مبل شنی بزرگ اینتکس

MBL-009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگ اینتکس

مبل شنی بزرگ اینتکس از سری محصولات جدید و با کیفیت بوده که در ابعادی بزرگ به بازار عرضه شده است.  این محصول شامل یک نشیمنگاه بزرگ با ارتفاع استاندارد بوده که از نرمی و راحتی بالایی برخوردار است و یک تکیه گاه مناسب برای استفاده طولانی مدت شما می باشد. به دلیل ظاهر ساده و شکیل شما می توانید از این مبل شنی در سالن پذیرایی و ااق خواب و یا حتی محل کار استفاده نماید. رنگ بدنه محصول کاملا ساده و قرمز رنگ است. شما می توانید رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود سفارش دهید. بدنه محصول از مرغوب ترین نوع چرم مصنوعی ولید شده که دارای دو سال ضمانت نامه معتبر نبز می باشد. مواد داخلی یونولیتی محصول که توان تحمل وزن بالایی را دارند در صورت اسیب قابل تعویض و یا شارژ مجدد هستند. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی ارزان و بالاترین کیفیت خریداری نمایید.

نقد و بررسی مبل شنی بزرگ اینتکس

مبل شنی بزرگ اینتکس محصولی با کیفیت در ابعادی مناسب برای استفده افراد بلند قد بوده که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول با بدنه بسیار مقاوم دارای طول عمر بالایی بوده که ضمانت نامه دو ساله کالا تضمینی بر این گفته می باشد. از سوی دیگر شما می توانید این محصول را با سهولت جا به جا کنید. زیرا با توجه به توان تحمل وزن بالا این محصول دارای وزن بدنه بسیار کمی است. در بخش نقد و بررسی محصول قصد داریم تا به تشریح کالا از تمام ابعاد ان پرداخته تا در مجموع یک راهنمای جامع جهت خریدی مطمئن در اختیار عموم قرار دهیم. پس اگر شما نیز قصد خرید محصولی متفاوت را دارید توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

توجه به ارگونومی ساخت هر محصول ر فرایند ولید ان محصول از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. زیرا این ظاهر و طراحی ساخت ان بوده که موجب متمایز شدن کالا در میان انبدهی از نمونه های مشابه شده و در نتیجه رضایت مشتریان و فروش بییشتر را به همراه خواهد داشت. مبل های شنی نیز در سال های اخیر با توجه به ویژگی های بسیار خوب خود از جمله راحتی و طول عمر بالا توانسته اند به یک جایگزین مطمئن برای مبل های راحتی تبدیل شوند. البته شاید باید عنوان کرد تنها ضعف این محصولات تنوع نسبتا کم ان ها بوده که موجب شده ساختار اکثر نمونه های تولیدی تقریبا مشابه یکدیگر باشد. این محصول نیز ساختاری مشابه سایر نمونه های گرد مبل شنی دارد. شما با افزایش ارتفاع شاهد کاهش چشمگیری از شعاع محصول هستید. نشیمنگاه بزرگ محصول که متصل به تکیه گاه استاندارد ان تعبیه شده فضای مناسبی را برای استراحت شما مهیا می سازد. از سویی دیگر برای اسودگی افراد بلند قد در زمان استراحت ارتفاع نشیمنگاه محصول نسبتا مرتفع طراحی می شود. بدنه این مبل شنی کاملا ساده و یک رنگ بوده که شما می توانید با توجه به سلیقه خود یک رنگ مناسب برای محصول خود سفارش دهید.

جنس بدنه

این محصول از بدنه ای با جنس چرم مصنوعی ساخته می شود. این پارچه علاوه بر انعطاف پذیری بالا دارای ساختاری ضد تعریق نیز می باشد. همچنین به دلیل مرغوبیت ای جنس می توان عنوان کرد پوشش بدنه دارای طول عمری بالا بوده و در برابر فرسایش و سابیدگی بسیار مقاوم باقی خواهد ماند. شما می توانید در صورت الودگی بدنه حصول را به راحتی شستشو دهید. زیرا بافت جنس بدنه در صورت تماس مستقیم با اب و مواد شوینده دچار افت کیفیت نمی شود.

ابعاد و وزن

این محصول ساختاری گرد داشته به همین دلیل طول و عرضی همسان و معادل 110 سانتی متر دارد. همانطور که بیان شده این محصول دارای ارتفاع نسبتا بلندی است. ارتفاع 110 سانتی متری کالا دارای دو بخش 60 سانتی متر ارتفاع نشیمنگاه و 50 سانتی متر ارتفاع تکیه گاه محصول می باشد. از جماه نقاط قوت کالا سهولت حمل و نقل ان بیان می شود. زیرا بدنه محصول دارای وزنی معادل 5 کیلوگرم بوده است. البته وزن کم محصول موجب افت کیفیت کالا نشده و محصول توان تحمل وزن بالایی در حدود 100 کیلوگرم را به راحتی دارد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول کاملا اماده به دست شما رسیده و نیاز به راه اندازی ندارد. پس از دریافت مبل شنی ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای صافی قرار دهید. بدنه محصول در اثر نشستن به نرمی و فرم استاندارد خود خواهد رسید. جهت حفاظت ز محصول اجسام وک تیز را به پوشش بدنه ان وارد نسازید. در صورت اسیب این پوشش قابلیت تعمیرات و یا تعویض را دارد. مواد داخلی محصول از یونولیت بوده که علاوه بر نرمی دارای توان تحمل بالایی نیز می باشند. از وارد کردن وزنی بیش از توان تحمل به بدنه محصول اجتناب کنید. البته در صورت بروز هرگونه مشکل مواد داخلی این مبل شنی قابل تعویض و شارژ مجدد می باشد.

جمع بندی

مبل شنی بزرگ اینتکس یک کالای جدید و ارزان بوده که با یک ضمانت نامه معتبر دو ساله از طریق فروشگاه اینتکس قابل خریداری می باشد.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
رنگ بدنه تمامی رنگ ها
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...