صندلی شنی مخملی یک نفره

bestway 43811

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی مخملی یک نفره

صندلی شنی مخملی یک نفره محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ های متنوعی توسط شرکت بست تولید و عرضه شده است . بدنه این محصول از جنس پارچه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . محصول فوق دارای طرح و رنگ بندی زیبایی می باشد به همین منظور از این محصول می توانید به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمود . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراخی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و صندلی خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . صندلی شنی مخملی یک نفره بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با حیالی آسوده استفاده نمایید . این صندلی با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند به راحتی این محصول را حمل نمایید . برای خرید صندلی شنی مخملی یک نفره از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

نقد و بررسی صندلی شنی مخملی یک نفره

صندلی شنی مخملی یک نفره ساخته شده در چهار رنگ زیبا و بسیار شیک می باشد که برای سنین بزرگسال طراحی شده و دارای ساختاری بسیار مقاوم و با دوام است که می تواند نیشمنگاه نرم و طبی را برای هر فردی فراهم کند . با توجه به اینکه برخی از افراد به مانند خانم های خانه دار و حتی بسیاری از افراد در محل کار خود ، زمان زیادی را ممکن است صرف نشستن کنند ، انتخاب و استفاده از یک صندلی نرم و طبی می تواند برای آن ها بسیار کاربردی و مناسب باشد تا بتوانند ساعت های طولانی تری را بدون آسیب رسیدن به اندام ها و یا احساس ناراحتی بنشینند ، یکی از این صندلی های طبی و انعطاف پذیر صندلی شنی مخملی یک نفره می باشد که انعطاف پذیری آن منحصر به فرد بوده و این انعطاف پذیری و فرم پذیری عالی را در هیچ یک از مبل های دیگر نخواهید یافت .

در ادامه با نقد و بررسی کامل محصول دلایل انعطاف پذیری خوب صندلی شنی را معرفی کرده و نحوه ساخت و تولید این محصول را مورد بررسی قرار خواهیم داد ، بنابراین اگر قصد خرید صندلی شنی فوق را دارید می توانید با مطالعه این مطلب اطلاعات کامل تری را نسبت به صندلی شنی مخملی یک نفره کسب کرده و با اطمینان بیشتر خرید خود را انجام دهید .

طراحی و ساختار صندلی شنی مخملی یک نفره

طراحی و ساختار صندلی شنی مخملی یک نفره در هر 4 مدل مشابه به یکدیگر بوده و حتی جنس آن ها نیز مشابه است ، اما شکل ظاهری آن ها تفاوت دارد که تصاویر آن ها در بالا قابل مشاهده است که می توانید با مشاهده آن ها بر اساس سلیقه خود مدل مد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید . قیمت هر چهار مدل نیز برابر بوده که بایستی در خرید خود ، مدل مد نظر خود را ذکر کرده و یا به صورت تلفنی صندلی شنی خود را ثبت سفارش کنید . برای ساخت و تولید این مجموعه صندلی شنی از طراحی سه لایه استفاده شده است که این لایه ها متشکل از رویه ، آستری و محتوای شنی می باشد . طراحی سه لایه سبب دوام بیشتر مبل شنی شده است که البته کیفیت بالای اجناس استفاده شده نیز در دوام خوب صندلی شنی مخملی یک نفره موثر بوده است . تحمل وزن صندلی شنی مخملی یک نفره 180 کیلوگرم می باشد .

جنس صندلی شنی مخملی یک نفره

همانطور که در بخش های ابتدایی اشاره شد ، برای ساخت صندلی شنی مخملی یک نفره در هر 4 مدل خود از یک نوع جنس استفاده شده است که برای تولید رویه این محصولات از پارچه های مخملی استفاده شده است ، پارچه های مخملی یکی از زیبا ترین و با دوام ترین پارچه های موجود هستند که به واسطه نرمی و لطافتی که به مبل می بخشند ، یکی از پر کاربرد ترین اجناس برای صندلی های شنی می باشند . در کنار رویه از آستری و محتوای شنی نیز استفاده شده است که آستری به واسطه ضخامت خوبی که دارد دوام و کیفیت بالاتری را به صندلی شنی بخشیده است ، البته برخی از مدل ها فاقد آستری هستند که توصیه می شود مدل هایی را خریداری کنید که دارای آستری باشند تا رویه را بتوانید در صورت نیاز به شسشو جدا کنید . محتوای شنی این صندلی از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که این جنس وزن بسیار سبک و همچنین انعطاف پذیری خوبی دارد که می تواند نرمی و فرم پذیری بسیار خوبی را به صندلی شنی ببخشد ، این موضوع نیز سبب شده است تا صندلی های شنی متمایز از هر نوع مبلی باشند .

شستشو صندلی شنی مخملی یک نفره

این پارچه قابل شستشو می باشد ، به همین دلیل در صورت کثیف شدن می توانید رویه را با کمک زیپ قرار داده شده بر روی بدنه جدا کرده و آن را بشویید و کثیفی ها را از بین ببرید . شستشوی این مبل شنی با راحتی هر چه تمام تر امکان پذیر می باشد و همچنین باید توجه داشته باشید که پس از شستشو ، آن را در محیطی باز قرار داده تا پس از خشک شدن مورد استفاده قرار بگیرد. شما می توانید به صورت دستی و یا با استفاده از ماشین لباسشویی شستشو را انجام دهید .

طول 120 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...