مبل بادی اینتکس

شرکت اینتکس را می توان بزرگترین تولید کننده محصولات بادی در سراسر دنیا معرفی نمود . این شرکت با تولید محصولات با کیفیت و زیبا ، توانسته است محبوبیت بسیاری را کسب کند و همچنین بتواند افراد بسیاری را به سمت خود جذب کند . این شرکت توانسته است محصولاتی مناسب برای تمام سنین و سلیقه ها تولید کند و این کار سبب این شده است تا این شرکت به یک شرکت محبوب در میان استفاده کنندگان تبدیل شود . 

این شرکت با تولید مبل های بادی یک نفره ، شیدار و دو نفره توانسته است نیاز تمام استفاده کنندگان را برطرف سازد و بتواند در هر سنین و سلیقه ای طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند . در ادامه به بررسی مبل های این شرکت خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

مبل بادی یک نفره اینتکس

این مبل بادی یک نفره اینتکس 97 سانتی متر طول ، 76 سانتی متر عرض و 69 سانتی متر ارتفاع می باشد که ابعاد بسیار مناسبی برای یک مبل بادی یک نفره محسوب می شود . از تمامی فضای این مبل بادی به طور بهینه استفاده شده است و قسمت اضافی بر روی این محصول مشاهده نخواهید کرد . بدنه این محصول اینتکس از پی وی سی می باشد . استفاده از پی وی سی در مبل های بادی مرسوم می باشد . دلیل این کار مقاومت بالای پی وی سی ، انعطاف پذیری آن و همچنین کیفیت بالای آن می باشد . بخش رویه این محصول از پی وی سی مخملی رنگی تهیه شده است تا در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نشود و بتوانید ساعت های طولانی بر روی این محصول استراحت کنید . 

بخش کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه تهیه شده است که به کمک این دولایه بودن میتوانید به راحتی و بدون نگرانی از نظر بروز مشکل برای کف این محصول از آن استفاده کنید . رنگ سفید و سبز استفاده شده در این محصول نیز به زیبایی محصول افزوده است و به یک محصول شاد و جذاب تبدیل شده است . 

راه اندازی این محصول نیز کار دشواری نبوده و می توانید پس از خارج نمودن آن از جعبه خود بر روی سطحی صاف قرار دهید و اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید . در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن محصول از میزان باد آن مطلع شوید و به مقدار دلخواه آن را باد کنید . 

مبل بادی دو نفره اینتکس

مبل بادی دو نفره اینتکس محصولی متفاوت از شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی بوده و بخش رویه آن نیز از پی وی سی مخملی می باشد . به سبب استفاده از این پی وی سی مخملی در رویه آن ، بدن شما در هنگام استفاده دچار تعریق نخواهد شد و می توانید از آن برای استراحت های طولانی مدت استفاده کنید . 

بخش کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه می باشد . به دلیل استفاده از پی وی سی دولایه در بخش کف این محصول ،استحکام آن در برابر فشار و ضربه بالا رفته است و می توانید با خیال آسوده از این مبل بادی استفاده کنید . رنگ صورتی استفاده شده در این محصول نیز به زیبایی آن افزوده است و می توان از آن به عنوان یک محصول مناسب برای استفاده در پذیرایی استفاده نمود . دو عدد بالش همراه این محصول نیز به شما کمک می کند تا بتوانید از آن ها برای استراحت و خوابیدن نیز استفاده کنید . این بالش های بادی نیز به همراه این محصول و در جعبه آن وجود دارند .

طول این مبل بادی دو نفره 157 سانتی متر ، عرض آن 86 سانتی متر و ارتفاع آن 69 سانتی متر می باشد که ابعاد بسیار مناسبی برای یک مبل بادی دو نفره می باشد . در طراحی بدنه این محصول نیز قسمت اضافی مشاهده نمی شود و از تمامی فضای این محصول به خوبی استفاده شده است و این ویژگی سبب این شده است تا بتوان از آن حتی در اتاق های کوچک نیز استفاده نمود . تحمل وزن 150 کیلوگرمی این مبل بادی نیز از ویؤگی های آن محسوب می شود که 2 نفر به راحتی می توانند از آن استفاده کنند . البته با کمی خالی کردن از باد محصول می توانید تحمل وزن آن را افزایش نیز بدهید . 

مبل بادی یک نفره شیبدار اینتکس

مبل بادی شیبدار اینتکس نیز از محصولات پرطرفدار این شرکت می باشد که با نام مبل بادی پشتی دار نیز از آن یاد می شود . این محصول نیز یکی از محصولات پرفروش این شرکت می باشد که توانسته است به سبب طراحی جالب خود ، افراد بسیاری را به سمت خود جذب کند . رنگ مشکی این محصول از جذابیت های این محصول به شمار می رود . در نگاه اول این محصول بسیار زیبا به نظر می رسد و مناسب برای استفاده در هر مکانی می باشد . 

در قسمت راست نشیمنگاه این محصول محل مخصوصی برای قرار دادن لیوان و یا بطری آب تعبیه شده است که البته از این مکان می توان مکانی برای قرار دادن وسایل اضافی خود نیز استفاده نمود . بدنه این محصول از پی وی سی مستحکم تهیه شده است و مقامت بالایی در برابر اشیاء تیز و فشار دارد . رویه این مبل بادی پشتی دار از پی وی سی طرح چرم تهیه شده است که به سبب استفاده از این جنس ، بدن شما در هنگام استفاده دچار تعریق نخواهد شد و می توانید ساعات طولانی را بر روی این محصول استراحت کنید . بخش کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه تهیه شده است تا توانایی تحمل ورن شما را داشته باشد و مشکلی برای این محصول پیش نیاید . 

طول این مبل بادی پشتی دار 173 سانتی متر ، عرض آن 81 سانتی متر و ارتفاع آن 91 سانتی متر می باشد که ابعاد بسیار مناسبی برای یک مبل بادی یک نفره می باشد و در اطراف بدن شما نیز فضای اضافی باقی خواهد ماند . تحمل وزن 110 کیلوگرمی این محصول نیز از ویژگی های آن محسوب می شود و یک نفر به راحتی و بدون بروز مشکل می تواند از این محصول استفاده کند .

 

شما می توانید بسته به نیاز و سلیقه خود ، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را خریداری کنید . شما می توانید در دسته بندی مبل های بادی ، انواع این محصولات را مشاهده کنید و نسبت به نیاز خود ، محصول مورد نظر را انتخاب کنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید .