موضوع مقاله : قیمت قایق بادی برزنتی

همواره انتخاب و خرید قایق بادی می تواند برای آن دسته از مشتریانی که اطلاعات کافی در رابطه با این محصولات بادی ندارند ممکن است کمی دشوار باشد . ولی خرید قایق بادی چندان دشوار نبوده و ما قصد داریم تا در این مقاله شما را با قایق های بادی به خصوص قایق بادی برزنتی آشنا کنیم که یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین قایق های بادی بوده که می توانید آن را با قیمت های مناسب خریداری کنید . لذا برای اینکار بهتر است که با قایق بادی برزنتی آشنا شوید و سپس با کسب اطلاع از قیمت قایق بادی برزنتی ، مدل های مد نظر خود را انتخاب کرده و آن ها را با قیمت های مناسب و ارزان خریداری کنید . توجه داشته باشید که قایق های بادی به خصوص قایق های بادی برند و اصل به دلیل اینکه از بدنه مقاوم و درجه یک ساخته شده اند ، در برابر آسیب ها مقاوم تر بوده و برای خرید نیز پیشنهاد می شود ، برای همین است که توصیه می شود حتما به جنس قایق بادی توجه داشته باشید . 

عمدتا برای ساخت و تولید قایق بادی از لایه هایی به نام پی وی سی استفاده می شود . این جنس شاید در ساخت بسیاری از قایق های بادی کاربرد داشته و برند های بزرگ دنیا نیز از همین جنس برای ساخت محصولات بادی و قایق های بادی خود استفاده می کنند . ولی برخی از قایق های بادی که در ابعاد بزرگتر ساخته می شوند ، بیشتر از پی وی سی برزنتی در تولید آن ها استفاده می شود . پی وی سی یک جنس ضد آب است که می تواند انعطاف پذیری بسیار خوبی را از خود نشان دهد و برای همین است که برای ساخت محصولات بادی کاربرد بسیار عالی دارد . از سوی دیگر می تواند وزن های بالا را نیز به خوبی تحمل کند . برای همین است که حتی برای ساخت قایق های بادی سایز بزرگ نیز از پی وی سی استفاده می شود . از این اجناس برای ساخت تخت بادی ، استخر بادی و ... نیز استفاده می شود . ولی یک مقدار به دلیل نازک بودن ممکن است در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر باشد .

به همین دلیل است که از پی وی سی برزنتی برای ساخت قایق بادی برزنتی استفاده می شود تا بدنه این قایق ها مقاوم تر شده و اینگونه بتوانند در برابر آسیب دیدگی ها و بسیاری از موارد دیگر مقاوم تر باشند . یک قایق بادی برای اینکه یک تا تعدادی از افراد را بر روی خود نگه خواهد داشت ، فشاری از جانب آن ها به بدنه قایق وارد خواهد شد و برای همین قایق بایستی قابلیت این را داشته باشد تا به بهترین شکل بتواند وزن افراد را تحمل کند . معمولا قایق های بادی برزنتی می توانند به بهترین شکل وزن هر فرد را تحمل کنند . به عنوان مثال یک قایق بادی برزنتی یک نفره می تواند تا صد کیلوگرم وزن را تحمل کند بنابراین با خیال راحت می توانید از قایق های برزنتی استفاده کنید . از سوی دیگر یک قایق بادی برزنتی دو نفره نیز می تواند تا 200 کیلوگرم وزن را تحمل کند . لذا ضخامت بدنه و ابعاد قایق بادی بیشتر شده و شرایط برای استفاده هر فرد راحت تر خواهد شد . 

قیمت قایق بادی برزنتی نیز با توجه به ابعاد و ظرفیتی که قایق بادی دارد می تواند متغیر باشد . بنابراین این تنها مورد نبوده و چه بسا موارد دیگری نیزدر قیمت قایق بادی برزنتی دخیل هستند که می توان به برند تولید کننده قایق بادی ، جنس بدنه ، نوع طراحی قایق بادی و مدل محصول نیز بستگی دارد . برای همین ما پیشنهاد می کنیم که با مراجعه به فروشگاه مرکزی اینتکس و با وارد شدن به دسته بندی قایق بادی ، قیمت قایق های بادی در مدل های مختلف را مشاهده کرده و اطلاعات دیگر آن را نیز مطالعه کنید . فروشگاه اینتکس بزرگترین مرکز فروش قایق بادی در ایران است که می توانید با مراجعه به آن خرید های قایق بادی خود را به صورت مستقیم انجام دهید . دلیل این ارزانی در فروشگاه اینتکس نیز فروش مستقیم محصولات بوده و به دلیل حذف واسطه ها شما می توانید قایق های بادی اصل و قایق های بادی آمریکایی بسیار عالی را با قیمت های بسیار ارزان تر خریداری کنید . 

یکی از بهترین قایق های بادی برزنتی بازار و فروشگاه اینتکس ، قایق بادی برزنتی مارینر می باشد . این قایق بادی کیفیت ساخت بسیار عالی را دارد و با توجه به کیفیت بسیار خوب خود در ابعاد بزرگی ساخته شده است و می تواند وزن های بسیار بالا را به خوبی تحمل کند . این قایق ها بیشتر از سایر قایق های بادی معمولی و ساده می توانند در برابر آسیب ها مقاوم باشند و حتی با توجه به کیفیت ساخت عالی خود قادر هستند که موتور قایق به بدنه آن ها متصل کنید . برای همین است که بیش از هر قایق دیگری معروف شده اند و یکی از بهترین گزینه ها برای خرید خواهند بود . البته قیمت قایق بادی برزنتی همچون قایق بادی مارینر می تواند کمی گران تر از سایر قایق هایی باشد که بیشتر برای جنبه تفریحی و برای استفاده یک یا دو نفره ساخته شده اند . این در حالی است که قایق های بادی برزنتی کاسپین شرکت بست وی نیز یکی از بهترین موارد برای خرید است . 


برای اینکه قایق بادی کاسپین نیز بدنه برزنتی داشته و طراحی آن کاملا متفاوت و منحصر به فرد است و از آن به عنوان قایق بادی حرفه ای یاد می شود . از دیگر قایق های بادی برزنتی دوست داشتنی و محبوب در میان مشتریان می توان به قایق بادی جیمینی اشاره کرد . بدون شکل قایق بادی جیمینی محبوب ترین مدل در میان تمامی قایق های بادی برزنتی است که در انتهای مطلب شما را با این قایق بادی حرفه ای آشنا خواهیم کرد . این قایق بسیار عالی در ابعاد بزرگی ساخته شده است و می توانید بر روی آن موتور نصب کنید . این در حالی است که قایق بادی جیمینی دارای کف آلومینومی نیز می باشد که آن را در برابر آسیب های جدی تر از قسمت کف محافظت می کند . برای همین است که شما می توانید با سرعت های بیشتری بر روی آب حرکت کنید . در نتیجه موارد اشاره شده می توان گفت که قایق های بادی برزنتی برند های اینتکس و بست وی از بهترین قایق های بادی است که شما می توانید آن ها را انتخاب و خریداری کنید و فروشگاه اینتکس بهترین راهنما برای شما در خرید قایق بادی برزنتی خواهد بود .