

با توجه به توسعه صنعت مد در جوامع امروزی ، زیبایی منزل و محیط کار از جمله نکات حائز اهمیت برای بسیاری از افراد می باشد . ما همواره خواستار محیطی آرام و چشم نواز در اطراف خود هستیم . این صندلی شنی به گونه ای طراحی شده که هم از لحاظ زیبایی و هم نرمی و راحتی بسیار ایده آل می باشد . این محصول دارای یک تکیه گاه بوده که پشت شما را در وضعیت مناسبی قرار داده و همچنین دارای جایگاه قرار گیری دست ها می باشد که این امر موجب شده تا بتوانید علاوه بر منزل در محل کار نیز از آن استفاده نمایید . این صندلی شنی دارای رنگبندی زیبا و متنوع می باشد که موجب شده با هر سلیقه ای سازگاری یابد . در قسمت زیرین این محصول یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید مواد داخلی را کاهش یا افزایش داده و به فرم دلخواه خود تبدیل نمایید . همچنین با کمک این زیپ قادر خواهید بود تا رویه را از آستر جدا نموده و به راحتی مورد شستشو قرار دهید .

جنس بدنه

دوام و استحکام یک محصول نکته ای بسیار مهم در انتخاب آن می باشد زیرا این موضوع نشان از طول عمر و کیفیت آن دارد . جنس رویه این صندلی شنی از پارچه مخل می باشد که دارای لطافت و نرمی ویژه ای بوده و همچنین مانع از تعریق در استفاده های بلند مدت می شود . علاوه بر این در برابر ساییدگی و پوسیدگی مقاومت چشمگیری از خود به نمایش گذاشته است . مواد تشکیل دهنده داخل این محصول از یونولیت های خرد شده می باشد که بسیار منعطف بوده و به راحتی با بدن شما شکل می گیرد . جنس مخمل رویه و یونولیت های تشکیل دهنده این صندلی شنی موجب شده تا در برابر ضربه و فشار های وارده دارای استقامت بالایی باشد و به آسانی دچار آسیب دیدگی نشود .

ابعاد و وزن و تحمل وزن

وزن و حجم مناسب از دیگر نکات مهمی می باشد که در حین خرید  باید به آن توجه نمود . این محصول با دارا بودن طول و عرضی معادل 110 سانتی متر و ارتفاع 120 سانتی متر دارای حجم مناسب و مطابق با استاندارد های موجود می باشد . همچنین با دارا بودن وزن 5 کیلو گرم به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد . این محصول به جهت توانایی تحمل وزن بالا مناسب استفاده هر گروه سنی به ویژه بزرگسالان می باشد .

جمع بندی

صندلی شنی مخملی بست وی با بالاترین دوام و ظاهری شکیل گزینه مناسبی برای استفاده در منزل و محیط کار می باشد . مخمل به کار رفته در رویه این محصول دوام آن را تا حد چشمگیری افزایش داده و نیز به انعطاف آن کمک شایانی نموده است . این صندلی شنی به راحتی قابل حمل بوده و در جابه جایی دچار مشکل نخواهید شد . شما می توانید برای تهیه این محصول زیبا به صورت اینترنتی و یا حضوری از طریق نمایندگی مرکزی اینتکس اقدام نمایید .

نقد و بررسی صندلی شنی مخملی بست وی

صندلی شنی مخملی بست وی از نمونه صندلی های بسیار پر فروش و محبوب فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که در دسته صندلی های شنی خارجی قرار داشته و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است . این محصولات به دلیل نوع طراحی و نحوه ساختی که دارند می توانند نشیمنگاه های بسیار نرم و انعطاف پذیری را برای شما ایجاد کنند تا ساعات بیشتری را بتوانید از آن استفاده کنید . این نوع صندلی ها گزینه بسیار خوبی برای بازی های گیم ، کار با لپتاپ ، مطالعه کتاب و تماشای تلویزیون هستند که می توانید داشته باشید .

صندلی های شنی به واسطه استفاده از محتوای شنی یونولیتی و بسیار سبک خود ، وزن بسیار بالایی دارند به همین دلیل به راحتی می توانید آن ها را جابجا و حمل کنید ، این صندلی شنی مخملی بست وی تنها 5 کیلوگرم وزن داشته و به راحتی می توانید آن را در خانه و یا محل کار خود جابجا کرده و در هر جایی که دوست دارید استفاده کنید . در ادامه این مطلب با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را با ویژگی های یگر آن آشنا کرده و راهنمایی های لازم را در خرید صندلی و همچنین تفاوت آن با سایر مبل ها و نحوه نگهداری و تعمیرات محصول آشنا خواهیم کرد .

راهنمای خرید صندلی شنی

با توجه به جدید بودن این صندلی ها شاید بسیاری از کاربران با ویژگی ها و خصوصیات این مبل های آشنایی کامل را نداشته باشند ، به همین منظور سعی داریم تا شما را در خرید صندلی شنی راهنمایی کنیم . همواره صندلی شنی را خریداری کنید که از جنس بسیار مرغوب و درجه یک ساخته شده باشد . از نمونه پارچه های بسیار مقاوم و با دوامی که برای صندلی های شنی استفاده می شود می توان به پارچه های چرمی ، مخملی و جیر اشاره کرد که صندلی شنی مخملی بست وی نیز از پارچه مخمل ساخته شده است . این جنس در برابر ساییدگی مقاوم است و می تواند از تعریق بدن نیز تا حد زیادی جلوگیری کند .

همواره سعی کنید صندلی های شنی را انتخاب کنید که دارای آرگونومی ساخت بسیار ایده آل و طبی باشد ، به عنوان مثال صندلی های شنی که پشتی و تکیه گاه بلند و تقریبا ثابت دارند را انتخاب کنید . به عنوان مثال صندلی شنی مخملی بست وی دارای تکیه گاه بلند است و می تواند تا بالای کمر را پوشش دهد ، بنابراین با پر کردن گودی کمر توسط تکیه گاه هیچگونه فشاری بر روی ستون فقرات نخواهد بود . فرم پذیری نشیمنگاه صندلی نیز از وارد شدن فشار به دیسک کمر جلوگیری خواهد کرد . بنابراین ساعت های طولانی تری را می توانید بر روی صندلی بنشینید . شما می توانید صندلی های شنی خود را در رنگبندی های دلخواه خود از فروشگاه اینترنتی اینتکس سفارش دهید . در تصاویر مرتبط با محصول ، انواع رنگ پارچه صندلی آورده شده است که می توانید آن را مشاهده کنید .

صندلی شنی بخرم یا مبل شنی ؟

صندلی های شنی و مبل های شنی شباهت بسیار زیادی به یکدیگر داشته و در واقع نوع طراحی سه لایه آن ها کاملا شبیه به یکدیگر می باشد ، اما تفاوت های عمده ای میان این دو محصول وجود دارد که به نسبت سلیقه و علاقه ای که دارید می توانید آن ها را خریداری کنید . به عنوان مثال صندلی شنی دارای طراحی تقریبا ثابت بوده و نمی توان فرم پذیری بالایی را از آن انتظار داشت ، این در حالی است که مبل های شنی انعطاف بسیار بالایی داشته و می توانید آن ها را با کمک دست فرم بدهید . اگر شخصی هستید که دوست دارید در حالت نشسته تقریبا به حالت نیمه دراز کش در بیایید مبل های شنی مناسب تر هستند ، اما اگر زیاد پشت سیستم و لپتاپ می نشینید صندلی شنی گزینه مناسب تری برای خرید خواهد بود .

نگهداری و تعمیرات صندلی شنی

صندلی شنی به دلیل دوام و کیفیت بسیار بالایی که دارد ممکن است زمان هایی نیز دچار آسیب دیدگی شود . عمده آسیب هایی که می توان در صندلی های شنی انتظار داشت پارگی پوسته از دوخت و افت صندلی شنی هستند . پریدن بر روی مبل شنی و یا پرت کردن آن ها یا وارد کردن فشار بیش از حد به این محصولات می تواند سبب آسیب دیدگی آنها شود . با توجه به اینکه رویه این محصولات از پارچه است می توانید با دوختن قسمت آسیب دیده آن را تعمیر کنید .

همچنین در دراز مدت یونولیت های داخل صندلی شنی فشرده شده و در نهایت صندلی افت خواهد کرد ، بنابراین نیاز است تا صندلی را شارژ کنید ، برای شارژ کردن می توانید از فروشگاه اینتکس کمک گرفته و محصول خود را جهت تعمیر و یا شارژ مجدد برای فروشگاه ارسال نمایید .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...