مبل شنی بزرگسال با زیرپایی اینتکس

MBL-022

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال با زیرپایی اینتکس

مبل شنی بزرگسال با زیرپایی اینتکس یکی دیگر از مبل های شنی با کیفیت می باشد . این مبل شنیبه همراه یک عدد میز شنی نیز می باشد که می توانید از آن برای پذیرایی و یا به عنوان زیرپایی استفاده نمایید . این مبل شنی از جنس پارچه مخمل می باشد که از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی برخوردار است . همچنین دوخت های این مبل شنی از نوع الماسی است که مستحکم می باشد و خیال شما را از بابت باز شدن درزهای این محصول راحت می کند . در بخش زیرین این مبل شنی یک عدد زیپ وجود دارد که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی محصول نمایید . وزن خود مبل شنی به همراه زیرپایی که دارد برابر با 8 کیلو گرم می باشد . لازم به ذکر است که قابلیت تحمل وزن این محصول برابر با 130 کیلو گرم است که نشان از کیفیت بالای ساخت آن دارد . مبل شنی بزرگسال با زیرپایی اینتکس در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی بزرگسال با زیرپایی اینتکس

مبل شنی بزرگسال با زیرپایی اینتکس از سری مبل های شنی زیبا و ب کیفیت به همراه زیرپایی می باشد که به تازگی در فروشگاه اینتکس موجود شده است و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران مبل های شنی و هپی چیر باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی بزرگسال با زیرپایی اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

این مبل شنی مطابق با استانداردهای جهانی می باشد و در بخش عقب آن از تکیه گاهی استفاده شده است که تا طرفین مبل شنی وجود دارد و از آن در جهت استراحت دستان خود نیز می توانید استفاده کنید . به همراه این مبل شنی یک عدد زیرپایی نیز وجود دارد که از جنس مبل شنی می باشد و دارای استحکام و انعطاف پذیری ایده آلی است . همچنین لازم به ذکر است که در بخش کف این محصول یک عدد زیپ وجود دارد که توسط آن و به راحتی ودر صورت نیاز می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی و یا کم و زیاد کردن آن نمایید . به همراه این محصول ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس نیز وجود دارد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه این محصول از پارچه مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت مثال زدنی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و علاوه بر آن دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی می باشد که درصورت صورت کشیده شدن بدن بر روی آن از ساییدگی جلوگیری به عمل می آورد . همچنین درزهای این محصول دارای دوخت متراکم و الماسی می باشد که از باز شدن آن ها در گذر زمان به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . در ساختار داخلی این مبل شنی از یونولیت یا همان فوم خُرد شده استفاده شده است که دارای استحکام بالا به همراه نرمی و راحتی ایده آل می باشد که بهترین حالت را برای بدن فراهم آورده تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد مبل شنی بزرگسال با زیرپایی اینتکس به مشخصات ( طول : 94 سانتی متر ، عرض : 94 سانتی متر و ارتفاع : 84 سانتی متر )  می باشد که فضای ایده آلی را برای یک نفر بزرگسال فراهم می آورد . همچنین یکی از مهمترین خصوصیت های مبل های شنی و یا مبل های بادی قابلیت تحمل وزن آن ها می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه نمایید . قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 130 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین وزن این مبل شنی به همراه زیرپایی که دارد 8 کیلو گرم است .

جمع بندی :

این مبل شنی به همراه زیرپایی که دارد یکی از پر فروش ترین محصولات سال های گذشته است که از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار می باشد . این محصول به صورت تک رنگ می باشد و فقط به رنگ آبی طرح پارچه لی روانه بازارهای جهانی شده است . جنس پارچه استفاده شده در ساخت این مبل شنی از نوع مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . مبل شنی بزرگسال با زیرپایی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 120 سانتی متر
عرض 94 سانتی متر
ارتفاع 84 سانتی متر
رنگ بدنه آبی
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 130 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...