مبل شنی بست وی

mbl-3012

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بست وی

مبل شنی بست وی محصولی با طراحی خاص و جدید می باشد که شرکت بست وی با درایت و خلاقیت متخصصین خود به تازگی و در سال جدید این محصول را روانه بازار کرده است. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که ارگونومی ساخت این محصول به گونه ای است که می توانید با تغییر ظاهر این محصول ان را به بهترین روش ممکن و مورد علاقه خود تغییر داده و از ان استفاده کنید. بخش اصلی این محصول و در واقع تمام قسمت های این محصول به جز لبه های ان از فیبر پر شده است که انعطاف پذیری بالایی داشته و نرمی و لطافت را به شما هدیه خواهد داد. هم چنین در مواقعی که شما از نشستن بر روی این محصول هم خسته شوید می توانید به حالت ساده ان را بر روی زمین قرار داده و بر روی ان دراز بکشید که این عامل هم با توجه به ابعاد استاندارد این محصول قابل اجرا می باشد. تمام این موارد در کنار داشتن رنگ بندی های مختلف و زیبا سبب شده تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام داده و این محصول را خریداری نمایید.

نقد و بررسی مبل شنی بست وی

مبل شنی بست وی از سری مبل های کاربردی می باشد که در رنگ بندی های زیبا و متنوع به بازار عرضه شده است . این محصول با رویه مخملی از نرمی و لطافت چشمگیری برخوردار بوده و مانع از تعریق در حین استفاده می شود . علاوه بر این طراحی آن به گونه ای می باشد که شما قادر خواهید بود متناسب با نیاز خود از آن به عنوان مبل راحتی و یا تشکی راحت استفاده نمایید . در ادامه این مقاله به بررسی جزئیات این محصول شگفت انگیز پرداخته و شما را در خرید مبل شنی بزرگسال همراهی می کنیم...

طراحی و آرگونومی ساخت

یکی از مهم ترین موارد در انتخاب یک محصول ، طراحی و زیبایی آن می باشد . یک محصول شکیل و خاص در زیبایی منزل ما تاثیر بسزایی خواهد داشت . همانطور که در تصویر مشاهده می فرمایید ، این مبل شنی ظاهری متفاوت از سایر مبل ها دارد . این محصول بصورت یک مستطیل طراحی شده که شما برای شکل دادن به آن محدودیتی نخواهید داشت . زیرا به خوبی با بدن شما شکل خواهد گرفت . شما می توانید در هنگام تماشای تلوزیون و یا مطالعه آن را به یک مبل راحتی دارای تکیه گاه تبدیل نمایید و یا برای استراحت آن را صاف نموده و از آن به عنوان یک تشک راحت لذت ببرید . این محصول دارای یک زیپ بوده که با استفاده از آن قادر هستید که مواد داخلی آن را تعویض نموده و یا حجم آن را تغییر دهید . همچنین می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید . علاوه بر این ، این محصول دارای رنگبندی های زیبا و متنوع می باشد که با هر سلیقه ای سازگار بوده و مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است .

جنس بدنه

نکته مهم دیگر در خریداری یک محصول با دوام ، توجه به جنس و کیفیت آن می باشد . انتخاب چنین محصولی موجب می شود که ما برای مدت زمان بیشتری محصول مورد علاقه خود را مورد استفاده قرار داده و از آن لذت ببریم . این مبل شنی با رویه ای از جنس پارچه مخملی تهیه شده که از نرمی و لطافت قابل قبولی برخوردار می باشد . علاوه بر این به دلیل ایجاد گردش هوا بین بدن و مبل شنی مانع از تعریق شده و شما قادر خواهید بود تا مدت زمان طولانی تری آن را مورد استفاده قرار دهید . در داخل این محصول از یونولیت های خرد شده استفاده شده تا بدن شما در وضعیت مناسبی قرار گرفته و دچار درد و خستگی نشوید . علاوه بر این موجب شده تا انعطاف آن تا حد چشمگیری افزایش یافته و به راحتی با بدن شما شکل بگیرد .

ابعاد و وزن

از موارد مهم دیگر می توان به حجم و وزن یک محصول اشاره نمود . زیرا این مطلب در حمل و جابه جایی و اشغال فضای لازم تاثیر بسزایی خواهد داشت . این مبل شنی با طول 130 سانتی متر ، عرض 80 سانتی متر و ارتفاع 50 سانتی متر از حجم و اندازه مطلوبی برخوردار می باشد . وزن آن نیز در حدود 7 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل جابه جایی می باشد . این مبل شنی قادر است تا وزنی بالغ بر 130 کیلو گرم را تحمل نماید . بنابراین گزینه ایده آلی برای استفاده بزرگسالان به شمار می آید . با توجه به نکات ذکر شده این محصول کاملا مطابق با استاندارد های جهانی طراحی و تولید شده است .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

علاوه بر کیفیت یک کالا ، نحوه مراقبت شما نیز بر طول عمر آن محصول تاثیر چشمگیری خواهد داشت . جهت مراقبت از این مبل شنی کافیست آن را از اشیاء تیز و حرارت دور نگه دارید . توجه داشته باشید که اگر این محصول دچار آسیب دیدگی شود ، شما می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را تعویض و یا تعمیر نمایید .

جمع بندی

مبل شنی بست وی با طراحی خاص و کارایی فوق العاده مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است . همچنین این محصول دارای ضمانت دو ساله می باشد که این موضوع نشان از کیفیت و طول عمر بالای ان دارد . شما می توانید از آن علاوه بر مبل ، به عنوان تشک نیز استفاده نموده و لذت ببرید . برای تهیه این مبل شنی زیبا می توانید از طریق نمایندگی تهران اینتکس و به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نمایید .

طول 130 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
رنگ محصول دارای رنگ بندی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...