موضوع مقاله : قایق بادی برای استخر

قایق های بادی وسیله های شادی و سرگرمی هستند که شما می توانید آن ها را برای تفریحات آبی خود خریداری کرده و به بهترین شکل ممکن از آن ها استفاده کنید . قایق های بادی به دلیل تنوع زیادی که دارند و با توجه به نوع ساختار آن ها ، قابلیت استفاده در بسیاری از آب ها را دارند و شما می توانید قایق هایی را مانند قایق بادی جیمینی انتخاب کنید که مناسب برای استفاده در دریا بوده و یا قایق بادی کایاک را انتخاب کنید که برای استفاده در رودخانه ها مناسب است . ولی قایق های اشاره شده ، قایق های بادی حرفه ای هستند که با طراحی فوق العاده خود ، مناسب برای استفاده در هر شرایط و در هر نوع آب و هوایی هستند . اما نکته اینجاست که قایق های بادی معمولی نیز ساخته شده اند که برای بازی های عادی بر روی آب های آرام ساخته شده اند و یکی از بهترین موارد برای خرید خواهد بود . برای اینکه قیمت قایق بادی معمولی ارزان تر بوده و شما می توانید به راحتی آن ها را خریداری کنید . قایق بادی برای استخر ، دقیقا همان قایق های بادی معمولی هستند که شما می توانید با قیمت های بسیار پایین آن ها را خریداری کرده و به بهترین شکل ممکن از آن ها استفاده کنید .

قایق بادی پارویی یکی از بهترین قایق های بادی برای استفاده در استخر بادی می باشد و شما می توانید از آن ها برای استفاده در آب های نسبتا کم عمق و آرام مانند استخر ها و دریاچه ها استفاده کنید . عمدتا قایق های بادی به صورت پارویی ساخته می شوند و حتی قایق های حرفه ای نیز به همین شکل هستند ولی با توجه به شرایط و امکاناتی که دارند ، شما بتوانید به بدنه قایق بادی خود موتور های قایق را نصب کنید تا محصول بادی شما به یک قایق بادی تندرو و پر سرعت تبدیل شود . بنابراین قایق بادی که برای استخر ها طراحی شود ، ممکن است این ویژگی ها را نداشته باشد . دلیل آن نیز این است که فضای استخر ها بسیار کوچک تر از فضاهایی همچون دریاها و رودخانه ها بوده و شما می توانید بیشتر برای جنبه های تفریحی و شناور ماندن بر روی آب از آن ها استفاده کنید . از سوی دیگر توجه داشته باشید که حتی خود قایق های بادی که برای استفاده در استخر ها طراحی شوند نیز از ابعاد کوچک تری نسبت به قایق های بادی حرفه ای برخوردار هستند . 

دلیل آن نیز کاملا مشخص بوده و پیش تر نیز به آن اشاره شد ، زیرا فضای استخر ها کوچک تر است و قایقی که برای استفاده در آن فضا انتخاب می کنید نیز باید کوچک تر باشد تا شما بتوانید آزادانه در استخر ها به این سمت و آن سمت بروید . البته این بدان معنا نیست که قایق های بادی که برای استفاده در استخر ها طراحی شده اند ظرفیت های بسیار پایینی داشته باشند . بلکه این قایق های بادی در چندین ظرفیت ساخته می شوند تا شما بتوانید آن ها را برای استفاده یک نفره تا سه نفره خریداری کنید . حتی شما می توانید از قایق های بادی حرفه ای بزرگ در استخر ها استفاده کنید و اصلا محدودیتی برای شما وجود ندارد و شما مختار هستید که از هر نوع قایق بادی که دوست دارید استفاده کنید . شما می توانید در فروشگاه اینتکس وارد دسته بندی قایق بادی شده و در آن جا تنوع زیاد این قایق های بادی را مشاهده کنید . فروشگاه اینتکس بزرگترین فروشگاه قایق بادی در ایران است که می توانید تنوع بالای این محصولات بادی را تنها در فروشگاه تهران اینتکس مشاهده کنید و آن ها را با قیمت های مناسبی تهیه نمایید . 

به عنوان مثال قایق بادی سی هاوک یکی از بهترین و مناسب ترین قایق های بادی برای استخر ها بوده و دارای چندین ظرفیت است که شما می توانید با در نظر داشتن علاقه و نیاز خود ، آن ها را خریداری کنید . به عنوان مثال قایق بادی سی هاوک برای استفاده یک نفره تا چهار نفره ساخته شده است و شما می توانید آن ها را انتخاب و خریداری کنید . از سایر قایق های بادی ساخته شده و مناسب برای استفاده در استخر ها می توان به قایق بادی کندر بست وی اشاره کرد . این قایق های بادی نیز از جدید ترین قایق های بادی برند بست وی می باشد که به دلیل داشتن کیفیت بسیار خوب خود ، به یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین مدل ها قرار داده شده است . اگر در میان قایق های بادی موجود در فروشگاه اینتکس جستجو کنید ، قایق های بادی دیگری مانند قایق بادی اکسپلورر و چلنجر نیز آشنا خواهید شد که تمامی مدل های اشاره شده مناسب برای استفاده در استخر ها می باشد . شما حتی می توانید از این قایق های بادی در استخر های پیش ساخته نیز استفاده کنید . 

تمامی مدل های اشاره شده و موجود در فروشگاه اینتکس از برند های معروف ساخته شده اند و شما در واقع قایق بادی اصل را خریداری خواهید کرد . دو برند اینتکس و بست وی از بزرگترین تولید کنندگان قایق های بادی هستند که توصیه ما نیز به شما عزیزان این است که از محصولات بادی این برند ها خریداری کنید تا خیال شما از بابت کیفیت محصولات به طور کامل راحت باشد . معمولا قایق های بادی ساخته شده توسط این برند ها دارای بدنه ای از جنس پی وی سی دارند . این جنس مقاوم ترین نوع جنس ها برای ساخت محصولات بادی به ویژه محصولات بادی مخصوص تفریحات آبی مناسب هستند ، به دلیل اینکه ضد آب می باشند . راه اندازی و استفاده از قایق بادی برای استخر نیز بسیار آسان بوده و شما می توانید با استفاده از پمپ های باد در کوتاه ترین زمان ممکن یک قایق بادی را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . حتی اگر قایق بادی شما بزرگ باشد . زیرا پمپ های باد مختلف و قدرتمندی برای راه اندازی سریع این محصولات وجود دارد .