صندلی شنی مخملی یک نفره بست وی

bestway 43799

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی مخملی یک نفره بست وی

صندلی شنی مخملی یک نفره بست وی محصوصلی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای بدنه از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد و همچنین با توجه به طرح زیبا و خاصی که دارد مناسب برای جوانان و نوجوانان می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . صندلی شنی مخملی یک نفره بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین سبب در زمان استراحت حس خوش آیندی به شما دست خواهد داد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و صندلی خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید صندلی شنی مخملی یک نفره از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی صندلی شنی مخملی یک نفره بست وی

صندلی شنی مخملی یک نفره بست وی از زیبا ترین صندلی های شنی طراحی شده بست وی می باشد که دارای طراحی طبی و آرگونومیک بوده و می تواند به عنوان یک صندلی ایده آل ، مناسب برای نشستن های طولانی مدت شما باشد . انتخاب صندلی و مبل مناسب برای نشستن به خصوص افرادی که مدت زمان زیادی را صرف نشستن می کنند می باشد که به خوبی سلامت مفاصل و کمر را به دنبال خواهد داشت . این محصول ویژگی ها و خصوصیات بسیار زیادی را دارد که در ادامه قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل راهنمای خرید صندلی شنی مخملی یک نفره بست وی  باشیم .

طراحی سه لایه صندلی شنی مخملی یک نفره بست وی

نوع طراحی و ساخت صندلی شنی مخملی یک نفره بست وی  به صورت سه لایه است ، اغلب صندلی ها و مبل های شنی به صورت سه لایه طراحی می شوند که یکی از بهترین و مناسب ترین طراحی ها بوده که اغلب تولیدی های مطرح مانند بست وی از آن بهره می برند . این سه لایه در واقع تشکیل شده از رویه ، آستری و محتوای شنی می باشد که در کنار هم تشکیل صندلی شنی را داده است . پوسته یا رویه بیرونی ترین لایه صندلی می باشد که ظاهر و کیفیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است . رویه این صندلی به رنگ خاکستری و طوسی می باشد . آستری صندلی نیز بخش میانی صندلی را تشکیل داده است که محتوای شنی خرد که داخلی ترین لایه می باشد در درون آن ریخته شده است . دسترسی به هر یک از لایه ها وجود داشته و می توانید از طریق زیپ موجود به آن دسترسی داشته باشید .

ویژگی ها و خصوصیات صندلی شنی مخملی یک نفره بست وی

از ویژگی های بسیار عالی که صندلی شنی مخملی یک نفره بست وی دارد می توان به انعطاف پذیری بسیار بالای بدنه محصول اشاره کرد . شما می توانید آنطور که دلخواه شماست با دست و یا تنها با نشستن بر روی صندلی شنی به آن فرم بدهید . این ویژگی بسیار خوب به دلیل داشتن محتوای شنی خرد می باشد که شناوری خوبی در داخل آستری دارد . همچنین جنس محتوای شنی و پوسته صندلی شنی مخملی یک نفره بست وی سبب شده است تا صندلی تنها 5 کیلوگرم وزن داشته باشد ، به همین دلیل نیز به سادگی می توانید از صندلی شنی مخملی یک نفره بست وی در هر جایی از خانه ، اتاق خواب ، حیاط و تراس استفاده نمایید .

جنس صندلی شنی مخملی یک نفره بست وی

شرکت بست وی برای تولید صندلی شنی مخملی یک نفره بست وی از جنس پارچه مخملی استفاده کرده است . پارچه های مخملی از محبوب ترین پارچه ها برای تولید مبل ها و صندلی های شنی می باشد که به دلیل نرمی و لطافت خود می تواند مبل ها را بسیار نرم و لطیف کند . این جنس طول عمر بالایی داشته و در برابر ساییدگی ها نیز مقاوم است . پارچه های مخملی در برابر نور خورشید مقاوم بوده و امکان استفاده از صندلی شنی مخملی یک نفره بست وی در محیط های خارج از خانه مانند حیاط نیز میسر خواهد شد . همچنین این جنس قابلیت شستشو دارد .

مراقبت و شستشو صندلی شنی مخملی یک نفره بست وی

از ویژگی های بسیار عالی صندلی شنی مخملی یک نفره بست وی همانطور که در بخش قبلی اشاره شد ، امکان شستشو رویه است که می توانید آن را با خارج کردن از آستری و محتوای شنی با استفاده از ماشین لباسشویی و یا به صورت دست با استفاده از مواد شوینده بشویید . از توصیه های نگهداری و مراقبت می توان به عدم پرت کردن مبل و یا پریدن بر روی آن اشاره کرد . کشیده شدن مبل بر روی سطوح زبر نیز می تواند به محصول آسیب وارد کند .

شارژ مجدد و تعمیرات صندلی شنی مخملی یک نفره بست وی

صندلی های شنی ممکن است به مرور دچار افت شوند ، بنابراین می توانید با تهیه محتوای شنی به راحتی صندلی را شارژ کنید . همچنین در صورت بروز آسیب در بدنه و آستری می توانید با دوخت و یا با تعویض رویه یا آستری و محتوای شنی نسبت به تعمیرات صندلی شنی خود اقدام نمایید . برای اینکار می توانید از فروشگاه اینتکس نیز کمک گرفته و از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
قابل شست و شو
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...