مبل شنی اصل با مواد یونولیتی

MOBL-8003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی اصل با مواد یونولیتی

مبل شنی اصل با مواد یونولیتی این بار با یک رنگ فوق العاده شاد و جذاب تولید و عرضه شده است که همین امر سبب شده تا مخاطبین استفاده و انتخاب این مبل شنی تمام سنین باشند و حتی نوجوانان و جوانان هم رغبت زیادی برای انتخاب این محصول و خرید ان داشته باشند. اگر نگاهی جامع و کلی به این محصول بیندازید می توانید مشاهده نمایید که در بخش جلویی این مبل شنی یکعدد جیب بزرگ تعبیه شده است که با استفاده از ان می توانید وسایل خود را در دورن این بخش قرار داده و در مواقع مورد نیاز از ان استفاده کنید. هم چنین شما می توانید نام شرکت تولید کننده این مبل شنی را هم به وضوح در قسمت بالایی جیب مشاهده نمایید که نشان از اصالت این محصول خواهد داشت. بحث دوخت و نحوه شکل گیری ان نیز دیگر مورد مهمی است که باید به ان اشاره کنیم زیرا دوخت این محصول هم جلوه بیشتری به این مبل شنی داده است و سبب شده تا درکنار کیفیت بالای این محصول ، زیبا و خلاقیت در دوخت و طراحی را هم مشاهده کنیم. حمل و نقل اسان و سبک ورن بودن این محصول هم از دیگر موارد مهمی است که در خصوص این مبل شنی باید به ان اشاره کنیم.

نقد و بررسی مبل شنی اصل با مواد یونولیتی

مبل شنی اصل با مواد یونولیتی

مبل شنی اصل با مواد یونولیتی یکی از بادوام ترین و در عین حال زیبا ترین مبل های شنی موجود در بازار است که در این سال ها تولید و عرضه شده است. این محصول با بهره مندی از یک رویه با کیفیت و هم چنین پر شده توسط مواد یونولیتی شکل گرفته است که باعث شده تا شما رضایت کامل را از این محصول داشته و ابراز علاقه به خرید ان کنید. همین طور در این مطلب شما قادر خواهید بود تا به صورت کامل نقاط قوت و ضعف این مبل شنی را مشاهده نموده و با اطمینان خاطر ان را در سبد خرید خود جای دهید....

نوع طراحی و ساختار محصول

عامل نخست در خصوص این محصول به شیوه طراحی و شکل گیری این کالا تعلق می گیرد به این صورت که شما می توانید در تصویر این محصول هم ساختار گرد این مبل شنی را مشاهده کنید. بحث بعدی در خصوص نحوه طراحی این محصول حد فاصل بین نشیمنگاه و همین طور تکیه گاه این محصول است که باعث شده تا شما پس از نشستن بر روی این محصول بتوانید در بهترین حالت ممکن به این کالا تکیه دهید. هم چنین مسئله بعدی در خصوص این محصول نیز به رنگ ان تعلق می گیرد که شرکت سازنده سعی کرده تا رنگ اصلی این محصول را یک رنگ شاد قرار داده و تمامی بخش های این کالا را با رنگ صورتی تولید و عرضه کند. هم چنین دوخت این مبل شنی نیز به گونه ای صورت گرفته که شما می توانید لایه های اصلی دوخته شده روی این کالا را در بهترین حالت ممکن مشاهده نمایید. البته باید به یکی از مزیت های این محصول هم اشاره کنیم که در بخش جلویی این مبل شنی یک عدد جیب بزرگ دیده می شود که شما می توانید وسایل خود نظیر تلفن همراه ، دفتر ، روزنامه و ... را در داخل ان قرار داده و در مواقع لازم از ان استفاده نمایید که این عامل خلاقیت شرکت تولید کننده این مبل شنی را نشان می دهد. قابلیت تعویض و جا به جایی محتویات داخلی هم در این مبل شنی وجود دارد به این صورت که باز کردن زیپ اصلی این محصول و حتی بدون باز کردن این بخش و با تکان دادن این مبل شنی می توانید یونولیت های داخلی این مبل را جا به جا کرده و ابعاد و ساختار دلخواه خود را به این محصول ببخشید که قطعا یکی از ویژگی های خوب این کالا به شمار می رود.

کیفیت و جنس محصول

همان طور که در بخش قبلی به ان اشاره کردیم شما قادر خواهید بود تا محتویات داخلی این مبل شنی را جا به جا نموده و حتی در صورت اسیب دیدن و خراب شدن هر یک از ان ها به راحتی ان ها را تعویض نمایید که از مزایای این محصول به شمار می رود. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که رویه اصلی این محصول از جنس برزنتی شکل گرفته است که یکی از با دوام ترین و رایج ترین پارچه های در بین مبل های شنی و بین بگ ها به شمار می رود.

ابعاد محصول

شما در هنگام خرید باید به این مسئله هم توجه کنید که قصد دارید از این مبل شنی در چه فضا و مکانی استفاده کرده و در ان بخش چه مقدار فضا در اختیار شما می باشد که بتوانید با خیالی راحت از این محصول بهره مند شوید. پس از اگاهی از ابعاد خود حال باید به این مسئله هم اشاره کنیم که مبل شنی اصل با مواد یونولیتی دارای طول و عرض 90 سانتی متر و همین طور ارتفاع 110 سانتی متر می باشد که البته این ارتفاع تا قسمت نشیمنگاه این مبل شنی 50 سانتی متر خواهد بود. با در نظر گرفتن این موارد و با توجه به وزن پنج کیلو گرمی و تحمل وزن 180 کیلوگرمی این محصول حال می توانید با اگاهی کامل خرید خود را انجام دهید.

جمع بندی

مبل شنی اصل با مواد یونولیتی با بدنه ای انعطاف پذیر و دوخت فوق العاده و رویه ای با دوام به بازار عرضه شده است که شما می توانید با در نظر گرفتن تخفیف ویژه این محصول ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نموده و درب منزل این محصول را تحویل بگیرید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه برزنتی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...