صندلی شنی مخملی کودک

bestway 43803

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,515,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی مخملی کودک

صندلی شنی مخملی کودک محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ های متنوع توسط شرکت سبت وی تولید و عرضه گردیده شده است . جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت است به همین منظور این محصول برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استراحت حس خوش آیندی داشته باشید . صندلی شنی مخملی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توایند مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . این صندلی با توجخه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد مناسب برای کودک شما می باشد و می تواند از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . شما می تواین با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید صندلی شنی مخملی کودک از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی صندلی شنی مخملی کودک

صندلی شنی مخملی کودک از سری صندلی های شنی یا بین بگ می باشد که در طرح ها و رنگبندی های متنوع تولید شده است . این محصولات به واسطه سطح بسیار نرم و راحتی که دارد از مناسب ترین مبل ها برای نشستن هستند . صندلی های شنی در ابتدا تنها برای بزرگسالان طراحی و به فروش می رسید اما با استقبال بسیاری از مردم نسبت به این محصولات ، تولیدی ها و شرکت های بزرگ اقدام به تولید و فروش صندلی شنی کودک کردند تا کودکان و نوجوانان نیز بتوانند از این صندلی های راحتی استفاده کنند . 

این محصولات ویژگی های بسیار عالی دارد که موجب محبوبیت بیشتر آن ها شده است . از مزایای بسیار عالی این مبل شنی می توان به فرم پذیری بسیار خوب آن اشاره کرد ، به همین دلیل کودک می تواند با فرم دهی به مبل شنی از آن استفاده کند . این ویژگی بسیار خوب می تواند از وارد شدن فشار بر اندام ها بکاهد . استفاده از صندلی مناسب و حتی تخت مناسب می تواند برای رشد کودکان بسیار تاثیر گذار باشد . صندلی های شنی کودک نیز وزن بسیار سبکی داشته و به کودکان اجازه می دهد تا به راحتی صندلی را جابجا کنند .

طراحی و تولید صندلی شنی کودک

با توجه به جدید بودن صندلی های شنی کودک شاید بسیاری از مشتریان و خریداران این محصولات از نحوه طراحی و چگونگی ساخت صندلی شنی آگاه نیستند ، از این رو قصد داریم به صورت مختصر ساختار این محصولات را به شما عزیزان توضیح دهیم . برای ساخت صندلی های شنی فوق از پوسته یا رویه ، آستری و محتوای شنی استفاده شده است . برای ساخت پوسته و آستری این محصولات از پارچه استفاده می شود ، نوع تولید رویه و پوسته نیز توسط خیاط ها در کارگاه های تولیدی صورت می پذیرد ، نحوه برش زنی و الگو های استفاده شده می تواند طرح صندلی شنی را مشخص کند . 

همچنین نحوه ساخت آستری نیز مشابه به ساخت پوسته می باشد چرا که ابعاد آن ها شبیه به یکدیگر بوده و تنها تفاوت در آن ها می تواند جنس باشد . آستری می تواند محتوای شنی که داخلی ترین لایه مبل است را در داخل خود نگهداری کند ، چرا که معمولا محتوای داخلی صندلی های شنی به صورت دانه دانه و خرد می باشد . در قسمت زیرین صندلی شنی زیپی قرار دارد که با باز کردن آن می توانید رویه را جدا کنید . همچنین از طریق آستری نیز می توانید به محتوای شنی صندلی خود دسترسی داشته باشید تا بتوانید در صورت نیاز آن را شارژ کرده و یا مقدار آن را کم کنید .

جنس صندلی شنی

همانطور که در تصاویر منسوب به صندلی شنی مخملی کودک مشاهده می کنید ، تنوع زیادی را در این محصولات می بینید که تمامی آن ها در ابعاد یکسان و ساختار مشابه به هم ساخته شده اند و تنها تفاوت در آن ها طرح رویه پارچه می باشد . اما جنس بدنه آن ها تفاوت هایی با یکدیگر دارند . برخی از نمونه صندلی های شنی کودک موجود در بالا ، از بدنه چرمی ، پلی استری و مخملی تولید شده اند که هر یک از آن ها ویژگی خاص خود را دارند . مبل های شنی چرمی یکی از زیبا ترین و مقاوم ترین مبل های موجود هستند که در صورت علاقه می توانید صندلی شنی خود را از جنس چرم خریداری کنید .

صندلی های شنی پلی استری نیز به واسطه جنس ضد آبی که دارند کاملا در برابر آب و نفوذ آن مقاوم بوده و از این رو شاید برای کودکان که ممکن است نگهداری خوبی نداشته باشند مناسب باشد . و اما صندلی های شنی که از رویه مخملی ساخته می شوند که بیشترین تنوع صندلی ها نیز صندلی های مخملی هستند ، به واسطه جنسی که این پارچه دارد سطوحی بسیار نرم و لطیف را برای کودکان به همراه دارد ، از این رو می تواند حس خوشایندی را برای کودکان در هنگام لمس مبل شنی داشته باشند .

صندلی های شنی را با توجه به جنسی که دارند باید مراقبت و نگهداری کنید . به عنوان مثال صندلی های شنی پلی استری و مخملی قابل شست و شو بوده و ممکن است چرک پذیری بیشتری داشته باشند ، بنابراین می توانید آن ها را به مانند سایر پارچه ها بشویید . برای صندلی های چرمی تنها با استفاده از دستمال نمناک می توانید محصول را تمیز کنید . به کودکان خود بیاموزید که بر روی مبل شنی نپرند و آن را به اطراف پرت نکنند . این محصولات قابل اشتعال بوده و در برخورد با شعله آتش ممکن است آسیب ببیند .

طول 55 سانتی متر
عرض 55 سانتی متر
ارتفاع70 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی هاقابل شست شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...