مبل شنی بزرگسال طرح خوابیده جین

intex 30077

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال طرح خوابیده جین

مبل شنی بزرگسال طرح خوابیده جین از نمونه مبل های شنی با طراحی و آرگونومی ساخت متفاوت است که تصویر آن را در بالا نیز مشاهده می کنید ، این مبل شنی برای بزرگسالان طراحی شده و دارای سایز ایده آل برای استفاده بالغین می باشد . این محصول به دلیل فرم و سطح شیبدار و خوابیده ای که دارد مبل شنی بزرگسال طرح خوابیده نامیده می شود . رویه این محصول از پارچه کتان جین یا همان پارچه لی ساخته شده است به همین دلیل مبل شنی فوق بسیار شیک و زیبا شده است ، این جنس به دلیل محبوبیت بسیار زیادی که دارد در بسیاری از پوشاک و ... مورد استفاده قرار می گیرد ، همچنین کیفیت این نوع از پارچه ها بسیار بالاست . مبل شنی فوق به گونه ای طراحی شده است که رویه را می توانید از آستری و محتوای شنی جدا کنید و بدین ترتیب اقدام به شست و شوی رویه کنید . محتوای داخلی این محصول نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که امکان دسترسی به آن ها در جهت شارژ مجدد وجود دارد . این اجناس باعث شده اند تا مبل شنی فوق بسیار نرم و راحت باشد تا افراد بتوانند به خوبی استراحت کنند و حس خوبی را در هنگام استفاده داشته باشند . شما عزیزان می توانید این محصول را با ضمانت 2 ساله از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

نقد و بررسی مبل شنی بزرگسال طرح خوابیده جین

مبل شنی بزرگسال طرح خوابیده جین از سری مبل های شنی بزرگ است که برای تمامی سنین قابل استفاده می باشد ، مبل های شنی به دلیل ساختاری که دارند بسیار نرم و طبی هستند و همچنین می توان به سادگی آن ها را جابجا کرد ، مبل شنی بزرگسال طرح خوابیده جین یکی از زیبا ترین نمونه ها می باشد که در ادامه با نقد و بررسی بیشتر به ویژگی های این مبل زیبا و دوست داشتنی خواهیم پرداخت .

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که تصویر مبل شنی بزرگسال طرح خوابیده جین را در بالا مشاهده می کنید طراحی و آرگونومی ساخت آن متفاوت از سایر مبل های شنی است ، این مبل شنی حالتی تقریبا خوابیده دارد و این حالت به فرد استفاده کننده اجازه می دهد تا به صورت نشسته و حتی دراز کش از مبل شنی خود استفاده کند . این مبل شنی هر چند که دارای طراحی متفاوتی است اما آرگونومی ساخت آن نیز به مانند بسیاری از مبل های شنی دیگر از سه بخش پوسته ، آستری و محتوای شنی تشکیل شده است . در بخش جنس محصول در رابطه با رویه ؛ آستری و محتوای شنی توضیحاتی ارائه شده است که می توانید آن را مطالعه کنید . رویه این مبل شنی قابلیت جدا شدن از آستری و محتوای شنی را دارد چرا که دارای زیپ است .

جنس محصول

رویه این مبل شنی همانطور که از نام محصول مشخص شده است از جنس پارچه کتان جین می باشد ، نام دیگر این پارچه که لی می باشد یکی از محبوب ترین و زیبا ترین پارچه های موجود در بازار است که از آن برای تولید پوشاک نیز استفاده می شود . آستری داخل مبل شنی فوق نیز از یک پارچه ساده اما ضخیم ساخته شده است که قدرت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . این پارچه بدین دلیل در مبل های شنی استفاده می شود که محتوای شنی را در داخل خود نگه دارد تا در صورت نیاز بتوان رویه را جدا کرد . محتوای شنی محصول نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که به دلیل خاصیت اسفنجی که دارد باعث انعطاف پذیری بالای مبل شده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل شنی زیبا و دوست داشتنی فوق برابر با ( طول : 80 سانتی متر ، عرض : 80 سانتی متر و ارتفاع : 80 سانتی متر ) می باشد که این ابعاد برای نشستن تمامی سنین مناسب است . وزن کلی محصول فوق 5 کیلوگرم است چرا که محتوای داخلی محصول از یونولیت بوده و وزن زیادی ندارد . تحمل وزن این مبل شنی همچنین به 120 کیلوگرم می رسد به همین دلیل تمامی سنین قادرند تا از محصول استفاده کنند .

نگهداری و تعمیرات

این مبل شنی از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و به سادگی صدمه نمی بیند اما به دلیل ساختاری که دارد ممکن است بر اثر پریدن بر روی آن ترکیده و رویه آن آسیب ببیند . رویه این مبل شنی قابلیت شست و شو دارد که شما می توانید حتی آن را با لباسشویی نیز بشویید ، بهتر است در هنگام شست و شو رویه با ماشین لباسشویی آن را برعکس کنید و حدالامکان از مواد شوینده بسیار قوی استفاده نکنید . در صورت پاره شدن رویه از دوخت می توانید آن را تعویض کنید و حتی آن را تعمیر کنید . محتوای شنی این مبل نیز قابلیت شارژ مجدد را داراست .

سخن پایانی

با توجه به ویژگی هایی که در رابطه با مبل شنی بزرگسال طرح خوابیده جین گفته شد می توان پی برد که این محصول دارای سطحی نرم و انعطاف پذیر است و قابل استفاده برای تمامی سنین می باشد . لازم به ذکر است که استفاده از مبل شنی فوق تنها برای خانه نیست و چه بسا شما می توانید از آن در محل کار و مغازه های خود نیز استفاده کنید . فروشگاه اینتکس این محصول را با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته است .

طول 130 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ بدنه آبی
جنس بدنه جین ( لی )
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 120 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...