صندلی شنی چرمی پشتی دار

bestway 43795

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی چرمی پشتی دار

صندلی شنی چرمی پشتی دار یک محصول بسیار زیبا و با کیفیت می باشد که در شرکت بست وی تولید و عرضه شده است . جنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . جنس مواد داخلی این محصول از یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت در زمان استراحت و تماشای تلویزیون حس خوش آیندی به شما دست خواهد داد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و صندلی خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . صندلی شنی چرمی پشتی دار دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین با توجه به طرح و رنگ های زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این صندلی به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید  شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید صندلی شنی چرمی پشتی دار از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

صندلی چرمی پشتی دار

صندلی چرمی پشتی دار از محصولات شکیل و فوق العاده با دوام شرکت نامدار و اصیل بست وی می باشد که حتی اگر جزو کسانی باشید که تا به این زمان محصول بادی در منزل و یا در محصول کار یا مسافرت ندارید اما بدون شک نام این شرکت را بار ها شنیده اید. از زمان قدیم تا به امروز هر شخصی که میخواست وسیله یا محصولی را خریداری بکند از جنس و کارد آن در همه جا سوال کرده تا با هزینه ایی که می کنند بهترین خرید را اینجام دهند. اما در زمان حال شما با یک سرچ در اینترنت به راحتی می توانید از کارد و شکل آن محصول اطلاعات کافی به دست آورده و با هزینه ایی که می پردازید بهترین خرید و محصول را در دست داشته باشید. ما در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با مزایا و معایب این صندلی آشنا کرده و در خرید یاریتان کنیم پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

بدون شک یکی از اصلی ترین دلایل خرید هر یک از محصولات، داشتن طراحی و یا حتی چشم گیر بودن آن محصول نزد خریدار می باشد. کسانی که شاید سالیان سال در خانه ایی زندگی می کنند و هزینه پرداخت سنگین رنگ و کاغذ دیواری و یا حتی کابینت را ندارند. اما راه حل کار چیست؟ برای این کار شما باید محصولاتی که در منزلتان خریداری می کنید را تغییر داده، حتی با خرید یک صندلی کوچک شکل و نمای منزلتان تغییر خواهد کرد. صندلی چرمی پشتی دار در زمان اول شکلی کاملا گرد را دارا است اما در مدتی که بر روی نشیمنگاه آن بنشینید این صندلی حالت اصلی خود را گرفته و به این شکلی که در عکس مشاهده می کنید در می آید. این صندلی بدون شک یکی از چشم گیر ترین محصولات بست بوده و رنگی زیبا و سنگین قرمز مشکی را دارا است. تمام قسمت این صندلی به رنگ مشکی کار شده است و فقط مکانی که دست ها بر روی آن زمان نشستن قرار می گیرد قرمز می باشد. پس اگر از طراحی و شکل ظاهری این محصول علاقه مند شده اید و یا شکل و ظاهر آن چندان برای شما مهم نیست و دلیل اصلیتان کارکرد و مقاومت آن محصول می باشد به ادامه این مقاله بپردازید.

جنس بدنه

جنس و مقاومت هر یک از محصولاتی که ما خریداری می کنیم جزو دومین دلایل اصلی برای خرید می باشد و بدون شک هیچ یک از ما علاقه نداریم که کالایی که خریداری می کنیم پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از کارکرد خود بی افتند و دیگر آن کارکرد زمان خرید را نداشته باشند. جنس بدنه این صندلی از pvc چرم مصنوعی بوده و مقاومت بسیار بالایی دارد. اگر قصد خرید محصولی با دوام و مقاوم را دارید ما به شما این کالا را پیشنهاد می کنیم و از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

ابعاد و تحمل وزن

همانطور که در قسمت جدول این محصول مشاهده می کنید ابعاد، وزن و تحمل وزن این کالا برابر است با: طول: 90 سانتی متر، عرض : 90 سانتی متر، ارتفاع: 110 سانتی متر، ارتفاع تا نشیمنگاه: 50 سانتی متر، وزن: 5 کیلو گرم و در آخر تحمل وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم را دارا می باشد. شما به راحی می توانید در هر زمان که مایل بودید مکان این صندلی را تغییر داده زیرا این صندلی بسیار سبک می باشد.

سایر ویژگی ها

از ویژگی بسیار خوب این کالا می توان به نرم بودن این صندلی اشره کرد. این صندلی به حدی نرم می باشد که اگر با خستگی زیادی که از سر کار و یا رفتن به خیابان و مناطق شلوغ و سرسام آور وارد جسمتان شده است با نشستن بر روی این صندلی آرامش را به ذهن و جسمتان بر میگردانید. قابل ذکر است که درون این صندلی از فیبر های بسیار نرمی قرار گرفته و شما به راحتی می توانید آن را تعویض نمایید.

نحوه راه اندازی و مراقبت

این صندلی به هیچ راه اندازی خاصی نیاز ندارد و فقط کافیست تا شما بر روی نشیمنگاه آن نشسته تا به شکل اصلی خودش باز گردد. برای مراقبت از این کالا باید ذکر کرد که از نزدیک شدن وسایل تیز به این کالا بشدت مراقب باشید.

جمع بندی

صندلی شنی چرمی پشتی دار از محصولات فوق العاده شرکت بست وی می باشد و نسبت به قیمتی که دارد ارزش خرید بالایی را دارا یمی باشد. این صندلی طراحی و شکلی زیبایی را دارد و رنگ آن مشکی قرمز بوده است. جنس آن از pvc چرم مصنوعی بوده و دارای جنس و مقاومت بالایی می باشد. این صندلی با وزنی بالغ 5 کیلو گرمی که دارد بسیار سبک بوده و به راحتی جابه جا و یا حمل می شود. این محصول به راه اندازی خاصی نیاز ندارد و فقط کافیست تا مراقب دوری اشیا تیز با این کالا باشید.  این صندلی در کل محصولی فوق العاده می باشد که ارزش خرید بالایی دارد و از خرید آن پشیمان نخواهید شد. اگر می خواهید این صندلی را بخرید همین حالا می توانید آن را از طریق نمایندگی اینتکس ایران سفارش داده و در نزدیک ترین زمان درب منزل دریافت کنید.

نقد و بررسی صندلی شنی چرمی پشتی دار

صندلی شنی چرمی پشتی دار از مدل صندلی های طبی طراحی شده برای سنین بزرگسال می باشد که به صورت کامل توضیحاتی را در بخش توضیحات و جدول مشخصات ارائه گردیده است ، اما در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی دقیق و تخصصی تر شما را با این محصول پر فروش آشنا کرده و سایر ویژگی ها و خصوصیات آن را معرفی کرده و راهنمای خرید صندلی شنی چرمی پشتی دار شما دوستان و همراهان گرامی فروشگاه اینترنتی اینتکس باشیم . 

راهنمای خرید صندلی شنی چرمی پشتی دار

در هر خریدی نیاز است تا بررسی برخی از عوامل مهم و موثر بهترین انتخاب را داشته باشید ، بنابراین در خرید صندلی شنی نیز بایستی به یک سری از عوامل و فاکتور ها توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین صندلی را انتخاب و خریداری کنید . بنابراین در خرید های خود به خصوص خرید های اینترنتی به مواردی همچون جنس صندلی شنی از جمله جنس رویه ، آستری و محتوای شنی توجه داشته باشید ، هر چه رویه و آستری ضخیم و درجه یک باشد می توان طول عمر بیشتری را از مبل انتظار داشت . همچنین نوع جنس می تواند نوع نگهداری و مراقبت از صندلی شنی را مشخص کند . از سوی دیگر محتوای شنی اگر جنس خوب تری داشته باشد طول عمر بالایی داشته و به مرور فشرده نخواهد شد و انعطاف پذیری عالی را خواهد داشت .  همچنین در خرید های خود به ابعاد محصول ، رده سنی آن و همچنین تحمل وزن محصول نیز توجه داشته باشید .

ویژگی های صندلی شنی چرمی پشتی دار

از ویژگی های منحصر به فرد صندلی شنی نسبت به صندلی های معمولی می توان به انعطاف پذیری عالی صندلی اشاره کرد که با فرم پذیری بسیار عالی خود می تواند از وارد شدن فشار به اندام ها به خصوص اندام های تحتانی و کمر جلوگیری کند . داشتن تکیه گاه در مبل ها و صندلی های شنی بسیار مهم بوده که صندلی شنی چرمی پشتی دار دارای پشتی بلند و استاندارد است . شکل ظاهری این صندلی نیز بسیار شیک و زیبا است که می توانید آن را با تم های قرمز و مشکی ست و هماهنگ کرد .

بهترین پارچه های صندلی شنی

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که بهترین پارچه های صندلی شنی کدام است ؟ تمامی پارچه ها ویژگی های خاص خود را داشته و ممکن است بر اساس سلیقه مشتریان انتخاب و پسندیده شوند ، بنابراین بهتر است که به کیفیت آن بیشتر اهمیت بدهید . برای ساخت انواع صندلی های شنی ممکن است از پارچه هایی همچون پارچه های چرمی ، لی ، کتان ، مخملی ، پلی استری ، پارچه های ترک نانو استفاده شود که در خرید صندلی شنی از فروشگاه اینتکس می توانید بخش جنس محصول رفته و اطلاعاتی را در رابطه با آن کسب کنید .

نحوه شستشو و تمیز کردن صندلی شنی چرمی پشتی دار

با توجه به اینکه برای ساخت صندلی شنی چرمی پشتی دار از پارچه چرم مصنوعی استفاده شده است شما می توانید برای تمیز کردن آن حتی از یک دستمال خشک و یا نمناک برای پاک کردن انواع لکه و گرد و غبار استفاده کنید ، این جنس به واسطه الیافی که دارد چرک پذیری کمی داشته و به همین دلیل تنها با دستمال کشیدن نیز پاک می شود ، این در حالی است که شما می توانید رویه با بشویید ، اما با توجه به اینکه شستشو زیاد می تواند به این پارچه آسیب برساند ، چندان توصیه نمی شود .

شارژ مجدد صندلی شنی چرمی پشتی دار چگونه انجام می شود ؟

گاهی صندلی شنی دچار افت شده و به مرور زمان سفت می شود ، به همین دلیل نیاز است تا با تهیه محتوای شنی تازه و نو ، محتوا را تمیز و آن را نرم ، انعطاف پذیر و پر کنید ، به همین منظور شما می توانید محتوای شنی خود را از فروشگاه تهران اینتکس تهیه کرده و خودتان در خانه محصول را شارژ کنید ، برای اینکار رویه را از آستری جدا کرده و پس از آن درب آستری را باز کنید ، پس از آن می توانید تمامی محتوای قدیمی را تخلیه و محتوای شنی جدید را اضافه کنید ، همچنین شما می توانید بدون تخلیه مواد قبلی ، فضای خالی را با محتوای شنی جدید پر کنید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...