مبل شنی با زیر پایه

bestway 43886

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی با زیر پایه

مبل شنی با زیر پایه محصولی جدید و با کیفیت که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است  این محصول دارای بدنه از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر وزن بالا و ضربه می باشد به همین جهت از این محصول می توانید در مکان های مختلف مانند منزل ، محل کار و همچنین قابل استفاده در فضای باز می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از یونولیت می باشد که بسیار نرم و راحت است و برای شارژ کردن این محصول یک زیب در قسمت زیر مبل طراحی شده که می توان از آن قسمت یونولیت اضافه کنید . و همچنین همراه این محصول زیرپایه های مربعی مخصوص وجود دارد که به شما کمک می کند که موقع لزوم پا ها را بر روی آن قرار داد و استراحت کرد . مبل شنی با زیر پایه دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . از قابلیت های مهم این محصول می توان به تعویض مواد داخل و حتی پوسته رویه اشاره نمود . علاوه بر این می توانید پوسته رویه این محصول را نیز ب خیالی آسوده تمیز نموده و استفاده نمایید . در قسمت کناری این محصول یک جیب تعبیه شده است که برای شما این امکان را فراهم می کند که اشیا قیمتی و کوچک خود را داخل آن قرار دهید شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن فرموده و همچنین می توانید با همکاران ما نیز تماس حاصل فرمایید . 

نقد و بررسی مبل شنی با زیر پایه

مبل شنی با زیر پایه

مبل شنی با زیر پایه یک محصول بی نظیر می باشد که طراحی فوق العاده ای دارد. این محصول ساخته شده از رنگ یکدست صورتی می باشد که چشم نواز می باشد. این مبل شنی بر روی خود یک عدد جیب را هم می بیند که به سادگی می توانید اشیا کوچک خود را در داخل ان قرار دهید. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی کامل این محصول پرداخته و ان را نقد و بررسی کنیم پس ما را تا انتها دنبال کنید..

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از دلایل انتخاب این محصول توسط مشتریان نوع طراحی ان است که باعث شده تا فوق العاده چشم نواز باشد. شکل تکیه گاه این محصول به صورت مستطیلی و ایستاده بوده و همین طور بخش نشیمنگاه این محصول نیز به صورت گرد می باشد. در ارتباط با نشیمنگاه این محصول نیز باید گفت که به صورت فرو رفته طراحی و تولید شده است که فوق العاده نرم می باشد و احساس فوق العاده ای را در هنگام نشستن بر روی ان تجربه خواهید کرد. هم چنین تکیه گاه این محصول به صورت ثابت و ایستاده بوده که به صورت کامل می توانید به ان تکیه داده و به استراحت بپردازید. هم چنین رنگ این محصول به صورت یکدست صورتی بوده که محبوبیت خاصی مخصوصا در بین بانوان داشته و می توانید ان را با محیط کار و یا محیط منزل خود ست نمایید. در کنار این محصول یک عدد جیب نیز قرار گرفته است که اشیا کوچک مانند تلفن همراه خود را نیز می توانید در ان قرار داده و نگران گم شدن ان نباشید. هم چنین طراحی فوق العاده این محصول به گونه ای است که انعطاف پذیری بالایی دارد. همراه این محصول زیر پایه مربعی مخصوص هم وجود دارد که به شما کمک می کند که موقع لزوم پا ها را بر روی آن قرار داده و استراحت کنید.

جنس بدنه

یکی از نکات مهم در انتخاب یک محصول جنس بدنه ان است که در خرید شما تاثیر زیادی دارد. در همین ارتباط باید عنوان کرد که این مبل شنی ساخته شده از رویه ای با جنس چرم مصنوعی می باشد که فوق العاده مقاوم است. هم چنین این محصول ساخته شده از مواد داخلی یونولیت بوده که در عین داشتن نرمی و لطافت ، استحکام قابل قبولی داشته و به سادگی اسیب نخواهد دید.

ابعاد و وزن

معمولا افرادی که قصد خرید یک مبل شنی را دارند با توجه به ابعاد منزل خود تصمیم به خرید یک مدل می کنند. در همین ارتباط باید عنوان کرد که طول این مبل شنی 90 سانتی متر و عرض ان نیز 90 سانتی متر است. هم چنین ارتفاع این محصول هم 110 سانتی متر می باشد. البته گفتنی است که ارتفاع این کالا تا قسمت نشیمنگاه 50 سانتی متر است. هم چنین این کالا تنها 5 کیلو گرم وزن دارد که به سادگی می توانید ان را جا به جا نموده و در مکان مناسب ان را قرار دهید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول در ابتدا راه اندازی شده بوده و نیازی به وسیله ای جدا برای راه اندازی نمی باشد. هم چنین می توانید این محصول را به سادگی در هر مکانی قرار داده و استفاده کنید. نکته مهم این است که در کنار این محصول یک عدد زیر پایی هم قرار دارد که می توانید از ان نیز استفاده نمایید. در ارتباط با مراقبت از این محصول نیز این نکته حائز اهمیت می باشد که می توانید به سادگی ان را شست و شو کنید. هم چنین قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی را دارا می باشد که از نکات مهم در ارتباط با این محصول می باشد. علاوه بر این ها بهتر است بر روی این محصول یک عدد ملافه پهن کنید تا کثیف نشود. هم چنین اشیا نوک تیز را از کنار این محصول دور کرده و از فرو کردن وسایلی که امکان اسیب رساندن به این محصول را دارند را از کنار ان دور نمایید.

جمع بندی

مبل شنی با زیر پایه محصولی جذاب و شکیل می باشد که مناسب برای استفاده تمام سنین می باشد. رنگ شاد این محصول نیز به گونه ای است که مناسب تمام سلایق می باشد. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
دارای زیر پایه
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...