صندلی شنی مخملی بنفش

hc152019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی مخملی بنفش

صندلی شنی مخملی بنفش محصولی با رنگ و طرح جذاب می باشد که به دلیل نرمی و راحتی فراوان ، مورد توجه بسیاری از علاقمندان به صندلی های شنی قرار گرفته است . رویه این محصول از پارچه مخمل درنظر گرفته شده است که علاوه بر دارا بودن نرمی و لطافت ، از مقاومت و استحکام بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار می باشد و در حین اسصتراحت و جا به جایی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . محتوای داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده یا همان فیبر در نظر گرفته شده است که بسیار منعطف بوده و موجب شده که این صندلی شنی در حین استفاده به خوبی با بدن شما شکل گیرد و آن را در بهترین موقعیت ممکن قرار داده و مانع از ایجاد درد و خستگی در استفاغده هایق طولانی مدت خواهد شد . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید . همچنین می توانید یونولیت ها را افزایش و یا کاهش داده و حتی به طور کامل تعویض نمایید . این صندلی شنی از وزن اندکی در حدود 5 کیلو گرم برخوردار بوده و قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید . شما می توانید برای تهیه این محصول به صورت حضوری و یا اینترنتی از طریق نمایندگی بزرگ اینتکس اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب و کیفیت عالی به همراه ضمانت نامه ای دو ساله دریافت نمایید .

صندلی شنی مخملی بنفش

از جدید ترین صندلی هایی که این روز ها روانه بازار شده است و رضایت مشتریان را جلب کرده است ، صندلی شنی مخملی بنفش می باشد. این کالا یک محصول بی نظیر با ساختار استاندارد می باشد که هر فردی می تواند به سادگی از این محصول استفاده کرده و بر روی ان به استراحت بپردازد. رنگ جذاب و کیفیت بالای بدنه و رویه این محصول از مهم ترین ویژگی های این صندلی شنی به شمار می رود که ما نیز قصد داریم تا در این مقاله به صورت کامل اجزای مختلف ان را مورد بررسی قرار دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از بخش های مهم این محصول که باعث شده تا این کالا از سایر محصولات مشابه متفاوت تر شود نوع بدنه و شکل ساخت این کالاست که قطعا از مهم ترین و خاص ترین خصوصیات این محصول به شمار می رود. در همین راستا نیز باید اشاره کنیم که این کالا به قدری راحت است که هر فردی که بر روی ان بنشیند احساس خستگی نخواهد کرد. بخش نشیمنگاه این محصول به صورتی طراحی و تولید شده است که با هر بار نشستن بر روی ان شما می توانید باعث شوید که این کالا فرو رفته و کیفیت بالایی را در بر بگیرد. هم چنین کناره های این محصول نیز قدری بالا تر از بخش نشیمنگاه این محصول تولید شده است که همین عامل نیز سبب شده تا فرد بتواند دستان خود را بر روی این قسمت ها قرار داده و به صورت ریلکس بر روی این محصول بنشیند. هم چنین تکیه گاه این محصول هم به صورت استاندارد شکل گرفته است که سبب شده تا بتوانید سر و گردن خود را هم به ان تکیه داده و راحت بر روی ان استراحت کنید. بخش مهم دیگر این محصول هم به رنگ ان تعلق می گیرد که به صورت یکدست بنفش تولید و عرضه شده است که رنگی شاد و جذاب خواهد بود.

جنس بدنه

از خصوصیات مهم دیگر این محصول جنس بدنه ان است که قطعا تاثیر بسیار زیادی در انتخاب و خرید این محصول می گذارد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این کالا رویه ای ساخته شده از نوع پارچه مخملی را دارا می باشد که همان طور که می دانید رایج ترین نوع پارچه برای تولید مبل ها و صندلی های شنی بوده و از ضخامت ، کیفیت و نرمی فوق العاده ای هم برخوردار خواهد بود. محتویات داخلی این مبل شنی را هم فیبر شکل داده است که فوق العاده نرم و انعطاف پذیر خواهد بود.

ابعاد و وزن

طول و عرض مشابه و هم اندازه این محصول سبب شده تا بتوانید برای در نظر گرفتن فضای مربوطه برای قرار دادن این کالا دغدغه نداشته باشید. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این طول و عرض هر دو 90 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها ارتفاع این کالا هم 110 سانتی متر است که همان طور که اشاره شد مقدار مناسبی بوده و می توانید سر و گردن خود را بر روی ان قرار دهید. وزن کلی این صندلی شنی هم تنها 5 کیلو گرم خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

قطعا یکی دیگر از دغدغه های مشتریان نحوه مراقبت از این کالا می باشد زیرا شما نیاز به راه اندازی این محصول نخواهید داشت و این کالا به صورت اماده به شما عرضه خواهد شد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که پس از این که شما این محصول را خریداری نمودید می توانید به راحتی ان را در فضای مد نظر خود قرار داده و بر روی ان بنشینید. هم چنین پس از ان نیز شما باید یک سری اصول را رعایت کنید تا سلامت اینمحصول به خطر نیفتاده و با اطمینان خاطر چندین سال از این محصول استفاده کرده و لذت ببرید. در همین خصوص هم باید عنوان کنیم که مهم ترین نکته عدم وارد کردن اشیا نوک تیز و هم چنین دور کردن وسایل داغ و سوزان از کنار این محصول می باشد. اگر زمانی این محصول دچار اسیب هم شود شما می توانید به راحتی رویه و حتی محتویات داخلی این محصول را هم تعویض نموده و مجدد از ان استفاده نمایید.

جمع بندی

صندلی شنی مخملی بنفش یک محصول ایده ال با بدنه انعطاف پذیر می باشد که قابلیت شست و شو را هم دارا بوده و می توانید در صورت اسیب دیدن رویه و محتویات داخلی ان را هم تعویض نمایید. هم چنین قیمت ارزان این محصول هم سبب شده تا با خیال راحت بتوانید ان را از نمایندگی اینتکس در ایران سفارش دهید.ش

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...