صندلی شنی پشتی دار

bestway 43808

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی پشتی دار

صندلی شنی پشتی دار محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ های متنوع و زیبا توسط شرکت بست وی تولید و عرضه شده است . بدنه این محصول از جنس پارچه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همنی جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این صندلی از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد به همین  جهت در زکان استراحت و تماشای تلویزیو حس خوش آیندی به شما دست خواهد داد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و صندلی خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شستو شو دهید . صندلی شنی پشتی دار بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این صندلی در طرح و رنگ های متنوع و زیبایی تولید شده که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این صندلی به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسب و همچنین دستگیره ای که در قسمت بالایی تعبیه شده به راحتی قابل حمل می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن فرموده و همچنین برای خرید صندلی شنی پشتی دار از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی صندلی شنی پشتی دار

صندلی شنی پشتی دار از مدل صندلی های جدید و مدرن موجود در بازار است که به واسطه جنس و موادی که برای ساخت آن استفاده شده است با نام صندلی شنی شناخته می شود . صندلی های شنی محصولاتی بسیار با دوام و با طول عمر بالا هستند که به واسطه انعطاف پذیری بی نظیر و عالی خود مناسب برای نشستن های طولانی مدت می باشد ، به همین دلیل بسیار مناسب برای خانم های خانه دار و افرادی است که در محل کار یا در منزل ساعات زیادی را در حالت نشسته سپری می کنند . طراحی و ساخت صندلی های شنی بسیار گوناگون و متنوع است که می توانید به دلخواه مدل های مدنظر خود را انتخاب و آن ها را خریداری کنید . در بخش های بعدی بیشتر به بررسی صندلی شنی پشتی دار خواهیم پرداخت .

ساخت و تولید صندلی شنی پشتی دار

ساخت و تولید صندلی شنی بسیار مهم و حائز اهمیت است ، چرا که طراحی مبل و صندلی است که بتواند سطحی نرم و آرگونومیک را برای نشستن های طولانی فراهم کند و مانع از وارد شدن فشار به اندام ها گردد . برای تولید صندلی شنی پشتی دار از طراحی سه لایه استفاده شده است . عمدتا تولید کنندگان مطرح و شناخته شده برای ساخت صندلی ها و مبل های شنی خود از طراحی سه لایه استفاده می کنند ، این سه لایه که متشکل از رویه ، آستری و محتوای شنی می باشد سبب تشکیل صندلی شنی پشتی دار شده است . عمدتا دو جنس رویه و آستری از پارچه ساخته می شود که طراحان با مانور دادن و طراحی های گوناگون در این بخش ها ، مدل های متنوعی را تولید می کنند .

ویژگی ها و خصوصیات صندلی شنی پشتی دار

از ویژگی ها و خصوصیات خوب صندلی شنی پشتی دار می توان به پشتی و تکیه گاه بلند و استاندارد محصول اشاره کرد که سبب شده تا کمر پوشش بهتری داشته باشد و فشاری به اندام ها ، مهره های کمر و دیسک وارد نشود . بخش نشیمگاه صندلی شنی پشتی دار نیز به صورت مواج طراحی شده است که این ویژگی در پشتی آن نیز استفاده گردیده است ، این نوع طراحی می تواند سبب انعطاف پذیری و فرم پذیری بهتر و عالی صندلی شده تا افراد در هنگام استفاده ، احساس بهتری را داشته باشند . 

جنس صندلی شنی پشتی دار

جنس صندلی شنی از اهمیت بالایی برخوردار است ، به طوریکه حتما در خرید صندلی شنی و سایر محصولات شنی به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید . هر چه دوام و کیفیت بدنه بالاتر باشد می توانیم طول عمر بالاتری را برای مبل خود متصور باشیم . صندلی شنی پشتی دار از رویه پارچه ای ساخته شده است که می توانید همین مدل را در رنبگندی های دیگر نیز خریداری کنید ، شما می توانید در دسته بندی مربوطه سایر رنگ های موجود را مشاهده و آن ها را انتخاب کنید و یا با برقراری تماس از فروشگاه اینتکس مدل مورد نظر خود را سفارش دهید . برای ساخت آستری صندلی نیز از پارچه استفاده شده است اما محتوای داخلی محصول از یونولیت های خرد شده پر شده است .

دلایل افت صندلی شنی و شارژ مجدد

ممکن است گاهی متوجه شوید که صندلی شنی شما دچار افت شده است و در داخل آن فضای خالی ایجاد گردیده است ، علت آن فشرده شدن محتوای شنی داخلی صندلی است که خاصیت اسفنجی داشته و به مرور با استفاده مکرر و تحت فشار قرار گرفتن ، تا حدودی فشرده می شود . بنابراین شما می توانید با شارژ مجدد صندلی شنی خود ، این مشکل را رفع کرده و از صندلی شنی خود به مانند روز اول استفاده کنید و نرمی و فرم پذیری بهتری را داشته باشید .

تعمیرات صندلی شنی پشتی دار

با توجه به رفع مشکل افت صندلی شنی ، ممکن است برخی از مشکلات مانند ، آسیب دیدن رویه و آستری نیز برای مبل به وجود بیاید که می توانید با استفاده از دوخت ، این مشکل را نیز رفع نمایید . برای تعمیرات شما می توانید از فروشگاه اینتکس که خدمات پس از فروش این محصولات را به مانند تعمیرات ارائه کرده است ، راهنمایی و کمک بگیرید . همچنین در صورت بلد بودن ، خودتان نیز می توانید بخش های آسیب دیده را با دوخت تعمیر کنید . عمده آسیب های به وجود آمده از بخش دوخت پارچه بوده و حتی شما می توانید به طور کلی صندلی شنی خود را تعمیر نمایید .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...