مبل بادی پشتدار روی آب

intex 99913

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی پشتدار روی آب اینتکس یک محصول زیبا و کار آمد می باشد که دارای طرح و رنگ بندی زیبا می باشد . این محصول در مدت کوتاهی که تولید شده نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است . رویه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه ضخیم می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . این محصول دارای مقاومت بالایی در برابر فشار و دمای مختلف آب دارد به همین جهت از این محصول می توانید در آب های آرام و استخر های بزرگ استفاده نمایید . این محصول دارای یک پستونکی باد می باشد که با انواع پمپ های دستی و برقی قابل باد شدن است . نشیمنگاه نرم و ضد تعریق این محصول به راحتی این مبل افزوده است و همچنین با توجه به تکیه گاه سرخودی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه نمایید . این مخصول دارای مهلت تست 48 ساعته می باشد که به شما کمک می کند که از سالم بودن محصول خود اطمینان کامل را داشته باشید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی پشتدار روی آب با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

 نوع تفریحی
 طول  114 سانتی متر
 عرض  70 سانتی متر
 ارتفاع  85 سانتی متر
 جنس بدنه پی وی سی 
 تعداد دستگیره 
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان و بزرگسالان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت حفظ تعادل بالا بر روی آب
رده سنی: 2+
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

مبل بادی پشتدار روی آب یکی از راحت ترین و دوست داشتنی ترین مبل های بادی است که به عنوان لوازم شنا تفریحات آبی شناخته می شود که با استفاده از آن می توانید لحظات شاد و دوست داشتنی را بر روی آب رقم بزنید . با استفاده از مبل بادی پشتدار روی آب می توانید بر روی آب ریلکس کنید و به مانند یک قایق و یا تشک بادی روی آب ، ریلکس کرده و استراحت کنید . مبل های بادی روی آب ، از جدید ترین محصولات بادی فروشگاه اینتکس می باشند که برای استفاده تمامی رده سنی ساخته شده است و می تواند توسط کودکان و حتی بزرگسالان نیز مورد استفاده قرار بگیرد . 

داشتن ابعاد بزرگ در محصول و البته تحمل وزن بالایی که دارد ، باعث شده است تا محدودیت سنی برای آن وجود نداشته باشد . ولی بایستی توجه داشته باشید که کودکان سنین پایین به دلیل عدم اطلاع کافی از خطرتان احتمالی ، بهتر است از این مبل های بادی استفاده نکنند ، یا در صورت استفاده از آن به همراه والدین باشند و آن ها بر روی بازی ها و تفریحات آبی کودکشان نظارت داشته باشند تا خطری برای آن ها پیش نیاید . توجه داشته باشید که این مبل بادی دارای ویژگی های بسیار خوب ساختاری است که در این بخش در قالب نقد و بررسی جامع به تمامی آن ها اشاره خواهیم کرد . 

در ابتدا می پردازیم به چگونگی تولید مبل بادی پشتدار روی آب . شرکت اینتکس تولید کننده مبل بادی پشتدار روی آب می باشد که یکی از بهترین شرکت ها و نامدار ترین برند ها در زمینه ساخت و فروش محصولات بادی در دنیا می باشد که به دلیل تولیدات موفق و با کیفیتی که دارد ، بسیار محبوب شده است . این مبل بادی روی آب از لایه های ضخیم و بسیار خوب پی وی سی تولید شده است . پی وی سی یا وینیل هر دو در واقع یک جنس هستند و کیفیت بسیار بالایی را دارند .

دوام این لایه ها به یک فاکتور مهم یعنی ضخامت بستگی دارد که مبل بادی پشتدار روی آب از لایه های ضخیم رنگی و شفاف ساخته شده است و به همین علت نیز بسیار زیبا و در عین حال با کیفیت شده است . هر دو لایه یعنی لایه های شفاف و رنگی این مبل بادی دوام خوبی را داشته و شفافیت بخش بالایی مبل بادی برای زیبایی در تولید مبل به کار رفته است و از نظر کیفیتی نیز در سطح بالایی قرار دارد ، بنابراین به اشتباه در فکر نازک بودن این لایه ها نباشید . چرا که اینتکس با تجربه کاری بسیار بالای خود ، این محصولات را تولید کرده و تمامی آن ها را تست و ارزیابی می کند . 

از طراحی بسیار خوب این مبل بادی می توان به داشتن تکیه گاه و یا همان پشتی اشاره کرد که باعث می شود تا شما در حالتی نشسته بر روی مبل قرار بگیرید ، به طوریکه تشک بزرگ آن نیز به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید پاهای خود را دراز کرده و استفاده کنید . وجود تکیه گاه بلند و بالشتک بادی در آن قسمت می تواند به خوبی کمر ، سر و گردن را پوشش داده و یک فضای ایده آل را برای استراحت کردن به وجود بیاورد . نکته قابل توجه بعدی وجود دسته های کناری در محصول و داشتن لبه های بادی برجسته اشاره کرد که به حفظ تعادل مبل بادی پشتدار روی آب بسیار کمک خواهد کرد . 

از سایر ویژگی ها و خصوصیاتی که می توان نسبت به مبل بادی پشتدار روی آب اشاره نمود ، وجود یک جالیوانی بر روی بدنه آن است که به شما اجازه خواهد داد تا نوشیدنی های خود را به همراه داشته باشید . همچنین از سایر ویژگی های بسیار خوب در طراحی مبل بادی پشتدار روی آب می توان به داشتن رویه مواج اشاره کرد . استفاده از این طراحی در بیشتر لوازم شنا تفریحات آبی که ساختاری تشک مانند و یا مبل مانند دارند ، دیده می شود و علت آن نیز نرمی و انعطاف پذیری بیشتری است که این طراحی به بدنه محصولات بادی می بخشد ، بنابراین شما نیز می توانید برای طولانی مدت بر روی آب ریلکس کرده و استراحت کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...