مبل شنی اینتکس

intex 43855

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,000,000 تومان
6,700,000
11%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی اینتکس

مبل شنی اینتکس یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت اینتکس تولید و عرضه گردیده است . جنس بدنه این محصول از جنس پارچه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت از این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و انعطاف پذیری این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و مبل شنی خود را به شکل دلخواه تبدیل کنید که در زمان استراحت حس خوش آیندی داشته باشید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . مبل شنی اینتکس دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول با توجه به رنگ و طرحی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید و همچنین دارای یک دستگیره می باشد که به شما کمک می کند که این حصول را به راحتی حمل نمایید .  شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل شنی اینتکس از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی مبل شنی اینتکس

مبل شنی اینتکس را به جرات می توان خاص ترین تولید شرکت اینتکس در حوزه مبل های شنی عنوان کرد. در واقع شما با دیدن تصویر این محصول نیز می توانید به بهترین شکل ممکن به این ادعا پی ببرید زیرا این محصول قطعا می تواند نیاز شما را به صورت کامل برطرف کرده و یک کالای فوق العاده برای شما به شمار رود. در همین خصوص شاید شما همواره در هنگام خرید و انتخاب این محصول یک سری سوالات داشته باشید و شاید این موارد نیز باعث شود تا در هنگام انتخاب این محصول شک و تردید کنید. در همین رابطه پیشنهاد می کنیم تا اگر ساختار این محصول باعث شده تا جذب خرید این محصول شوید ، ادامه این مقاله را به صورت کامل تا انتها دنبال کنید...

نوع شکل گیری و طراحی محصول

قطعا اولین ویژگی مهم که یک محصول در هنگام خرید دارا می باشد بحث شیوه شکل گیری آن کالا می باشد. شاید این مسئله بسیار مهم باشد که محصولی که شما انتخاب می کنید باید دارای چه ویژگی هایی از نظر نوع طراحی باشد. در همین راستا نیز می توان عنوان کرد که همان طور که در تصویر اصلی این محصول مشاهده می کنید ساختار این مبل شنی دقیقا برگرفته از یک صندلی یک نفره راحتی می باشد. این ساختار شاید اصلی ترین دلیل انتخاب این محصول توسط مشتریان باشد. در واقع باید به این مسئله دقت کنید که این مبل شنی واقعا می تواند جای خالی یک مبل را برای شما به صورت کامل و به بهترین شکل ممکن برطرف کند.

ساختار اصلی این محصول یک ساختار مربعی شکل می باشد که این الگو برداری شده از مبل ها و صندلی های راحتی یک نفره می باشد. بخش زیرین و به عبارت دیگر کف و یا نشیمنگاه این محصول به صورت مربعی شکل طراحی و تولید شده است که بخش های کناری این کالا به صورت گرد طراحی شده و این گرد بودن باعث شده تا جلوه این محصول دو چندان جذاب تر شود. هم چنین مسئله دیگری که می توان در خصوص این طراحی به آن اشاره کرد بحث لبه های کناری و گوشه های این محصول می باشد. مبل شنی اینتکس این مزیت را به بهترین شکل ممکن برای شما فراهم کرده است که بتوانید پس از نشستن بر روی این محصول دستان خود را بر روی نواحی کناری این مبل شنی قرار داده و در بهترین حالت ممکن از این محصول استفاده کنید.

در واقع نواحی کناری این مبل شنی همانند دستگیره هایی عمل می کنند که این عامل باعث می شود تا این محصول جلوه جذابی بگیرد. هم چنین بخش تکیه گاه این محصول نیز از دیگر خصوصیات خوب این کالا می باشد. شما می توانید مشاهده کنید که این تکیه گاه هم دارای یک ساختار مربعی شکل است که این عامل سبب شده تا به صورت کامل فضای تکیه گاه شما را پوشش داده و بتوانید به ساده ترین شکل ممکن از این تکیه گاه استفاده کنید. ساختار این تکیه گاه هم خود باعث زیبایی هر چه بیشتر این محصول شده است. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این بخش دارای فراز و نشیب هایی می باشد که این ویژگی باعث شده تا تکیه گاه این محصول ارتفاع این کالا را هم افزایش داده باشد.

در کنار این موارد شما می توانید مشاهده کنید که در بخش بالای تکیه گاه این محصول یک عدد دستگیره قرار گرفته است. این دستگیره دارای کاربرد های گوناگونی می باشد که از مهم ترین ان ها می توان به قابلیت استفاده به عنوان دستگیره حمل و نقل اشاره کرد. در واقع شما می توانید با در دست گرفتن این دستگیره به ساده ترین شکل ممکن این محصول را حمل و نقل کرده و فضای آن را به ساده ترین شکل ممکن تغییر دهید. علاوه بر این ها این مزیت برای شما وجود خواهد داشت که این دستگیره را در دست گرفته و بدون بلند کردن آن ، در فضاهایی که به صورت صاف می باشد آن را هل دهید که این نکته هم یکی دیگر از کاربرد های این دستگیره حمل و نقل به شمار می رود.

علاوه بر این ها باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این محصول دارای یک رنگ یکدست قرمز رنگ می باشد. شاید این رنگ قرمز یکی از دلایل اصلی باشد که خیلی از افراد سعی می کنند تا به بهترین شکل ممکن اقدام به خرید و انتخاب این محصول کنند. در واقع باید به این نکته توجه کنید که سر تا سر بدنه اصلی این محصول و حتی دیگر نواحی این مبل شنی به صورت یکدست قرمز رنگ می باشد. این رنگ قرمز باعث شده تا محصولی که به دست شما می رسد فوق العاده چشم نواز باشد. هم چنین نکته مهم دیگری که می توان در خصوص این محصول اشاره کرد بحث لبه اصلی این محصول می باشد.

اگر به تصاویر این محصول دقت کنید یک لایه دوخت مربعی شکل با لبه های گرد بر روی این محصول و در بخش جلویی آن قرار دارد که این عامل با رنگ یکدست سفید شکل گرفته است و باعث شده تا شما یک کالای زیباتری را شاهد باشید. در واقع این ناحیه سبب شده تا محصول شما از سادگی و یکدستی خارج شده باشد و شما یک کالای بی نظیر و جذاب را در اختیار داشته باشید. هم چنین اگر از بحث رنگ بندی این محصول هم عبور کنیم به بحث نشیمنگاه این محصول خواهیم رسید. این قسمت نیز به صورت برآمده طراحی و تولید شده است. در واقع این ناحیه به گونه ای طراحی شده است که فرد با قرار گرفتن بر روی این مبل شنی بتواند یک نرمی و راحتی فوق العاده را حس کند که قطعا مزیت بزرگی خواهد بود. البته شایان ذکر است که با هر بار نشستن بر روی این محصول می توانید انعطاف پذیری این بخش را هم شاهد باشید و مشاهده کنید که هر سری این ناحیه نرم تر و راحت تر خواهد شد.

موارد استفاده از محصول

همان طور که می دانید مبل های شنی کاربرد های گوناگونی دارند. از مهم ترین این کاربرد ها می توان به استفاده از این محصول برای نشستن های روز مره در داخل منزل و یا محل کار اشاره کرد. در واقع باید به این مسئله دقت کنید که شما قادر خواهید بود تا این محصول را با توجه به رنگی که دارد در داخل منزل و یا هر فضای دیگری قرار داده و گاها با رنگ بندی دکوراسیون خود نیز آن را ست کنید و پس از ان از در اختیار داشتن این محصول لذت ببرید.

عده ای دیگر از افراد نیز وجود دارند که از این محصولات برای استفاده در گیم نت ها بهره می برند. با توجه به این که فردی که به گیم نت می رود و یا قصد دارد به بازی های رایانه ای بپردازد ممکن است ساعت ها مشغول بازی باشد ، پس قطعا نیاز است تا یک محصول نرم و راحت را در اختیار داشته باشد که با هر بار بازی کردن با این محصول از ان خسته نشود. این ویژگی یکی دیگر از دلایلی است که سبب می شود تا مبل شنی اینتکس یک محصول ایده آل برای این دسته از افراد نیز به شمار رود. هم چنین از این محصول می توانید برای تماشای تلویزیون ، نشستن و خواندن کتاب ، روزنامه و ... نیز استفاده کرد که قطعا کاربردی مناسب را در اختیار شما قرار خواهد داد.

جمع بندی

مبل شنی اینتکس قطعا یک مبل شنی تمام عیار و زیبا می باشد که خصوصیات فوق العاده ای دارد. بهره مندی از کیفیت عالی ، رویه مقاوم ، انعطاف پذیری و نرمی و راحتی فوق العاده و هم چنین رنگ جذابی که دارد از خصوصیات فوق العاده مهم این مبل شنی به شمار می رود. علاوه بر این ها بهره مندی از قابلیت شست و شو ، قابلیت تعویض رویه و محتویات داخلی و هم چنین تحمل وزن بالای این محصول هم از دیگر خصوصیاتی است که می توان به آن اشاره کرد. فروشگاه اینتکس نیز سعی کرده تا این محصول را با یک قیمت عالی به دست شما عزیزان برساند که پیشنهاد می کنیم از این فرصت استثنایی استفاده کرده و مبل شنی اینتکس را خریداری کنید.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
دارای دستگیره مخصوص حمل
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...