مبل بین بگ سفید بزرگسال

bin bag i60

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
1,750,000
18%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بین بگ سفید بزرگسال

مبل بین بگ سفید بزرگسال از سری مبل های شنی یونولیتی تولید شده توسط شرکت تهران اینتکس بوده که دارای راحتی و طراحی بسیار خوبی می باشد. این منوع مبل در واقع ساخته شده از جنس پلی استر با مواد داخلی یونولیتی بوده که بر خلاف مبل های بادی می تواند قابلیت تغییر شکل داشته باشد. تغییر شکل بدنه این محصول به دلیل داشتن انعطاف بالای آن بوده که می توان آن را به هر شکلی درآورد. این نوع مبل بدنه ای با قابلیت شستشو داشته و می توان آن را به هر مواد شوینده ای شست. همچنین برای آن یک زیپ تعبیه شده تا به راحتی مواد داخل آن را تعویض کرده و یا کم و زیاد کرد. این محصول می تواند به دلیل داشتن وزن بسیار مناسب در هر مکانی بخصوص مسافرت ها نیز قابل حمل و جا به جایی باشد. 

مبل بین بگ سفید بزرگسال

مبل بین بگ سفید محصولی تولید شده توسط شرکت تهران اینتکس برای سنین بزرگسالان که در رنگ های مختلفی تولید و عرضه شده است. این کالا در رنگ سفید از زیباترین و شیک ترین مبل های بین بگ بوده که به دلیل داشتن طراحی و جنس بدنه بسیار مناسب خود قابل استفاده در هر مکانی خواهد بود. این محصول دارای کیفیت ساخت بهتری نسبت به مبل های بادی بوده و درصد خرابی و همچنین آسیب رسیدن به آنها بسیار کمتر می باشد. این کالا از ویژگی هایی همچون انعطاف بیشتری برخوردار بوده که در ادامه نیز به مزیت ها و توضیحات بیشتر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت بدنه این مبل بین بگ سفید رنگ به صورت گرد بوده و از نشیمنگاه و همچنین تکیه گاهی استانداردی بهره مند است. همانطور که در فوق اشاره نمودیم یکی از ویژگی های خوب این بدنه داشتن انعطاف و شکل پذیری بسیار بالا بوده که در نهایت سبب می شود تا هنگام نشستن بر روی آن تمام اعضای بدن را فرا بگیرد. تکیه گاه آن نیز قابلیت انعطاف بالایی داشته به صورتی که هنگام تکیه دادن به کمی شیب به خود خواهد گرفت تا اعضای کمر را در خود فرا بگیرد. در کل ارگونومی بدنه ای نوع مبل به قدری خوب و راحت بوده که هر مصرف کننده ای جذب خود می کند. از همین رو می توان به عنوان یک مبل با دوام و مقاوم در هر مکانی از منزل یا محل کار استفاده نمود. اما یک زیپ مخصوص نیز برای آن در نظر گرفته شده تا بوسیله آن بتوانید مواد داخلی را به شکلی آسوده پر و یا خالی کنید.

ابعاد، ظرفیت بدنه و وزن

مبل بین بگ سفید دارای ابعادی معادل (طول: 75 سانتی متر ، عرض: 65 سانتی متر ، ارتفاع: 85 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین بزرگسالان و حتی سنین کمتر خواهد بود. ابعادی که شامل تمامی قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. اما هر نوع مبل بین بگی دارای حجم و ظر فیت داخلی بوده که نسبت به آن مقدار داخل این کالا را از مواد پر می کنند. این مبل نیز دارای ظرفیت 180 لیتری بوده که می توان به صورت دلخواه حتی کمتر از این مقدار نیز داخل را پر نمود. وزن این مبل برابر 3 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب برای حمل در هر مکانی می باشد. اما بحث تحمل وزن برای چنین مبل هایی زیاد معنی نداشته اما برای نشستن روی هر نوع مبلی نمی توان فشار ناشی از اوزان بسیار بالا را به آنها وارد کرد. ولی مبل های بین بگ در کل تحمل وزن بسیار بالاتری نسبت به قوی ترین مبل های بادی دارند که نوعی مزیت برای آنها محسوب شود.

جنس بدنه و مواد داخلی

جنس بدنه از مهمترین ویژگی هایی بوده که نه تنها در این محصولات بلکه در محصولات بادی نیز توجه زیادی به این مسئله می شود به همین دلیل در این کالا نیز دارای اهمیت بالایی است. مبل بین بگ سفید از لحاظ جنس بدنه از دو بخش جنس رویه و جنس مواد داخلی تشکیل شده است که جنس رویه و بدنه اصلی آن از نوع پلی استر پارچه ای است. این قسمت از بدنه مبل علاوه بر داشتن ضخامت بالا از انعطاف بیشتری نیز برخوردار است. بدنه ای که هیچ راه نفوذ آب به داخل بدنه نداشته و از قابلیت شستشو برخوردار است. قابلیتی که می تواند خیال مصرف کننده را بابت تمیز کردن این مبل در صورت هر گونه کثیفی راحت کند. اما جنس مواد داخلی این نوع مبل کاملا از یونولیت یا همان فیبر بوده که در ابتدای تولید به مقدار استاندارد آن را پر می کنند. این مواد به راحتی قابلیت کم و زیاد کردن توسط مصرف کننده به وسیله زیپ مخصوص که در بدنه اصلی تعبیه شده خواهد داشت. یونولیت ها قابلیت فشرده سازی دارند به همین دلیل می توان برای کمی سفت تر شدن بدنه مقدار آن را افزایش داد. از دیگر قابلیت این جنس بدنه تعمیر تضمینی آن توسط نمایندگی اینتکس می باشد.

جمع بندی

مبل بین بگ سفید از سری مبل های هپی چیر بوده که تولید شده در رنگ بندی و طرح های مختلف می باشد. محصولی با دوام و با کیفیت که توسط شرکت تهران اینتکس تولید شده و با ضمانت قابل عرضه به تمامی نقاط ایران می باشد. این نوع مبل ها در رنگ بندی های مختلف و حتی طرح های مختلف قابل تولید بوده که می توانید با سفارش خود قبل از خرید آن مبل بین بگ مورد نظر خود را دریافت کنید.

طول 75 سانتی متر
عرض 65 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
جنس رویه پلی استر
حجم بدنه 180 لیتر
مواد داخلی مبل یونولیت
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...