فواره بادی طرح اژدها کودک

intex 56598

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
560,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فواره بادی طرح اژدها کودک یکی از جدید ترین محصولات تفریحی مخصوص سنین کودکان بوده که به شکل عروسک بادی طراحی و ساخته شده است. این محصول دارای یک آبپاش یا فواره آب در قسمت فوقانی خود بوده که با وصل کردن یک شلنگ آب به بدنه فواره آن آغاز به کار خواهد کرد. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده که کاملا در برابر برخورد آب مقاوم بوده و تحمل بالایی در صورت قرا گرفتن در زیر نور و گرمای آفتاب خواهد داشت. این فواره آب وزن و حجم بسیار مناسبی داشته و توسط کوچکترین پمپ های باد مخصوص محصولات بادی راه اندازی خواهد شد . بنابراین شما می توانید با توجه به سلیقه کودک خود ، این محصول را برای آن ها تهیه کنید تا در کنار استخر های بادی و در روز های گرم تابستان در کنار دوستان خود به بازی و تفریحات آبی بپردازند و لحظات شاد و دلچسبی را رقم بزنند . 

  • قطر: 70 سانتی متر
  • ارتفاع: 53 سانتی متر
  • جنس بدنه از PVC با رویه طرح چرم
  • دارای آبپاش با قابلیت اتصال شلنگ آب
  • دارای وزن و حجم کم
  • قابلیت راه اندازی با پمپ های باد کوچک
  • کد محصول: intex 56598

فواره بادی طرح اژدها کودک با طراحی بی نظیر خود به یکی از دوست داشتنی ترین محصولات بادی تبدیل شده است که کودکان می توانند از آن در کنار محصولات بادی دیگر همچون استخر های بادی استفاده کنند و لحظات شاد و بی نظیری را برای خود رقم بزنند . توجه داشته باشید که این محصول بادی می تواند موجب ایجاد فواره های آب شود که فضایی دوست داشتنی و دلنشین را رقم زده و می تواند برای تفریحات آبی نیز مناسب باشد . برای اینکه شما عزیزان و مشتریان گرامی بیشتر با این لوازم شنا تفریحات آبی آشنا شوید ، در ادامه به صورت کامل به نقد و بررسی فواره بادی طرح اژدها کودک خواهیم پرداخت . 

طراحی و تولید این فواره بادی همانطور که از نامش مشخص است و البته در تصویر نیز مشخص است ، طراحی اژدها یا دایناسور را دارد که ساختار عروسکی و بادی آن باعث شده است تا جذابیت خاصی را به خود بگیرد . همواره عروسک های بادی برای کودکان جذاب و دوست داشتنی است ، به خصوص که این محصولات بادی آبپاش نیز باشند . همانطور که تصاویر محصول را مشاهده می کنید ، این محصول ساختار عروسکی داشته و برای استفاده از آن نیاز است تا در ابتدا محصول را راه اندازی کنید ، راه اندازی نیز بسیار ساده و آسان بوده و شما می توانید به سادگی آن را به وسیله پمپ های باد در کمترین زمان راه اندازی کنید . بنابراین شما می توانید به سرعت فواره بادی طرح اژدها کودک را برای کودکان راه اندازی کرده و موجبات بازی آن ها را فراهم کنید .

وجود پاهای عروسکی و نوع طراحی دم محصول باعث شده است تا این فواره بادی به خوبی بتواند بر روی زمین به صورت ایستاده قرار بگیرد . نکته بعدی و قابل توجه در رابطه با فواره بادی طرح اژدها کودک وجود یک دریچه ورودی آب است که از آن طریق می توانید آب را توسط یک شلنگ به بخش آبپاش محصول منتقل کنید تا اینچنین آب با فشار از بخش دهان این اژدها خارج شود . قدرت فوران آب بسته به قدرت آب ورودی داشته و شما می توانید برای ارتفاع بخشیدن به فواره ها از پمپ های آب نیز استفاده کنید تا با سرعت بیشتری آب جریان داشته باشد . 

شرکت تولید کننده فواره بادی طرح اژدها کودک ، شرکت اینتکس می باشد که می توان آن را یکی از بهترین تولید کنندگان محصولات بادی در دنیا دانست ، این برند پر فروش ترین برند محصولات بادی است که کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد . فواره بادی طرح اژدها کودک نیز همینطور بوده و سطح کیفیتی آن بسیار بالاست . برای تولید و ساخت فواره بادی طرح اژدها کودک از لایه های پی وی سی استفاده شده است که کیفیت بسیار بالایی داشته و استفاده از آن می تواند در کیفیت فواره بادی طرح اژدها کودک نقش بسزایی داشته باشد . 

از ویژگی های بسیار خوب لایه های پی وی سی می توان به ضد آب بودن آن اشاره کنیم . از دیگر موارد مهم می توان به کیفیت مطلوب این جنس ، عدم حساسیت پوستی ، سازگاری با طبیعت و نور آفتاب اشاره کنیم . برای ساخت فواره بادی طرح اژدها کودک از لایه های طرح چرم pvc استفاده شده است که زیبایی ظاهری بسیار خوبی را نیز به محصول بادی بخشیده است . این جنس البته به سادگی ممکن است آسیب ببیند ، ولی نکته دیگر این است که به راحتی نیز می توانید آن را تعمیر کنید . 

برای تعمیرات محصولات بادی نظیر فواره بادی طرح اژدها کودک تنها نیاز به برچسب تعمیرات دارید تا آن را به خوبی تعمیر کرده و مجددا استفاده کنید ، ولی نکته دیگر این است که محصولات بادی خود را به خوبی و به درستی استفاده کنید تا آسیبی نبیند . با توجه به اینکه فواره بادی طرح اژدها کودک توسط کودکان مورد استفاده قرار می گیرد ، بهتر است شما توصیه های لازم را به ان ها کرده و مانع از آسیب رساندن به بدنه محصولات بادی بشوید . برخورد اجسام تیز ، ساییدگی ، باد کردن زیاد از حد و ... می تواند به بدنه محصول بادی آسیب رسانده و باعث خروج باد از داخل آن شود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...