صندلی شنی یک نفره بزرگسال

bestway 43765

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی یک نفره بزرگسال

صندلی شنی یک نفره بزرگسال بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ بندی متنوع در فروشگاه تهران اینتکس با کمترین و ارزان ترین قیمت عرضه می گردد . بدنه این محصول از جنس پارچه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و زون بالا می باشد به همین منظو این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد و همچنین با توجه به بدنه ضد تعریق ، در صورت استفاده طولانی مدت از محصول عرق نخواهد کرد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول زا جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی این محصول افوزده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و صندلی خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . صندلی شنی یک نفره بزرگسال بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شم کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول زیبا با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید صندلی شنی یک نفره بزرگسال از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

صندلی شنی یک نفره بزرگسال

این روز ها معمولا در هر منزل و یا حتی محیط های اداری که سر می زنید یک عدد صندلی یا مبل شنی را مشاهده خواهید کرد. این محصولات کیفیت بالایی دارند و به دلیل داشتن نرمی و همین طور راحت بودن بی نظیر ان ها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. صندلی شنی یک نفره بزرگسال نیز یکی از مواردی است که به تازگی توسط شرکت تهران اینتکس تولید شده و به شما مشتریان عزیز عرضه گردیده است. در همین ارتباط قصد داریم در ادامه راجب این محصول بیشتر صحبت کنیم تا قبل از خرید راجب خصوصیات ان به طور کامل اگاه باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از دلایلی که باعث شده تا این روز ها فروش مبل های شنی بالا رود ، طراحی و ارگونومی ساخت ان ها می باشد. معمولا صندلی های قدیمی موجود در بازار نرمی و راحتی این مبل های شنی را ندارند و به همین دلیل است که این روزها فروش این محصولات بالا رفته است. در ارتباط با این محصول هم باید به این نکته اشاره کرد که ارگونومی ساخت ان دقیقا مانند اکثر مبل های شنی موجود در بازار می باشد. تکیه گاه این محصول از سطح بدنه اصلی و نشیمنگاه این کالا بالاتر بوده و به راحتی در هنگام نشستن بر روی ان می توانید سر و گردن خود را به ان تکیه داده و به استارحت بپردازید. هم چنین بخش های کناری این محصول نیز به صورت ضخیم طراحی گردیده است که به راحتی می توانید دست های خود را بر روی ان قرار دهید. هم چنین نشیمنگاه این محصول هم به صورت فرو رفته تولید شده است که با نشستن شما بر روی این محصول شکل کامل را به خود می گیرد. رنگ این محصول نیز همان طور که در عکس قابل مشاهده است به صورت یکدست بنفش طراحی شده است که بسیار چشم نواز و زیباست.

جنس بدنه

این مبل شنی مقاومت بالایی داشته و در ابتدا باید گفت که رویه این محصول مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و هم چنین تحمل وزن افراد سنگین وزن را دارد. در همین ارتباط باید به این نکته هم اشاره نمود که این رویه ساخته شده از نوع پارچه می باشد. هم چنین مواد داخلی این محصول هم از نوع فیبر یا یونولیت می باشد که عمر بالایی دارند و در صورت اسیب دیدن و نشست کردن ان ها به سادگی می توانید ان را تعویض کنید.

ابعاد و وزن

طول و عرض این مبل شنی هر دو 80 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول هم 95 سانتی متر است. البته در ارتباط با ارتفاع این محصول باید به این نکته هم اشاره نمود که ارتفاع تا بخش نشیمنگاه این کالا 50 سانتی متر می باشد. این اعداد نشان می دهد که این مبل شنی جای زیادی را اشغال نمی کند و به سادگی می توانید از ان در منزل و یا محیط کار خود استفاده کنید. هم چنین وزن کلی این محصول هم تنها 6 کیلو گرم است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این صندلی شنی نیاز به راه اندازی خاصی ندارد. شما تنها کافی است ان را بر روی زمین قرار داده و بر روی ان بنشینید تا این محصول شکل کامل را به خود بگیرد. در تکمیل این جمله باید خاطر نشان کرد که این محصول زمان می برد تا یونولیت های داخلی اش شکل استاندارد را به خود بگیرند به همین دلیل نیاز است تا چندین بار بر روی ان بنشینید تا یونولیت های داخلی شکل کامل به خود بگیرند. هم چنین می توانید در صورت عدم رضایت از مواد داخلی و همین طور رنگ پوسته این محصول به راحتی پارچه را تعویض نمایید که این مورد از خصوصیات این صندلی شنی به شمار می رود. هم چنین برای مراقبت از این کالا باید وسایلی که امکان اسیب رساندن به این محصول را دارند و ممکن است تا باعث پاره شدن این مبل شنی شوند را از کنار ان دور کنید و حداالامکان از ضربه زدن و پرت کردن این محصول خودداری کنید.

جمع بندی

صندلی شنی یک نفره بزرگسال یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که مناسب برای استفاده تمام سنین بوده و شامل ضمانت دو ساله شرکت تهران اینتکس نیز می باشد. این مبل شنی زیبا را می توانید هم اکنون با بالاترین کیفیت و کم ترین قیمت از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

صندلی شنی یک نفره بزرگسال

صندلی شنی یک نفره بزرگسال یک صندلی راحتی برای نشستن می باشد که شما می توانید با خرید صندلی شنی فوق ساعت ها بر روی آن نشسته و استراحت کنید . یکی از دلایل فروش بسیار خوبی که صندلی شنی یک نفره بزرگسال در نمایندگی اینتکس دارد ، نرمی و راحتی بی نظیر آن است که این محصول را نسبت به سایر صندلی ها و مبل های موجود متمایز ساخته است . استفاده از یک صندلی شنی می تواند به شما اجازه دهد تا مدت زمان بسیار طولانی را از آن استفاده کنید ، بدون اینکه هیچگاه از نشستن های طولانی خسته شوید . ویژگی های ساختاری این صندلی هاست که باعث شده است تا انعطاف بسیار خوبی را از صندلی انتظار داشته باشیم ، بنابراین اگر قصد خرید صندلی شنی یک نفره بزرگسال را دارید ، در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید تا نکات مهم و ویژگی های آن را مورد نقد و بررسی قرار دهیم .

صندلی شنی یک نفره بزرگسال از پارچه و یونولیت ساخته شده است . اگر بخواهیم در رابطه با جنس بدنه آن صحبت کنیم این صندلی از یک پوسته و یک آستری تشکیل شده است که در کنار یکدیگر این صندلی را تکمیل کرده اند . وجود آستری در لایه میانی صندلی باعث شده است تا یونولیت هایی که به صورت خرد شده هستند ، در داخل آستری ریخته شوند و در این حالت امکان جدا کردن پوسته صندلی شنی وجود خواهد داشت تا شما بتوانید از این طریق در صورت نیاز رویه صندلی شنی را جدا کرده و در زمان هایی که کثیف شده است ، آن را بشویید . این پارچه کیفیت فوق العاده خوبی را دارد و برای همین طول عمر بالایی را نیز خواهد داشت . شستشو رویه صندلی شنی یک نفره بزرگسال نیز صدمه ای به آن وارد نخواهد کرد و شما می توانید هر از چند گاهی صندلی را بشویید و آن را تمیز کنید . 

یک ویژگی بسیار خوبی که صندلی شنی یک نفره بزرگسال وجود دارد ، عدم بو گرفتن صندلی شنی می باشد ، برای اینکه داخل این صندلی شنی تنها از یونولیت پر شده است و این مواد بو نمی گیرد ، در حالی که شاید سایر صندلی ها و مبل ها به دلیل استفاده از ابر و ... بو بگیرند . این محتوای شنی حتی قابلیت تعویض شدن و شارژ مجدد را دارند . یونولیت ها خاصیت اسفنجی و بسیار نرمی را دارند ، از سوی دیگر ممکن است به مرور زمان و با استفاده های طولانی کمی افت داشته باشد و یونولیت ها منسجم تر شوند ، برای همین نیاز است که آن را شارژ کنید . این اتفاق پس از چند سال ممکن است در صندلی شنی به وجود بیاید که با هزینه بسیار کمی می توانید یونولیت های خرد شده را از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و محصول را دوباره شارژ کنید . 

با توجه به نوع ساخت و جنسی که صندلی شنی یک نفره بزرگسال دارد ، وزن آن نیز بسیار کم بوده و می توانید به راحتی صندلی را بلند کرده و در هر جایی استفاده کنید . برای اینکه یونولیت اصلا وزنی نداشته و بیشتر حجم این محصولات را نیز یونولیت تشکیل داده است . رویه صندلی شنی به صورت زیپی بوده و شما می توانید برای باز کردن و خارج کردن رویه و یا دسترسی به محتوای شنی ، از این روش اقدام کنید . رویه مبل نیز ضد سایش بوده و با توجه به اینکه سبک است ، شاید بخواهید آن را بر روی زمین بکشید و جابجا کنید ، بنابراین نگران آسیب دیدن صندلی نباشید . 

ولی یک نکته را در نظر داشته باشید که بهتر است این صندلی ها را اگر دوست دارید که در فضای باز استفاده کنید ، حتما از زیرانداز استفاده کنید . این محصول برای استافده یک نفره ساخته شده است و رده سنی آن بزرگسالان می باشد . برای همین به راحتی می توانید از محصول استفاده کنید . ابعاد دقیق صندلی شنی در بخش مشخصات و سایز آورده شده است . فروشگاه اینتکس به دلیل کیفیت بالایی که این محصول دارد ، صندلی شنی یک نفره بزرگسال را با ضمانت 2 ساله به فروش می رساند .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...