مبل شنی برزنتی

MBl-55693

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی برزنتی

مبل شنی برزنتی یکی از محصولات با کیفیت با رویه ای منحصربفرد می باشد که توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است . این محصول به توجه به ظاهر زیبا و کیفیت ایده آلی که دارد در همان ابتدای ورود به بازارهای جهانی به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران مبل های شنی و بین بگ باز کند . رویه این محصول از جنس پارچه برزنتی مقاوم می باشد که درزهای آن به خوبی دوخت شده اند و همچنین این نوع رویه به صورت کامل قابل شستشو است . در بخش داخلی این مبل شنی از یونولیت مخصوص استفاده شده است که به خوبی با بدن حالت می گیرد و شرایط ایده آلی را از نظر آرگونومی بدن برای شما فراهم می آورد . تکیه گاه این مبل شنی دارای ارتفاع ایده آل است و به خوبی کمر را در بر میگیرد که این امر باعث می شود به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . لازم به ذکر است که این محصول شامل ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس می باشد و خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . مبل شنی برزنتی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی برزنتی

مبل شنی برزنتی از سری محصولات زیبای شرکت اینتکس می باشد که به دلیل طراحی و رنگ خاص توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نماید . رویه آن از جنس پارچه برزنتی تهیه شده که در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم می باشد . رنگ آن نیز خردلی بوده که متناسب با سلیقه بسیاری از افراد می باشد . این مبل شنی در عین مقاومت بالا از نرمی و انعطاف قابل قبولی برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب به تشریح این محصول پرداخته و شم را در خرید مبل شنی برزنتی بزرگسال همراهی می کنیم...

طراحی و آرگونومی ساخت

بسیاری از افراد به زیبایی منزل و محل کار خود توجه ویژه ای نشان می دهند و این موضوع مستلزم توجه به تمامی وسایل منزل و محل کار می باشد . این مبل شنی دارای نشیمنگاهی مستطیل شکل بوده و همچنین وجود یک تکیه گاه مثلث شکل زیبایی آن را دوچندان افزایش داده است . این تکیه گاه موجب شده تا بدن شما در بهترین موقعیت قرار گرفته و در استفاده های طولانی مدت دچار درد و خستگی نشوید . این محصول در رنگ خردلی به بازار عرضه شده که طرفداران مخصوص به خود را دارا می باشد . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را جدا نموده ومورد شستشو قرار دهید و یا محتویات آن را به طور کامل تخلیه و یا تعویض نمایید .

جنس بدنه

از دیگر موارد قابل توجه می توان به جنس بدنه و مرغوبیت کالا اشاره نمود . زیرا این نکته قطعا بر طول عمر محصول تاثیر بسزایی خواهد داشت . رویه این مبل شنی از پارچه برزنتی تهیه شده که از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار می باشد و در عین حال از نرمی و راحتی مطلوبی برخوردار می باشد . داخل این مبل شنی نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که در برابر ضربه و فشار های وارده استحکام قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است . همچنین این ویژگی نرمی محصول را دوچندان افزایش داده است .

ابعاد و وزن 

این مبل شنی با دارا بودن طول 98 سانتی ، عرض 85 سانتی متر و ارتفاع 110 سانتی متر از حجم مطلوبی برخوردار بوده و مطابق با استاندارد های جهانی طراحی و تلید شده است . وزن آن نیز 5 کیلو گرم بوده که این امر موجب شده بتوانید به راحتی آن را حمل و جا به جا نموده و در محل مورد نیاز قرار دهید . همچنین این محصول به دلیل مقاومت بالا می تواند وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید . 

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

با توجه به کیفیت بالای این محصول می توان دریافت که به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد ولی به منظور افزایش طول عمر آن می بایست آن را از اشیاء نوک تیز و حرارت بالا دور نگه دارید . اما در صورت بروز آسیب دیدگی می توان آن را تعمیر نمود . به منظور انجام این امر می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نموده و تعمیرات آن را به متخصصان بسپارید . در صورت تمایل نیز می توانید رویه را به طور کامل تعویض نمایید .

جمع بندی

مبل شنی برزنتی از سری محصولات مقاوم شرکت اینتکس می باشد که در مدت زمان کوتاهی توانست به فروش فوق العاده ای دست یابد . این محصول دارای رویه ای از جنس پارچه برزنتی می باشد که از انعطاف بالایی برخوردار بوده و نیز در برابر ساییدگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد . اگر شما نیز به این محصول علاقمند شده اید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و با ضمانتی دو ساله و قیمتی مناسب آن را از طریق فروشگاه اینتکس خریداری نمایید .

طول 98 سانتی متر
عرض 85 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه برزنت
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
رویه قابل شستشو
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...