مبل بین بگ وندا طرح تخت

Vanda 03

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,050,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بین بگ وندا طرح تخت

مبل بین بگ وندا طرح تخت از راحت ترین مبل های بین بگ بوده که محلی راحت برای خواب و استراحت های سطحی برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت. این محصول سطحی مواج داشته و به گونه ای طراحی شده که از یک بالش سرخود نیز بهره مند می باشد. این محصول بدنه از جنس پلی استر با رویه جیر داشته که کاملا از قابلیت ضد آب بودن بهره مند می باشد. بدنه ای که قابلیت شستشو توسط دست را داشته و به هیچ عنوان به قسمت بیرونی و درونی آن آسیب وارد نخواهد شد. اما مواد داخلی استفاده شده در درون این مبل بین بگ نیز از نوع استایروفوم یا همان یونولیت بوده که باعث شده انعطاف پذیری و شکل پذیری این کالا افزایش یابد. یونولیت های استفاده شده برای این محصول با بسیاری از یونولیت های مختلف تفاوت داشته و بیشتر نرمی و لطاف را به همراه خواهد داشت. داخل این بین بگ به اندازه کافی از یونولیت پر شده تا هنگام نشستن روی آن به مقدار کمی فرو برود. به همین دلیل از تحمل وزن بالایی برخوردار می باشد. برای بدنه اصلی یک زیپ مخفی در نظر گرفته شده تا دسترسی آسوده به مواد داخلی این کالا داشته باشید.

نقد و بررسی مبل بین بگ وندا طرح تخت

مبل بین بگ وندا طرح تخت از نمونه مبل بین بگ های ساخته شده چند کاره می باشد که این ویژگی را به دلیل طراحی خاص و منحصر به فرد خود کسب کرده است . بین بگ ها نسل جدیدی از مبل ها هستند که دارای طراحی کاملا متفاوت از هر نوع مبل دیگری می باشند . برای ساخت مبل بین بگ وندا طرح تخت از هیچ پایه ای استفاده نشده و سطحی بسیار نرم و انعطاف پذیر دارد . استفاده از این مبل بین بگ برای دو فرد بزرگسال می باشد که برای خوابیدن مناسب یک نفر می باشد . اگر قصد خرید مبل بین بگ وندا طرح تخت دارید در ادامه مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با این محصول آشنا شوید .

طراحی مبل بین بگ وندا طرح تخت

طراحی مبل بین بگ بدین گونه است که دو فرد می توانند بر روی بین بگ بنشینند که عمدتا با قرار دادن بین بگ در کنار دیوار می توانید تکیه گاهی نیز برای بین بگ خود ایجاد کنید ، اما اگر از بین بگ با فاصله از دیوار استفاده کنید ، عملا تکیه گاهی نخواهید داشت ، بدین منظور بهتر است که برای نشستن های موقتی خود از بین بگ به صورت مبل استفاده کنید . اما در کنار این موضوع ، طراحی خوابیده و شیبدار بین بگ به شما این اجازه را خواهد داد تا از آن به عنوان تخت استفاده کنید .

کناره های بین بگ دارای بلندی نسبت به به بخش میانی بین بگ می باشد که یکی از کناره ها ارتفاع بیشتری داشته و مناسب برای قرار دادن سر است . شیب و قوس بسیار عالی بین بگ می تواند سطحی آرگونومیک را برای خوابیدن شما ایجاد کند . محتوای شنی قابل تحرک بین بگ همچنین انعطاف پذیری و فرم پذیری عالی را برای بین بگ ایجاد کرده است که از وارد شدن فشار به اندام ها کاسته و جریان خون شکل بهتری را خواهد داشت .

طراحی سه لایه مبل بین بگ وندا طرح تخت

مبل بین بگ وندا طرح تخت از طراحی سه لایه برخوردار است که بیرونی ترین لایه آن را پوسته تشکیل داده است . پوسته یا رویه بیرونی ترین لایه بوده و جنس آن از اهمیت بالایی برخوردار است ، چرا که از نظر ظاهری و کیفیت مورد سنجش قرار می گیرد . برای تولید مبل بین بگ وندا طرح تخت از یک لایه دیگر یعنی آستری استفاده شده است که دوام بسیار عالی به رویه بخشیده است و نگهداری محتوای شنی داخل بین بگ را بر عهده دارد ، تا در صورت نیاز به شستشو رویه بتوانید آن را جدا کنید . عدم نبود آستری می توانست شما را به دردسر بیاندازد . 

جنس مبل بین بگ وندا طرح تخت

برای ساخت رویه مبل بین بگ وندا طرح تخت از جنس مرغوب و درجه یک پارچه پلی استر جیر استفاده شده است . پلی استر از سری پارچه های شمعی با الیاف پلی استر می باشد که این جنس به دلیل خاصیت آبگریزی خود می تواند سبب ضد آب شدن سطح بین بگ شود . پارچه های پلی استر دوام بسیار بالا و عمری طولانی دارند . طراحی جیر سطح بین بگ نیز سبب لطیف تر شدن مبل بین بگ شده است . بخش داخلی بین بگ نیز از فیبر تشکیل شده است که به صورت خرد شده داخل آستری پارچه ای ریخته شده است .

تعمیرات مبل بین بگ وندا طرح تخت

ممکن است در استفاده طولانی مدت که عمدتا پس از 2 سال ممکن است شاهد افت مبل بین بگ خود باشید که علت آن نیز فشرده شدن محتوای یونولیتی داخل بین بگ است که بر اثر فشار های وارده در طول زمان فشرده شده اند ، این فشردگی می تواند همراه با سفتی مبل و ایجاد فضای خالی در داخل مبل بین بگ شود ، بنابراین شما می توانید با تهیه کردن محتوای شنی از فروشگاه تهران اینتکس یا جاهای دیگر نسبت به شارژ محصول اقدام کنید . امکان شارژ مبل بین بگ وندا طرح تخت وجود دارد . برای تعمیرات دیگر نیز می توانید از فروشگاه اینتکس کمک بگیرید .

طول 180 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 55 سانتی متر
جنس رویه پارچه پلی استر جیر
جنس بخش کناری پارچه پلی استر جیر
مواد داخلی مبل پلی استایروفوم (یونولیت)
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای سطح مواج برای خواب
 انعطاف پذیر
 دارای بالش سرخود
 قابلیت شستشو توسط دست
 دارای بدنه ضد آب
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...